Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Hei Thea! :)

 

Har ikke fått bygd dataen min enda,men jeg har OS nå da :) hehe..

 

Holdt nesten på å kaste CPU'en da, trodde den blå esken var for å unngå statisk elektrisitet i esken jeg :blush: Men pappa var mer nyskjerrig enn meg så han åpna den og da hodt den nesten på å dette ut :p

 

Starter i morgen, tar gjerne imot gode tips selv om jeg sikkert ødelegger noe uansett :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei Thea! :)

 

Har ikke fått bygd dataen min enda,men jeg har OS nå da :) hehe..

 

Holdt nesten på å kaste CPU'en da, trodde den blå esken var for å unngå statisk elektrisitet i esken jeg :blush: Men pappa var mer nyskjerrig enn meg så han åpna den og da hodt den nesten på å dette ut :p

 

Starter i morgen, tar gjerne imot gode tips selv om jeg sikkert ødelegger noe uansett :p

Husk at du ikke skal kaste den blå esken da.

 

 

;)

 

 

 

:p

 

 

 

:whistle:

Lenke til kommentar
Holdt nesten på å kaste CPU'en da, trodde den blå esken var for å unngå statisk elektrisitet i esken jeg :blush: Men pappa var mer nyskjerrig enn meg så han åpna den og da hodt den nesten på å dette ut :p

 

Starter i morgen, tar gjerne imot gode tips selv om jeg sikkert ødelegger noe uansett :p

Ser for meg at du ringer webshopen du bestilte CPU fra og sier "dere har ikke sendt med no CPU..."

Joda, i den lille blå esken ligger CPU'en

*Ser anette springe som en gal etter søppelbilen* :D

Lenke til kommentar

hehe, den hadde ikke nådd lengre enn papirsøppelet tror jeg :p

 

Kommer sikkert til å knekke den når jg skal prøve å montere den, gruer meg til å montere alt nå jeg. Angrer nesten litt på at jeg ikke lot mamma og pappa overtale meg til å kjøpe bærbar nå :blush: Kunne utnyttameg av angrefristloven, men jeg har tatt opp kabinettet og satt det opp og det er SÅÅÅ fint :love: Gleder meg til jeg får alt i orden, må nok borre hull i veggen min slik at jeg får inn ADSl ledningen og, hvis jeg har en :hmm:

Lenke til kommentar
hehe, den hadde ikke nådd lengre enn papirsøppelet tror jeg :p

 

Kommer sikkert til å knekke den når jg skal prøve å montere den, gruer meg til å montere alt nå jeg. Angrer nesten litt på at jeg ikke lot mamma og pappa overtale meg til å kjøpe bærbar nå :blush: Kunne utnyttameg av angrefristloven, men jeg har tatt opp kabinettet og satt det opp og det er SÅÅÅ fint :love: Gleder meg til jeg får alt i orden, må nok borre hull i veggen min slik at jeg får inn ADSl ledningen og, hvis jeg har en :hmm:

Neida, du kommer til å angre så senere på at du ikke bygde den selv.

Man lærer mye av å bygge pc selv.

 

Monter den først og få den opp og så kan du kanskje vurdere angrefirsten din.

Lenke til kommentar

Gjør det, Anette, og WB!

 

Nå har jeg vært på grillfest hos en perifér kompis. Grilla og pilsa, skikkelig koselig. Køllefest dog. Er rimelig småpussa så det holder.

 

Fikk overtalt 2 folk til å være med på shootfighting til fredag! Hvis noen lurer på hva det er for noe, sjekke på techniques på www.bjj.org. Der står en del av det pensumet man bruker, og i tillegg har vi mye sparring og clinches fra muay thai-boksing... Faen så kewl :D

 

Og så er det seriøst skummelt hvor superlunt dette albumet er:

 

:woot: Yonderboi -- Shallow & Profound :woot:

Lenke til kommentar

Bare husk på å vær forsiktig så går det bra Anette ;)

 

Du skal ikke bruke krefter ved montering av f.eks prosessoren.

 

RAM brikken(e) kan være litt kjipe men du ser når de er satt riktig inn, det er en plastlås som skal inn i et hakk på hver av sidene.

 

3D kort har også en liten lås som klikker inn i et hakk på kortet når det er montert riktig.

 

Du burde kanskje få noen til å vise deg dette siden du ikke er sikker på hvordan det skal være, veldig kjipt å ødelegge noe.

 

ADSL ledning er bare en standard nettverksledning, har du ikke så kan du kjøpe på en tele eller data butikk

Lenke til kommentar
Gjør det, Anette, og WB!

 

Nå har jeg vært på grillfest hos en perifér kompis. Grilla og pilsa, skikkelig koselig. Køllefest dog. Er rimelig småpussa så det holder.

 

Fikk overtalt 2 folk til å være med på shootfighting til fredag! Hvis noen lurer på hva det er for noe, sjekke på techniques på www.bjj.org. Der står en del av det pensumet man bruker, og i tillegg har vi mye sparring og clinches fra muay thai-boksing... Faen så kewl :D

 

Og så er det seriøst skummelt hvor superlunt dette albumet er:

 

:woot: Yonderboi -- Shallow & Profound :woot:

Høres spennende ut bfisk :)

Burde vel snart begynne å trene litt og springe mere på fjellet med tanke på at millitæret er rundt hjørnet.

Får se om jeg kommer meg hjem i morgen. Hvis det så løper jeg en tur på fjellet.

 

Type musikk er Yonderboi da?

Lenke til kommentar

@ _Julenissen_ Nei bruker ikke antistatiske tepper eller armbånd, passer bare på å montere på steder der det ikke er vegg til vegg tepper som er ladet med statisk elektrisitet. På trebord og gulvbelegg og parkett er det rimelig trygt

Endret av Launch
Lenke til kommentar
det burde du vel. Du blir vel i alle fall ikke noe bedre form av å være i militæret^^

Jeg vil tro det motsatte.

I'd second that. Jeg har tenkt å bruke militæret som et sted hvor jeg kan trene meg opp. Du har A) Masse dødtid og B) Tilgang til gode treningsfasiliteter.

 

Skal nok få pumpa opp brystkassa ja! ;)

Lenke til kommentar

Angående reservering av skoleplass 2005 pga militærtjeneste.. Noen som har erfaring med dette, som kan si hva jeg skal gjøre..?

 

- Jeg skal si JA til skoleplassen nå

- Jeg skal (innen 3 uker før skolestart) sende den en kopi av innkallelsen til militærtjeneste. En attestert sådan.

 

Hva gjør jeg da neste år når jeg skal søke..?

Og hva om jeg etter skolestart kommer ut av militæret..? Er plassen min da fremdeles reservert til 2005..?

Lenke til kommentar
det handler vel helst om hvor du starter;)

 

Jeg går på friidrett, og der kommer ingen tilbake fra militæret i bedre form enn før, motsatt mer ;)

Vel, det er du det.

Jeg sitter inne og trimmer. Noen armhevinger&situps før jeg legge, men forsatt eier jeg ikke kondis og jeg gjør ikke akkurat så mye aktiviterer at det gjør noe heller så, jeg kommer nok ut som muskelbundt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...