ahpadt Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Noen som vet når den nye SX1 / arvtageren kommer ut? Anyways.. Legger meg nå. Natta. Lenke til kommentar
KAS Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Noen på Sørlandet som har utkikk til tordenvær akkurat nå? Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Det var nettopp heftig skybrudd her jeg sitter 1 km vest for arendal sentrum Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Her i bergen lyner det vel snart tenker eg. Det regnet isted som pokker. Var en liten elv i bakken lenger borte. o_O Edit: Fypokker.... ka skjer med so3? Har alle tatt turen eller? Er ikke som gamle tider nei. Går ut og tar meg en røyk. :/ Endret 18. juli 2004 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Nei det har vist dødt ut i SO3 ganske så kraftig i det siste. Mange av de faste er vist på ferie eller utforsker det "sosiale" livet elns.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Eller poster ikke fordi det er dødt? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Eller poster ikke fordi det er dødt? Affirmative. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Eller poster ikke fordi det er dødt? Jau...kanskje...sier vel kanskje litt om de som ikke poster dah.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jaja. Nå har eg vært slem..... regnet såpass ute at eg ikke orket gå tur ute så gikk eg bare ned i garasjen (Svær borettslag garasje) og lot hunden gå litt rundt og pisse/dritte uten å plukke etter han. Det er sent og eg orket bare ikke. *dårlig samvitighet* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jaja. Nå har eg vært slem..... regnet såpass ute at eg ikke orket gå tur ute så gikk eg bare ned i garasjen (Svær borettslag garasje) og lot hunden gå litt rundt og pisse/dritte uten å plukke etter han. Det er sent og eg orket bare ikke. *dårlig samvitighet* Plukker du opp tisset også? Va på konsert i kveld. Var hyggelig. Dog, skulle ønske det ikke var rusfritt så man kunne ha fått stemmningen opp. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Plukket ikke opp en dritt! Bokstavelig. :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Din late fan Skal kanskje å se film med Gry i morra.. Så funn..yay *rap* Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Neh er det natt nå kanskje... Må vel få igang døgnrytmen til jeg skal kjøre å laste opp på mandag, håper det er truck og paller så det går greit, lite morsomt å laste løsgods Alt fra kopimaskiner til møbler for de som måtte lure Endret 18. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Jeg har fått vite at en dude har baksnakket meg og at jeg har så mange damer sammtidig og at jeg missbruker de og dumper de etterpå. Så artig Trodde folk hadde bedre ting å baksnakke meg med. Er skuffet :\ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 (endret) Send mr.høyre på han! Jeg er ikke helt mario jeg Edit: var en spøk altså.. Endret 18. juli 2004 av B|Real Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Pokker så pyser alle skulle være i kveld da..bare jeg som er oppe og holder fortet.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hmm har egentlig ikke så mye å diskutere/fortelle om. Driver og glor på telelinser pg priser og finne ut kor eg kan skaffe penger. Lurer på om eg skal selge noe. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Pokker så pyser alle skulle være i kveld da..bare jeg som er oppe og holder fortet.. Tja, vi er en gjeng her som har LAN.. Holder seriøst på å daue, det er kokvarmt her. Og siden det regner ute kan man ikke ha takvinduene åpne da det sitter en fyr på laptop rett under dem.. Sikkert 40 grader her. Damn. Annen ting, på serveren min, så får jeg Permission Denied om jeg skriver inn www.domene.no/mappe/, selv om det ligger masse filer i denne mappen. Eneste måte å få vise filene, er å sette CHMOD 777 på alle mappene.. Noen som aner hvorfor..? Er webhotell fra STW det er snakk om. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Nei se der. Nei jeg kan ikke si at jeg vet... Ta kontakt med leverandøren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg