Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Misunner de som har en skikkelig sommerjobb her... Bare en lousy avisrute på meg her hjemme... Dritt å stå opp kl 5 hver morgen. Apropos det, tror jeg legger meg nå, jeg...

God natt godtfolk.

 

(Håper jeg får sove nå da) :roll:

Jeg missunner de ikke. For første gang på lenge så skal jeg ikke jobbe om sommeren og jeg gleder meg som fan til å bare sløve og ikke gjøre noe som helst fram til millitæret :D

 

 

VeXx: Litt "old" :p

 

 

Og...jeg er blakk :\

Må vel leeche på gammlingene fram til høsten :\

Lenke til kommentar
Ellers så kommer "the high-anticipated" Doom3 ut den 2. august :)

 

http://www.idsoftware.com/firstweb/busines...cbd8c4022d73afc

Da er det ganske ålreit å være skjermkorttester for hw.no, eller hva ? :p

Det er en veldig grei jobb, men utrolig krevende. Journalistisk sett og kunnskapskrevende.

 

B|Real : sa det bare fordi jeg ser de samme folka her nå som var her kl.8 i dag :) Kanskje de ikke fikk det med seg :p

Lenke til kommentar
Anette_, Folk er slik her i SO3...har blitt en trend :shrug:

 

Og hvis jeg ikke tar helt feil så får du ordentlig respons nå siden du klagde.

Ikkeno mer respons enda :p

 

Kom på at jeg hadde glemt å legge over sanger på mp3 spilleren min, må lade den også.. Men nå stikker jeg da..

 

HA det fint alle sammen!

Hadet bra :) God ferie!

 

 

Nå er det bare å tryne i køya, så trøtt at det er helt forferdelig *Slurper i seg siste Coca-Cola skvetten*

Lenke til kommentar

Hm, leste en artikkel i VG om sikkerhet og iPod osv.. (link)

 

Er det slik at jeg ikke får ha med meg laptop og ekstern HDD i militæret..? Skal ikke ha med inn med en gang, men kanskje senere lissom. Litt kjedelig når jeg nettopp har bestilt 250GB ekstern HDD.. :(

 

Åssen er det med kamera..? Er det lov å ha med digicam i militæret..?

Lenke til kommentar
Nei, ikke vet jeg..kan sikkert være artig å ha bilder fra fester og slikt man har inne på leiren elns :shrug:

Hm ja, kan jo komme en del fine motiver der egentlig.. Regner med man får en plass å oppbevare verdisaker osv, ikke fan om jeg legger mobil, lommebok, kamera osv på nattbordet lissom..

 

Tenkte jeg skulle ta bilder og selge til russerne, som en ekstrainntekt lissom.. :)

Lenke til kommentar
En ting som pluttselig slo meg nå nettopp.

Jeg skal jo i milllitæret til høsten.

Og da får jeg ikke mye muligheter å være her :(

Huff...jaja, det går nok :cry:

You dont say.. :mad: Lurer på åssen jeg skal klare meg uten maskin jeg.. :( Tenkte jeg skulle ta med laptopen inn når jeg har fått "en plass å bo" lissom. Setter den hos besteforeldra som bor i Stavanger, sammen med en 250GB HDD.. Er visst en del som har laptop med seg, men jeg vet ikke om jeg tørr å ha den med på rekruttskolen.. :blush:

Lenke til kommentar
Hm ja, kan jo komme en del fine motiver der egentlig.. Regner med man får en plass å oppbevare verdisaker osv, ikke fan om jeg legger mobil, lommebok, kamera osv på nattbordet lissom..

 

Tenkte jeg skulle ta bilder og selge til russerne, som en ekstrainntekt lissom.. :)

Hehe, ja du sier noe :ermm: :!:

 

Hvor er det du skal henne da? Det er vel nord-norge siden du snakker om russere osv.

 

Edit: nevermind...så i den andre threaden :p

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

@ dimiles Trenger du ipod? Selv hadde jeg den en stund, brukte den hele tiden osv. Men etter at jeg mistet den i dass( ikke spør! :blush: ) og den ble ødelagt har jeg ikke savnet den stort, bare de 3200kronene jeg brukte på den.

 

@ avis gutten Hva med å bare være oppe til avisen kommer ut? Sommerferien er jo til for å snu døgnet på hodet :) Kom nettopp hjem fra avisen selv no.

Da køyer jeg an....natta

Endret av Mr.Devil
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...