Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Fikk min 250GB WDC eksterne HDD idag, driver å formaterer den nå..

 

Men en ting;

Jeg ser små "riper" på baksiden der man setter i kablene, og på metallet rundt er det "forstyrrelser"..

 

Kan det tenkes at komplett.no selger varer som folk har kjøpt men bytta i henhold til angrefristloven..? At disken min egentlig har vært brukt før, men som komplett har fått igjen, formatert og solgt på ny..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Marvil - Bare prøv å kjøre et kraftig filerecovery program på HD'n å se om det dukker opp noe på cluster scan. Har de solgt deg brukt vare som ny vare så bør du ringe dem å stramme dem opp. De får mye i retur og brukt harddisker er ikke det som selger best for å si det sånn...

Lenke til kommentar

Hmm ser ut som om det kanskje blir lan neste uke hos svogeren som bor i UIB der de har 100mbit. Det som bekymrer meg er at de har VNP dritt der og ka må vi gjøre for at alle skal få nett tilgang. Altså den ene pc'n må jo "ringe" opp med VPN og få nett tilgang men ka med oss andre? Må vi "gå gjennom" hans pc? Altså at han gir oss tilgang? Ganske n00b på nettverk greier.

Lenke til kommentar
Så nettopp barbershop2. Liker sånne filmer. :D

Anyways crap... hadde planer om å gå å se på verdens største cruiseship imorgen men hvis det regner like mye imorgen som det gjør idag så gidder eg ikke.

 

Ellers..... har vært ganske dødt her for tiden.

Det er helt dødt på forumet her for tiden... Forferdelig.

Lenke til kommentar
Jea. Blir totalt 2 eller 3 stk.. :!:

:cry: , nei vi blir 7 til sammen, har ikke plass til flere så går bra. :p

Nikkor, hvordan går det med dame-styret?

Vet ikke, begge er i Syden, men får se når de kommer hjem igjen. :)

 

Nå skal jeg stikke og lage pizza til frokost, ha en fin dag alle sammen. :yes:

 

SO er kjedelig, fordi alle er på ferie? :hmm:

Lenke til kommentar

Vil ha meg noen nye filmer, noen som har ettpar forslag? Liker stortsett alt utenom drama (hvis "The perfect storm" og sånne filmer er drama så fins det unntak), litt kick ass faktor er bra. Liker ikke forutsigbare filmer :roll:

 

Nå skal jeg se "James Bond - Die another day" (Ja jeg har lite å gjøre i dag :p )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...