Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hva gjør jeg da neste år når jeg skal søke..?

Og hva om jeg etter skolestart kommer ut av militæret..? Er plassen min da fremdeles reservert til 2005..?

Jeg vil gå utifra at du vil få et skjema fra skolen du har søkt på i 2005 når du nesten er ferdig med millitærtjenesten din.

Høres i allefall mest logisk ut :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det handler vel helst om hvor du starter;)

 

Jeg går på friidrett, og der kommer ingen tilbake fra militæret i bedre form enn før, motsatt mer ;)

Vel, det er du det.

Jeg sitter inne og trimmer. Noen armhevinger&situps før jeg legge, men forsatt eier jeg ikke kondis og jeg gjør ikke akkurat så mye aktiviterer at det gjør noe heller så, jeg kommer nok ut som muskelbundt :p

Hahaha. Prøver på det samma.. :p Skulle egentlig skaffe meg kondis, men det kom alltid noe i veien.. :whistle:

 

Så noe annet jeg da lurer på er;

- Jeg skal i luftforsvaret, hvilke fysiske krav blir det stilt til meg..? Både på rekrutt og resten av tjeneste..?

Lenke til kommentar
Hahaha. Prøver på det samma.. :p Skulle egentlig skaffe meg kondis, men det kom alltid noe i veien.. :whistle:

 

Så noe annet jeg da lurer på er;

- Jeg skal i luftforsvaret, hvilke fysiske krav blir det stilt til meg..? Både på rekrutt og resten av tjeneste..?

Hehe, samme her.

Men hadde jeg hatt noen å trene sammen med så hadde det kanskje vært en annen sak, men alle kompisene mine "sitter på ræva" hele dagen.

Og trene alene er kjedelig. Man må innarbeide rutiner og det kan jeg rett og slett ikke med mindre det er lette rutiner.

Lenke til kommentar
Tror du kan slappe av Marvil. Luftforsvaret er om det jeg har hørt er sant - den slappeste tjenesten. (Utenom HV) Men, du kan jo presse deg selv da! ;)

Hm mulig.. Menne rekrutten da ? Må springe langt og ta masse armhevinger og sit-ups osv..?

 

@B|Real; Min plan var å sette spinningsykkelen framfor maskina her..:)

 

*steke min siste grandis på lenge.. :( *

Lenke til kommentar
Hmm. Tror dere overvurderer militæret. Det var nok MYE hardere for et par år siden enn det er nå. Kjenner ingen som har blitt kastet på hodet ut av militæret pga de ikke var i god nok form.

Mulig, men det ser ikke helt bra ut når jeg blir andpusten av å gå opp trappa for å hente grandis.. :blush:

Lenke til kommentar
Hmm. Tror dere overvurderer militæret. Det var nok MYE hardere for et par år siden enn det er nå. Kjenner ingen som har blitt kastet på hodet ut av militæret pga de ikke var i god nok form.

Neida, vet da det.

Er blitt slik sånn på mye i det siste i samfunnet. Bare se på skoler..alle idioter kommer jo inn uansett :p

 

Jeg tenker bare litt forberendene tanker jeg.

Lenke til kommentar
Pisser snart på meg.. Seriøst, kommer til å flippe..:) Hater folk som kommanderer, og om man sier noe imot, da er vel helvettet løs. Mulig de historiene jeg har hørt er overdrevet, men jeg tør ikke overse dem.. :blush:

Jeg har ikke det problemet. Jeg er faktisk glad over folk som ber meg om å gjøre ting.

Men selvsagt, jeg har en grense jeg også, det er ikke det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...