Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selger du arvegodset nå mario? :roll:

Yup! Det ligger jo bare der og støver vekk. 2 av de linsene er ikke mer en 4år gamle. Anyways var ute og gikk lang tur med 3amstaffer. Fyfaen ikke hold 3 amstaffer samtidig og mens de drar for harde livet fordi venner vil at eg skal bli dratt som en dukke ting. Helsiken det krevde all styrken min for å stoppe de etter 300meters dra tur. Aldri mer! De dro nesten håndleddet av meg. :S

Wild guess... Du har vel neppe planer om å ta med 3 amstaffer på sykkeltur da :D

God trening, du får hvile håndleddet :yes:

Lenke til kommentar

Bra liv i tråden her..

 

Damn, røk ut av online pokerturnering (PokerStars). Kom på 275. plass av 1800 ellerno..

 

Og kom inn på Mediemanagement på Gjøvik. Egentlig hadde jeg "håpt" på Film og TV Produksjon i Stavanger, men bomma med 6 poeng..:wee: Står som nummer 61 i kø elns, rimelig usannsynlig.

 

Vurderer egentlig å ta Bachelor og Mulitimedia Systems på Noroff, men først er det et år i armyen.. :hrm:

Lenke til kommentar

Hey

 

Endelig tilbake ifra en ukes tid i arendal...Var et sant helvete å kjøre på E18 med moped ifra Arendal..Men er man desperat klarer man det og :p

 

Dimdal: "Hørte noen rykter om at på DigiNight: Klyve hadde en fyr blitt tusja over hele kroppen og i ræva..

Blei vist stor sak ut av dette, forståelig nok.." <- Du var ikke på diginight klyve eller? Du bor vell ikke i Skien, Porsgrunn eller i nærheten?

 

Bare litt nyskjerring :hmm:

 

 

Idag er jeg alene hjemme, og jeg får besøk ifra dama, har ikke sett henne på halvannen uke :love:

 

What a wonderfull world, bla bla bla :innocent:

Endret av bjaa
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...