Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet inn i en helt ny verden, etter at jeg kikket litt igjennom hvilke "Tv-Stasjoner" man kan se på i Winamp 5 så fant jeg en kanal som viser anime serien "Love Hina".. Jeg er helt i ekstase, bra kvalitet til å være streamet (ca 500kbps). Jeg kan sitte og se Love Hina hele dagen :D Flott!

 

P.S. Finn frem "Media Library", trykk "Internet TV" i menyen til venstre. Der kan du finne en hel haug med streamet film og rask. Det er mye som ikke er så bra, som The Simpsons episoder i 130kbps kvalitet :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skjer her da? hehe :)

Kjedelig her i nord, en stille natt... Kanskje, sove... Eller kanskje ikke :)

Guud nå er det lengesiden jeg postet her på forumet... Det har blitt virkelig populært i det siste, UTROLIg mange medlemmer.. Savner det som var før, det litt mer interne ;)

Lenke til kommentar
Jeg har kommet inn i en helt ny verden, etter at jeg kikket litt igjennom hvilke "Tv-Stasjoner" man kan se på i Winamp 5 så fant jeg en kanal som viser anime serien "Love Hina".. Jeg er helt i ekstase, bra kvalitet til å være streamet (ca 500kbps). Jeg kan sitte og se Love Hina hele dagen :D Flott!

Endelig noe nytt å gjøre! Yay!

Var ganske mye "X-rated" der... :whistle:

 

Likte musikken best jeg... :thumbup:

 

Edit: Musikk-kanalene...

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar

Jonnar - Gratulerer :) Bra mobil sak.

 

 

Gøh, har avbestillt LCD skjermen (Samsung 710T) fra komplett nå, får klare meg med ADI 17" CRT MicroScan F750 DiamonTron Flat :hrm:

Skal bestille på nytt når LCD skjermene dropper 20% i pris og de får litt bedre utvalg. Bestillte meg et harddisk kabinett med USB2.0 og firewire isteden...Nesten det samme som LCD skjerm :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg har vært oppe i tilnærmet to døgn i strekk nå. Husker ikke sist jeg sov skikkelig. Er ikke trett, bare helt borte. Må rydde og vaske hele huset i dag, før foreldrene mine kommer hjem fra Hellas... :(

Lenke til kommentar
nerdVANNA: Hva med noe lingnene til Metallica - Loverman? Btw den var bra/kul/rå/tøff.

 

Hilsen Lars

Nå har jeg begynt med den, Metallica - Loverman. Bare sånn at dere vet det.

 

EDIT: "Bucking and braying and pawing the floor". "Bucking" og "braying", kan dere bestemme meg for hva det betyr?

 

EDIT: Når jeg er usikker på hva som sies sjekker jeg teksten på denne siden, si i fra til meg hvis dere finner noen feil i den, okei?

 

EDIT: Skrivefeil.

Endret av nerdVANNA
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...