Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Satan for et liv det skulle være nå. Troode det skulle være rolig nå som jeg hadde bytta til meg en vakt. Har nettopp kasta ut en idiot i 50årene som skulle bestille taxi. Jeg ville ikke -> fyr slå seg vrag -> jeg bruke kjeft -> han skal prøve å trøbble -> jeg tar tak i overarmen å geleider han bestemt ut. Å be han komme tilbake til uken å snakke med direktøren til uka når han er edru om han har noen klager.

Kar var jo mye kraftigere enn meg, tenkte for meg selv at det fort kunne bli et stygt scenario. Jeg elsker å kaste ut folk *grin*

Lenke til kommentar
Hehehe kordan kan tastatur bråke så mye? Din mor har superhørsel.

Ja hun har det desverre :shrug:
b-real:  Har du sånn høyt tastatur opplegg?  Eller har du en retard skrivemetode? ;)

Vel, nei :mrgreen:

Dag skal jeg handle litt klær tror jeg. Begynner å få lite overdeler...har mistanke at brodern har tatt med seg noen av mine :grumpy:

Lenke til kommentar

Halloen folkens.. Jeg har akkurat sett en jævli fet (eller det var igår ,men jeg så den ordentlig nå) Jackass film..

Bra klippet , bra musikk , bra stunts.. Fyf... den var bra.

Dette var bare del1 da.. Del2 blir filmet atm så jeg kan egentlig ikke legge ut filmen ,men jeg skal da få lagt opp noen få klipp da ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...