Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Kanskje jeg kan få unnagjort førstegangstjenesten ved å lage webside til dem..? :D

Hehe, det hadde vært noe det :D

Dog, websiden i seg selv er greit, men det er ikke bygget opp no logisk oppsett for siten. Er den mest ulogiske oppsett på en site jeg har sett på veldig lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den ser fin ut. Men etter å ha lett etter informasjon en stund, så blir man ganske lei.

@Holger; Selve gunndesignet funker, men mangler en del visuelle finesser som vil øke inntrykket betydelig;

 

- visuell mouseover (både menyer og plain tekstlinker)

- kanskje 100% bredde

- fargevalg

 

Det viktigste er selvsagt navigering og logikk. Det suger. Dessuten mangelfull informasjon. Hva gjør man for eksempel på rekruttskolen osv..

Lenke til kommentar

Hm..Lurer på om jeg skal poste en thread og spørre om noen som vil lage et galleri for hardware.no. Får stadig "klager" på at det ikke blir oppdatert.

Det nåværende er så sykt tungvint og oppdatere og jeg kan nada PHP/MYSQL, noe som hadde vært en fordel når man skal lage et galleri.

 

Blah, I'm bored. Kanskje jeg skal se en film eller.no

Lenke til kommentar

Har ikke lest en så bra vits på lenge:

 

En ung mann ville kjøpe en gave til sin nye kjæreste. Da de ikke hadde kjent hverandre spesielt lenge, bestemte han seg for ett par hansker. Han mente at det ville være passende romantisk, men ikke for personlig.

 

I selskap med kjærestens søster gikk han til et varehus og kjøpte et par hvite hansker. Søsteren kjøpte et par hvite truser til seg selv. Da ekspeditrisen pakket inn pakkene greide hun å forveksle pakkene.

 

Uten å kontrollere pakken sendte den unge mannen gaven til sin nye kjæreste sammen med følgende tekst :

 

Jeg valgte disse da du vanligvis ikke har noen på når vi går ut sammen. Hadde det ikke vært for din søster hadde jeg valgt en lengre modell med knapper, men hun bruker korte, som er lettere å ta av.

 

Disse du får er i en lys farge, men damen som solgte dem til meg viste meg sine egne som hun hadde brukt i 3 uker. De var kun ubetydelig skitne. Jeg fikk henne til å prøve dine og de passet henne utmerket.

 

Jeg skulle ønske at jeg kunne være der å sette dem på deg for første gang. Da det er høyst sannsynlig at mange andre kommer til å ta på dem før vi sees igjen! Husk å blåse luft i dem før du legger dem vekk, da de sannsynligvis kommer til å bli fuktige ved bruk.

 

Tenk på hvor ofte jeg vil kysse dem gjennom året, og jeg håper du vil ha dem på for meg på fredag kveld.

 

:lol:

Lenke til kommentar
Hm..Lurer på om jeg skal poste en thread og spørre om noen som vil lage et galleri for hardware.no. Får stadig "klager" på at det ikke blir oppdatert.

Det nåværende er så sykt tungvint og oppdatere og jeg kan nada PHP/MYSQL, noe som hadde vært en fordel når man skal lage et galleri.

 

Blah, I'm bored. Kanskje jeg skal se en film eller.no

Jeg kjeder meg like mye som du gjør :p

 

Hadde ikke vært noe problem å laget ett galleri, har laget ett før som funker greit.

Hørte jeg "gi LoS noe å gjøre - gi han en galleri-lage-jobb" :innocent:

 

edit: :lol: BeFs :D

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Hadde ikke vært noe problem å laget ett galleri, har laget ett før som funker greit.

Hørte jeg "gi LoS noe å gjøre - gi han en galleri-lage-jobb" :innocent:

 

edit: :lol: BeFs :D

Sure, hvis du har lyst til å sette opp og oppdatere og hele greia så be my guest.

Var snakk om at en eller annen her på forumet skulle ta den oppgaven og oppdatere forumet, men det skjer fint lite på den fronten egnetlig :shrug:

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg sa opp min sekretær.

 

Jeg våknet om morgenen den dagen jeg fylte 45 år. Jeg følte meg ikke særlig bra, men håpet min kone ville gratulerer meg med dagen. Til min store skuffelse sa hun ikke engang god morgen.

Ved frokostbordet snakket ikke engang barna til meg. Da jeg kom på jobben gratulerte min sekretær meg med dagen! Jeg ble veldig glad, for hun var den eneste av mine kollegaer som husket på det.

Ved lunsjtider sa min sekretær: "kanskje vi skulle spise lunsj sammen?" Jeg svarte at det var det hyggeligste som hadde skjedd meg den dagen, så vi dro for å ta et glass og noe å spise sammen. På vei tilbake sa hun: " hvorfor skal vi egentlig dra tilbake til jobben på en slik dag?" - og så foreslo hun at vi skulle dra hjem til henne i stedet. Etter å ha fått servert en drink i hennes leilighet sa hun: "er det greit at jeg tar på noe mer uformelt?" Jeg svarte "for et spørsmål!" og tenkte for meg selv at dette kunne bli en interessant opplevelse. Hun gikk inn på soverommet, og etter en stund kommer hun ut med en enorm kake, etterfulgt av min kone, mine barn, min sjef og alle mine kollegaer. Og der satt jeg, som en idiot, helt naken i sofaen.....

 

 

----

Den siste setningen der ga meg skikkelig latterkick :lol:

Lenke til kommentar
Hadde ikke vært noe problem å laget ett galleri, har laget ett før som funker greit.

Hørte jeg "gi LoS noe å gjøre - gi han en galleri-lage-jobb"  :innocent:

 

edit: :lol: BeFs :D

Sure, hvis du har lyst til å sette opp og oppdatere og hele greia så be my guest.

Var snakk om at en eller annen her på forumet skulle ta den oppgaven og oppdatere forumet, men det skjer fint lite på den fronten egnetlig :shrug:

Tanken var jo at man bare laget en resize funksjon og litt sånt i ett script, så det blir mye enklere å oppdatere og legge til/fjerne bilder osv.

 

IMO er html uten serverside scripting som chips uten ketsjup eller noe :p

 

edit: tror kanskje jeg misforstod litt. hmm. :hmm:

 

edit2: hah, kom på en måte som gjør det enkelt for alle.

Brukerne bare laster opp ett bilde av seg selv, hvor de skriver nicket sitt o.l, så sjekker scriptet med forumdatabasen det den trenger å vite om personen, sender ut en e-post fra mailen som personen bruker på forumet, hvor det kreves aktivering(for at ikke folk skal kødde med hverandre) , det eneste han/de som driver galleriet skal gjøre er å se over og slette det som er upassende og aktivere det som ikke er passende.

Digger å lage geniale scripts :p

Endret av LoS
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...