Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Selger du arvegodset nå mario? :roll:

 

 

Hm...irriterende når man planlegger at man skal gjøre noe i løpet av dagen med noen men de hverken svarer på tlf eller meldinger.

Derfor må man alltid ha en Backupplan. Hos meg heter det Plan B, og betyr å sitte på maskina til jeg sover..:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også alltid lurt på hva grotta er, med tanke på hvor lang tid det ville tatt å lese hele tråden håper jeg noen ville sagt det..

 

 

Grrr... Detter ut hele tiden nå :( Men det er bedre å sitte her enn å kjede seg nede i hytta med fire kanaler på parabolen, visste ikke at man kunne ha så få jeg :dontgetit:

Lenke til kommentar
En nettcafe utern internett..haha

En nettcafe uten internett er en cafe :ermm:

Ikke nødvendig vis..

Hvis det bare er pc'er der og ikke salg av noe annet så er det forsatt en nettcafè :p

 

Men til dere som lurer enda en gang på hva "grotta" er så er det en kjeller til en kompis av meg der jeg er titt og ofte og slapper av...ser film...fester...mye rart mao..

Lenke til kommentar

Hmm.. Så kjedelige alle var idag da :p

 

Stikker ut og bader jeg *Være glad over at jeg ikke har lagt ut linken til webcam'et her* :D

 

Ha det fint folkens! Onkel og tante kommer hjem imorgen så det er ikke sikkert jeg kommer til å være mer på dataen før jeg kommer hjem..

 

 

Edit: De som virkelig vil det finner det nok men regner ikke med at noen har fritidsproblemer nok til å lete :p

Endret av Anette_
Lenke til kommentar
Selger du arvegodset nå mario? :roll:

Yup! Det ligger jo bare der og støver vekk. 2 av de linsene er ikke mer en 4år gamle. Anyways var ute og gikk lang tur med 3amstaffer. Fyfaen ikke hold 3 amstaffer samtidig og mens de drar for harde livet fordi venner vil at eg skal bli dratt som en dukke ting. Helsiken det krevde all styrken min for å stoppe de etter 300meters dra tur. Aldri mer! De dro nesten håndleddet av meg. :S

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...