Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Sitter å hører på The Prodigy - Claustrophobi

 

Har fått tak i de gammle prodigy albumene og fy fan det var noen timer med disse platene. Har så lyst til å skru på anlegget og danse som en mongo :whistle:

Jeg beynte å høre på Prodigy igjen for noen måneder siden, fy faen det er så rått :D hører mest på Experience plata nå for tiden, også er jeg blitt helt fan av voodoo people :)

 

Det var nesten tre år siden sist før nå nylig :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tåke er fint det :) Gir sånn mystisk stemning og siden du ikke ser skikkelig så skjerpes andre sanser, som hørselen. Fugler og dyr er stillere og du får skikkelig "alene" stemning hehe så kommer det store sure troll og tar deg bøø :p Ut på tur med deg Muhahaha men nå tør du kanskje ikke :tease:

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Tåke er fint det :) Gir sånn mystisk stemning og siden du ikke ser skikkelig så skjerpes andre sanser, som hørselen. Fugler og dyr er stillere og du får skikkelig "alene" stemning hehe så kommer det store sure troll og tar deg bøø :p Ut på tur med deg Muhahaha men nå tør du kanskje ikke :tease:

Nei, det er bare ikke så utrolig artig å gå på fjellet når man har er 200 meters langt stup rett ned på andre siden av deg :shrug:

Lenke til kommentar
Tåke er fint det :) Gir sånn mystisk stemning og siden du ikke ser skikkelig så skjerpes andre sanser, som hørselen. Fugler og dyr er stillere og du får skikkelig "alene" stemning hehe så kommer det store sure troll og tar deg bøø :p Ut på tur med deg  Muhahaha men nå tør du kanskje ikke :tease:

Nei, det er bare ikke så utrolig artig å gå på fjellet når man har er 200 meters langt stup rett ned på andre siden av deg :shrug:

lol

Lenke til kommentar

Har Music For The Jilted Generation, men den lå fremme faktisk, dama som har drevet å spillt CD'ene mine hehe

 

Mye bra på den også ja :yes:

 

 

psilocybe - Nice, til den prisen så er det jo helt greit med den hastighetet selv om det er til bare surfing, bedre enn ISDN for det blir fort dyrere.

Endret av Hoax
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...