b-real Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 "ta noen striper?" Råne Nei, jeg vet da fan hva jeg gjør...skal i allefall låne bilen. Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 vil ha dame jeg og.. Jaja.. For og si det slik: Du er ikke alene ,men jeg håper virkelig det skjer noe med meg på den fronten snart.. Og da mener jeg virkelig snart.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Uhmh... Savne verdens flotteste dame :grine: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Takk for at dere minnet meg på det temaet i dag. Joda...blir en koselig kveld Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 WOHO! vært sammen med verdens beste dame i 9 mnd jeg fin dag forresten Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Gi ****** i alt kliss preiket da..er bare utgifter og falske følelser uansett...og hva skal man med følelser? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) WOHO! vært sammen med verdens beste dame i 9 mnd jeg fin dag forresten Takk for det slaget i trynet da Endret 14. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Hehe eg er i godt humøret selvom eg egentlig burde være sint. Jaja Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg hadde et lite sekund tenkt til å bruke deler av kvelden til å skrive alt mulig om hva som har skjedd meg den siste tia. Ombestemte meg fort.. *gjeeesp* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Trøtt eller kjedelig? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ingen av delene.. Begge deler? Vet ikke.. Har lyst til at tia skal gå turbo helt fram til imorgen kveld ca.. Lenke til kommentar
silkshade Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Gi ****** i alt kliss preiket da..er bare utgifter og falske følelser uansett...og hva skal man med følelser? NESJ! ikke masse utgifter og ingen falske følelser! det eneste som er kjipt er at det blir mindre tid til data og diverse andre interesser, samt at festing aldri blir hva det var Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 "bla bla bla...stabiliteten skal bli så mye bedre....bla bla bla"...joda...fint det hw.no Bytt ISP Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Åh. Når jeg ser på CPL innser jeg hvor utrolig lyst jeg har til å være skikkelig skilla i en skikkelig skilla klan. Jeg driter i om dere synes det er teit. Bare vent, om tre år er jeg med i CPL! Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Takket nå nei til heftig fest for første gang. Weird. Jeg er blitt for lat Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Nei, men kan aldri bli _for_ lat. Lathet er som penger; man får aldri nok av det. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Gi ****** i alt kliss preiket da..er bare utgifter og falske følelser uansett...og hva skal man med følelser? NESJ! ikke masse utgifter og ingen falske følelser! det eneste som er kjipt er at det blir mindre tid til data og diverse andre interesser, samt at festing aldri blir hva det var blablabla.. klag mer takk, du har det alle vil ha din sopp.. Endret 14. november 2003 av HalTan Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg skulle bare meddele at jeg kommer til å trappe ned (har trappet ned) forumaktiviteten en stund fremover. For det første er jeg pjuke lei forumet som helhet, og for det andre har jeg andre ting å henge fingrene i for tiden. Altså, jeg er ikke syk, og jeg er ikke sur. Er bare lei, og jeg regner med det går over etterhvert Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ingen av delene.. Begge deler? Vet ikke.. Har lyst til at tia skal gå turbo helt fram til imorgen kveld ca.. Noen spesiell grunn til det ?? Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 AAah! *god og mett* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg