darkness| Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Nei, mamma, la meg få sove litt lenger! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Noen som vet hva man gjør når man ikke husker koden til Visakortet? Kan jeg ringe til de jeg har fått kortet av og få koden, eller må jeg vente et par uker på at de skal sende det via posten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Noen som vet hva man gjør når man ikke husker koden til Visakortet? Kan jeg ringe til de jeg har fått kortet av og få koden, eller må jeg vente et par uker på at de skal sende det via posten? Ville ha prøvd å ta kontakten med banken først, for de har sikkert fått slike hendvendelser noen par ganger og burde vite hva man skal gjøre. Ring banken din og hør og spar deg bank-kø Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tipper dem ikke utleverer bankkortkoder via telefon.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Tipper dem ikke utleverer bankkortkoder via telefon.. Hehe...nei det gjør de nom neppe, men han kunne da ringe ned å høre hvor han måtte måtte hendvende(?) seg så slipper man den ekstra turen. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Han må nok få tilsendt ny kode i posten, sånn som den første gangen da han fikk kortet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Argh! Ja... Hva lager man til middag da? Når man ikke har spenn... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Man går i frysen og ser hva som eventuelt måtte befinne seg der. Karbonader har en tendens til det, og det sammen med speilegg og smeltet ost. Med stekte poteter eller brødskiver under kan jo funke. Så er det bare å klesse på med tomater og agurker... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 DAMN.. da sliter jeg og.. fryseren inneholder bare et par tårn med snus... hmm.. sweet jeg får lønning i dag.. alle bekjymringene mine er borte.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Det kan du ikke gjøre, når katten er vekke danser musene på bordet vet du Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Blir det no kult med helg da folkens? Alle har vel ferie og merker ikke forskjell på dagene lengre hehe Skal å kjøre GoCart på utebane og så er det mulig det blir litt vannski, frem med skismørings utstyret igjenn Er vel klister føre nå tror jeg? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Bare å ta tempen på vannet det.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 *danse på bordet* Hva skal jeg gjøre i helgen? Har ingen ide til noe gøy jeg kan finne på... Lenke til kommentar
Launch Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 å nei, nå kom jeg på den Dans dans dans åppå bordet, legg deg ned å ha en utadæsjæl åpplevelse dumdidum hehehe Carrox hehe ja får ta med termometeret Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 Badger, badger. The human version. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Hmm, plutselig har høyttalerne mine begynt å skurre noe inni granskauen. Det er Crative Megaworks 2.1. De skurrer om jeg putter øretelefoner i uttaket på fjernkontrollen også. Høyttalerne er koblet til digitalutgangen på lydkortet, på analogutgangen skurrer det ikke med øretelefoner. EDIT: Forresten, drit i det. Det fikset seg etter en reboot. Endret 23. juli 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 sluffy: gå på byn? Hadde man bare vært gammel nok, eller hatt et legitimasjonskort tilhørende en person som er over 18 og ligner på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg