Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forba&%* En slags eddekopp eller noe bet med 2 ganger i hånden inatt. Klør som bare det og det har hovnet opp litt. Igår var vi ute i hellesøy og skulle teste ut kite'n til en kompis og paintball. Anyways vi var der de leier ut båter og vi fant ut at vi skulle leie en og fiske litt. Mens vi sto der og ventet på at fyren gjorde klar båten så ble vi angrepet av mygg. Aldri i mitt liv har eg sett maken til mygg. De var store som boing fly og hissig som faen. De gikk rett i kjeften og hodet og overalt vi måtte jogge rundt imens for det var så sinnsyk intens. Anyways det var ikke noe vind så vi fikk ikke prøvd ut kite'n så vi bare fisket og skjøt på ting. Fikk 4fisk og mistet en beist (seff alltid) saken var det at eg fikk napp og den hang på men så dro det som faen plutselig og så ble det slapp med den lille fisken eg hadde på så nappet det hardt igjen. Når eg fikk opp fiske så vi at den var skadet og skrapt liksom. Sikkert en bigass torsk eller noe som prøvde å spise fisken.

Lenke til kommentar

Insekter er no jævelskap hehe, har også blitt bitt av edderkopp og det kjentes ut som om noen stiftet meg i ryggen med stiftemaskin, hovnet opp og det ble rødt og ømt - ikke legg dere i sengen uten å sjekke om det er edderkopper der!

 

Du må ha fått et beist av en fisk Snowdog :ohmy: Kanskje du skal være glad for at den slapp? Vet jo aldri helt sikkert hva som er i enden av snøret, mye rart i havet...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...