Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her i bergen lyner det vel snart tenker eg. Det regnet isted som pokker. Var en liten elv i bakken lenger borte. o_O

 

Edit: Fypokker.... ka skjer med so3? Har alle tatt turen eller? Er ikke som gamle tider nei. Går ut og tar meg en røyk. :/

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Jaja. :shrug:

 

Nå har eg vært slem..... regnet såpass ute at eg ikke orket gå tur ute så gikk eg bare ned i garasjen (Svær borettslag garasje) og lot hunden gå litt rundt og pisse/dritte uten å plukke etter han. Det er sent og eg orket bare ikke.

*dårlig samvitighet*

Plukker du opp tisset også? :ermm:

 

 

Va på konsert i kveld. Var hyggelig. Dog, skulle ønske det ikke var rusfritt så man kunne ha fått stemmningen opp.

Lenke til kommentar

Neh er det natt nå kanskje... Må vel få igang døgnrytmen til jeg skal kjøre å laste opp på mandag, håper det er truck og paller så det går greit, lite morsomt å laste løsgods

 

Alt fra kopimaskiner til møbler for de som måtte lure :p

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Pokker så pyser alle skulle være i kveld da..bare jeg som er oppe og holder fortet..

Tja, vi er en gjeng her som har LAN..

 

Holder seriøst på å daue, det er kokvarmt her. Og siden det regner ute kan man ikke ha takvinduene åpne da det sitter en fyr på laptop rett under dem.. Sikkert 40 grader her.

 

Damn.

 

Annen ting, på serveren min, så får jeg Permission Denied om jeg skriver inn www.domene.no/mappe/, selv om det ligger masse filer i denne mappen. Eneste måte å få vise filene, er å sette CHMOD 777 på alle mappene.. :ohmy:

Noen som aner hvorfor..?

Er webhotell fra STW det er snakk om.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...