SnowDOG_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hehehe kordan kan tastatur bråke så mye? Din mor har superhørsel. Jaja eg legger meg. Setter igang kazaa til å laste ned rester av en spansk familie film. Hvis disse er på engelsk igjen så kommer eg til å fjerne kazaa fra min maskin 4 ever. God natt Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Sånn. Nå har jeg vært på badet og pusaa tenna og tatt ut linsene, så nå kan jeg bare falle i søvn foran PC-en. Har huska å slå av taklyset også. )) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Hmm tar heller og legger meg kl03 istedenfor. Edit: Ka driver dere med? idler? : Endret 15. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg prøver å finne ut hvilken film jeg skal sovne til. Fant ut at det ikke blir Matrix Reloaded. Har lyst til å spille CS på et aim map nå... Hva gjør du da? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 JEg la meg..! Bah, jeg er halvveis bevisstløs.. Bah! God natt folkens Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Venter på at noen skulle svare. : Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Jeg er ikke trøtt ennå. Har sipilt en del CS, og CS er botemiddel mot det meste: trøtthet, hodepine. mageknip og diverse andre smerter. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Yup. Spilte selv bf1942 så eg er pretty våken. Slår av musikken for å kjede meg og bli trøtt. Pleier å ha konstant musikk på, Står tilåmed på når eg ikke er på rommet mitt. Jaja Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 jeg er trøtt, skal legge meg nå... tror jeg. Gødd najjt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Yup me too. Klokken er så å si 03 allerede så god natt. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Er det bare pc'en min eller funker ikke Dc++ nå Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Satan for et liv det skulle være nå. Troode det skulle være rolig nå som jeg hadde bytta til meg en vakt. Har nettopp kasta ut en idiot i 50årene som skulle bestille taxi. Jeg ville ikke -> fyr slå seg vrag -> jeg bruke kjeft -> han skal prøve å trøbble -> jeg tar tak i overarmen å geleider han bestemt ut. Å be han komme tilbake til uken å snakke med direktøren til uka når han er edru om han har noen klager. Kar var jo mye kraftigere enn meg, tenkte for meg selv at det fort kunne bli et stygt scenario. Jeg elsker å kaste ut folk *grin* Lenke til kommentar
Term Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Btw har akkurat prøvd Bittorrent nå før jeg dro på jobb. Det går ganske for å få ned hele cd'er fra det. Me like. Har også funnet mange filmer som er litt gamle, men som jeg har lett etter en stund nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hehehe kordan kan tastatur bråke så mye? Din mor har superhørsel. Ja hun har det desverre b-real: Har du sånn høyt tastatur opplegg? Eller har du en retard skrivemetode? Vel, nei Dag skal jeg handle litt klær tror jeg. Begynner å få lite overdeler...har mistanke at brodern har tatt med seg noen av mine Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Halloen folkens.. Jeg har akkurat sett en jævli fet (eller det var igår ,men jeg så den ordentlig nå) Jackass film.. Bra klippet , bra musikk , bra stunts.. Fyf... den var bra. Dette var bare del1 da.. Del2 blir filmet atm så jeg kan egentlig ikke legge ut filmen ,men jeg skal da få lagt opp noen få klipp da Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 MEN ****** DA! Er det mulig? I minst en halvtime har naboen nå drivi med noe satans fittekødd og bråkt noe så inni helvette med en eller annen drittmaskin av rang. Fy ****** som den bråkte. AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrghhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Sett på badgerbadgerbadger. Høyt. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 http://hjem.wanadoo.dk/~wan13237/darkmater...picard_song.mp3 Kjør denne i flere timer du.. Jeg har hørt den i strekk i 5-6timer engang.. Passer for og holde meg våken til et visst punkt.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Driver du og lager jackass CFD? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg