Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flyet på GTA:VC skal ikke gå fort, det har aldri gjort det hos meg heller. Det skal jo ikke så enkelt å dele ut reklameplakater.

Nei, jeg vet. Jeg har klart hele spillet et par ganger før. Poenget er at det går utrolig (!) sakte. Og letter så absolutt ikke.

 

En annen ting jeg har lagt merke til, er at noen ganger, bare noen få ganger, så rygger bilene utrolig (!) sakte. Jeg tror det er litt samma bug'en.

Lenke til kommentar

Ja, da sitter jeg her i Portugal paa en PC til 2,5 euro per halvtime, og slikker solbrent-saarene mine. Tenkte bare at jeg skulle nevne at det er brukbar hoey temperatur, og at syden faktisk er livet. ;)

 

Lyn og torden i gamlelandet? Sol, sol og atter sol her. Og gode temperaturer i vannet! :D

 

Har fremdeles nesten to uker igjen her nede, kanskje jeg finner veien tilbake til denne maskinen om et par dager? Inntil videre, tzake careh! ;)

Lenke til kommentar
Ja, da sitter jeg her i Portugal paa en PC til 2,5 euro per halvtime, og slikker solbrent-saarene mine. Tenkte bare at jeg skulle nevne at det er brukbar hoey temperatur, og at syden faktisk er livet. ;)

 

Lyn og torden i gamlelandet? Sol, sol og atter sol her. Og gode temperaturer i vannet! :D

 

Har fremdeles nesten to uker igjen her nede, kanskje jeg finner veien tilbake til denne maskinen om et par dager? Inntil videre, tzake careh! ;)

Ha det fint da :yes:

 

Men 2,5 Euro per halvtime er sinnsykt dyrt, jeg betalte 1,5 euro i timen i Brussel :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...