Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis psilocybe!!!

 

 

Noen som vet når Thea kommer hjem sånn for godt denne sommeren forresten?

 

 

Nå sitter jeg på den nye dataen min da :love: Har brukt hele dagen på den men det var verdt det, monterte CPU'en helt selv! Turte ikke la noen andre gjøre det..

 

Digger Shuttelen min :love:

 

Og så må jeg legge til at bruksavisningen var utrolig bra, ble veldig positivt oerasket over den! :thumbs:

Lenke til kommentar
Grattis psilocybe!!!

 

 

Noen som vet når Thea kommer hjem sånn for godt denne sommeren forresten?

 

 

Nå sitter jeg på den nye dataen min da :love: Har brukt hele dagen på den men det var verdt det, monterte CPU'en helt selv! Turte ikke la noen andre gjøre det..

 

Digger Shuttelen min :love:

 

Og så må jeg legge til at bruksavisningen var utrolig bra, ble veldig positivt oerasket over den! :thumbs:

:thumbs:

Lenke til kommentar
Grattis psilocybe!!!

 

 

Noen som vet når Thea kommer hjem sånn for godt denne sommeren forresten?

Thea kommer hjem for godt natt til 3 juli. :) Har vaert helt jaevlig her visse perioder, men kan fortelle naar jeg kommer hjem. Jeg skjoenner ikke at du toer aa bygge din egen pc Anette. Jeg vil ogsaa kunne. Flinke jenta! :)

 

Grattis med frieriet, Psilocybe. Den maaten du gjorde det paa var nok den beste; greit aa ikke gjoere det for klissete.

Lenke til kommentar
Har vaert helt jaevlig her visse perioder, men kan fortelle naar jeg kommer hjem. Jeg skjoenner ikke at du toer aa bygge din egen pc Anette. Jeg vil ogsaa kunne. Flinke jenta! :)

Stakars! ja du må fortelle det når du kommer hjem :yes:

 

Turte egentlig ikke gjøre det selv, bare trodde pappa og typen min var flinke. Pappa er ikke flink men han vet hvilken skrutrekkere jeg skal bruke og sånn da :p Typen min er veldig tålmodig ( i motsetning til meg! ) Så det var han som satt i flere timer og fikla med ledninger inni det pittelille kabintetet :) Også måtte han ringe broren sin _hele_ tiden for å få hjelp :p

Lenke til kommentar
Grattis psilocybe!!!

 

 

Noen som vet når Thea kommer hjem sånn for godt denne sommeren forresten?

Thea kommer hjem for godt natt til 3 juli. :) Har vaert helt jaevlig her visse perioder, men kan fortelle naar jeg kommer hjem. Jeg skjoenner ikke at du toer aa bygge din egen pc Anette. Jeg vil ogsaa kunne. Flinke jenta! :)

 

Grattis med frieriet, Psilocybe. Den maaten du gjorde det paa var nok den beste; greit aa ikke gjoere det for klissete.

Natt til 3. juli :dontgetit: .. den tok ikke jeg ..

Lenke til kommentar

@ Anette Ja det er trangt om plassen inne en liten Shuttle hehe. Tålmodighet er bra å ha. Typen din er smart som ringer og spør når det er noe han lurer på istedenfor å ta sjangser :yes:

 

Jeg ender alltid opp med å lese manualen, men ikke alltid jeg skjønner alt som står så da er man jo like langt hehe. Har tatt ettpar sjangser, ingen av maskinene jeg har bygget til nå har hoppet i graven.

Lenke til kommentar

OMG! Pappa er bare mest nysgjerrig ass. Satt her og skulle følge med når jeg var på msn, var masse folk jeg ikke kunne svare og sånn. Plutselig reeboota dataen og da lurte han på hvor den "msm" som han kalle det, ble av. Prata bare litt med noen venninder, kan ike være frekk mot han når han er nysgjerrig på dataen liksom for det er han som betaler den :p

 

Men nå gikk han da.. :thumbs:

 

stakars Thea !! hva er det faren din gjør som ødelegger alt??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...