Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I'm back :w00t:

 

Tviler på at noen har savnet meg da :p

 

Dataen min kom idag, perfekt timing! Har ikke turt å åpne esken enda, ikke har jeg fått tak i noe windows cd enda.. Enten får jeg spørre naboen om han har xp cd, brenne ut det linux greiene jeg lasta ned eller legge inn Win98 som jeg har liggendes hjemme :hmm:

Lenke til kommentar
I'm back :w00t:

 

Tviler på at noen har savnet meg da :p

 

Dataen min kom idag, perfekt timing! Har ikke turt å åpne esken enda, ikke har jeg fått tak i noe windows cd enda.. Enten får jeg spørre naboen om han har xp cd, brenne ut det linux greiene jeg lasta ned eller legge inn Win98 som jeg har liggendes hjemme :hmm:

.. Hvordan linux er det snakk om ? :p ..Grattis med ny data da : )

Lenke til kommentar

.. Hvordan linux er det snakk om ? :p ..Grattis med ny data da : )

Aner ikke...

 

Men fannt ut nå at typen min har noe norsk xp på dataen sin i en slags rar fil som blir en helt cd om man brenner den ut eller noe. Men han har ingen brennecd'er :( Får vel spørre om mamma gidder å kjøre meg om og vente..

Lenke til kommentar

.. Hvordan linux er det snakk om ? :p ..Grattis med ny data da : )

Aner ikke...

 

Men fannt ut nå at typen min har noe norsk xp på dataen sin i en slags rar fil som blir en helt cd om man brenner den ut eller noe. Men han har ingen brennecd'er :( Får vel spørre om mamma gidder å kjøre meg om og vente..

*host* WAREZ :p *kremt* .. thihi!

Lenke til kommentar
I'm back :w00t:

 

Tviler på at noen har savnet meg da :p

 

Dataen min kom idag, perfekt timing! Har ikke turt å åpne esken enda, ikke har jeg fått tak i noe windows cd enda.. Enten får jeg spørre naboen om han har xp cd, brenne ut det linux greiene jeg lasta ned eller legge inn Win98 som jeg har liggendes hjemme :hmm:

Velkommen tilbake :)

 

Vent på XP platen du.

 

Hm..Jeg må få kjøpt meg brennplate og så må jeg tenke på hvordan jeg skal få lagt linux på denne maskina.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...