Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite å gjøre, høljeregner no brutalt. Regndråpene smeller når de treffer bakken.

 

Fikk tak i Win XP SP2 build 2162, 280MB fil greia. Morsomt å ha noe nytt. Har funnet ut at jeg skal prøve Longhorn 4074 er vel siste builden som har lekket, har bare sett noen få screenshots så lurer på hvordan det er.

 

Har egerntlig mest lyst til å bruke Linux, liker det rett og slett bedre, men jeg spiller endel og har så treg/ustabil internett linje, så med tanke på å laste ned masse stuff til linux så funker det ikke så bra.

 

 

SnowDOG_ har du sånn seriøst bra kamera med masse linser og click-on saker så koster vel de linsene noen lapper?

Lenke til kommentar
Lite å gjøre, høljeregner no brutalt. Regndråpene smeller når de treffer bakken.

 

Fikk tak i Win XP SP2 build 2162, 280MB fil greia. Morsomt å ha noe nytt. Har funnet ut at jeg skal prøve Longhorn 4074 er vel siste builden som har lekket, har bare sett noen få screenshots så lurer på hvordan det er.

 

Har egerntlig mest lyst til å bruke Linux, liker det rett og slett bedre, men jeg spiller endel og har så treg/ustabil internett linje, så med tanke på å laste ned masse stuff til linux så funker det ikke så bra.

 

 

SnowDOG_ har du sånn seriøst bra kamera med masse linser og click-on saker så koster vel de linsene noen lapper?

Altså, slik var jeg og, ang. linux.. Men nå sitter jeg her da, i fedora core2 .. og laster ned mandrake.iso filene ; prøver og finne den distroen jeg liker BEST! :):p Har glemt spilling helt.. Finnes jo et BrA spill til linux da.. Gratis og ;D

 

 

www.americasarmy.com :)

Lenke til kommentar
Har egerntlig mest lyst til å bruke Linux, liker det rett og slett bedre, men jeg spiller endel og har så treg/ustabil internett linje, så med tanke på å laste ned masse stuff til linux så funker det ikke så bra.

Altså, slik var jeg og, ang. linux.. Men nå sitter jeg her da, i fedora core2 .. og laster ned mandrake.iso filene ; prøver og finne den distroen jeg liker BEST! :):p Har glemt spilling helt.. Finnes jo et BrA spill til linux da.. Gratis og ;D

 

 

www.americasarmy.com :)

Tror du bør prøve deg på suse eller gentoo, mandrake er jo værre enn fedora igjen.

 

Og som kjent så funker jo unreal tournament/2003/2004 på linux :)

 

I morra blir det muligens laptop, gleder meg! :D :D

 

Da tok jeg kvelden, god kveld.

Lenke til kommentar
Ikke for å være copywh0re, men jeg skal installere fendora på pc'en her.

Jsg spiller ingenting sitter stort sett bare å ser på forskjellige ting og tang og brownser internett så jeg kan liksågodt prøve meg på linux en gang til.

Word. Skal teste Linux 64-bits versjon.

Lenke til kommentar

Nå er jeg på ferie da.. I dag regner det, men vi har hatt fint vær de andre dagene. Ringte komplett før jeg dro og fikk de til å sende den selv om de ikke hadde musen, klarer sikkert å finne det i en annen butikk :p Mamma og pappa fant plutselig ut at de kanskje skulle betale den siden jeg var så flink til å bruke dataen til skolearbeid ( Er flink til å si at jeg MÅ ha dataen siden jeg har lekser og bare sitte og surre helve dagen etter skolen :p men det har tyseligvis lønnet seg) Men den har vært kjekk å ha når det er prosjekter og sånn da :yes: Så da får jeg vel bygge den når jeg kommer hjem..

Lenke til kommentar

Takk for linken!

 

Tok det ikke ondt opp ;) Trenger det!

 

Men nettet her er litt ustabilt eller noe, jeg detter ut av msn og nettradioen je hører på hele tiden :cry:

 

Første kvelden da jeg gikk og la meg fikk jeg litt sjokk for det hang tre routere i taket over senga i hytta til farmor, er nok onkel sine greier men det var en løs ledning ned mot senga mi. Hadde jeg bare hatt en bærbar kunne jeg sitti på nett hele tiden :thumbs: Fikk heldingvis passordet til denne dataen idag da, har ikke fått spurt de om det før.Kjipt å ikke ha gjesteprofil på dataen da..

 

 

Edit: Ser ut som om jeg drepte tråden :cry:

 

Får vel stikker snart jeg da, kos dere..

Endret av Anette_
Lenke til kommentar

@Anette; Dobbelsjekk litt når du plugger ledninger på hovedkortet ditt.. Sitter her med en på LAN som her om dagen satte en 12Vplugg der USBen skulle kobles til, og vi kan vel tenke oss hva som skjedde når strømmen kom på.. :(

 

Kjapt LAN-spm;

Det er en maskin her i nettverket som spør etter passord for å kunne se de delte filene osv. Åssen får man vekk dette..? Den godtar ingenting, selv om man bruker samma som innlogging. Om man aktiverer gjestekontoen får man ikke kontakt med maskinen (error av noe slag).. Er en WinXP, muligens Home..

Lenke til kommentar
Kjapt LAN-spm;

Det er en maskin her i nettverket som spør etter passord for å kunne se de delte filene osv. Åssen får man vekk dette..? Den godtar ingenting, selv om man bruker samma som innlogging. Om man aktiverer gjestekontoen får man ikke kontakt med maskinen (error av noe slag).. Er en WinXP, muligens Home..

Jau, dobbeltskjekking av alle kabler er utrolig lurt.

 

Hva med å sette opp en DC-hub eller en enkel FTP-server så slipper dere den driten?

Windows kan være ei ekte t0s når det gjelder sharing av mapper og annet ting.

Lenke til kommentar
Hm, kan ikke nok om å sette opp FTP eller DC-server.. :blush: Er det mye bal, evt må man ha noe ekstra programvare..?

 

Tror alle kabler funker, da han på den maskina kommer innpå f.x min maskin osv..

:tease:

 

 

 

Nei, men å lage websider, det er ingen problem...nei huff...dagens ungdom altså :p

Lenke til kommentar
Hm, kan ikke nok om å sette opp FTP eller DC-server.. :blush: Er det mye bal, evt må man ha noe ekstra programvare..?

 

Tror alle kabler funker, da han på den maskina kommer innpå f.x min maskin osv..

:tease:

 

 

 

Nei, men å lage websider, det er ingen problem...nei huff...dagens ungdom altså :p

Haha.. :D

Lenke til kommentar
Lite å gjøre, høljeregner no brutalt. Regndråpene smeller når de treffer bakken.

 

Fikk tak i Win XP SP2 build 2162, 280MB fil greia. Morsomt å ha noe nytt. Har funnet ut at jeg skal prøve Longhorn 4074 er vel siste builden som har lekket, har bare sett noen få screenshots så lurer på hvordan det er.

 

Har egerntlig mest lyst til å bruke Linux, liker det rett og slett bedre, men jeg spiller endel og har så treg/ustabil internett linje, så med tanke på å laste ned masse stuff til linux så funker det ikke så bra.

 

 

SnowDOG_ har du sånn seriøst bra kamera med masse linser og click-on saker så koster vel de linsene noen lapper?

Har bare en del tele linser og noen greier. Har faktisk en 5.0x telelinse her og en slags fish eye/macro ting som det står "Super wide macro 0.42x" og en veske med flere telelinser fra camaraene som min far hadde før.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...