Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Har bilder på bærbaren fra benchmarkingen, kan uploades hvis ønsket ? :)

Jajaja! :yes:

(hvorfor har ingen svart ja?)

Your wish is granted :) Tar det i morgen når jeg står opp orker ikke å reise meg til bærbaren (ja jeg er sløv 2k4) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Misunner de som har en skikkelig sommerjobb her... Bare en lousy avisrute på meg her hjemme... Dritt å stå opp kl 5 hver morgen. Apropos det, tror jeg legger meg nå, jeg...

God natt godtfolk.

(Håper jeg får sove nå da) :roll:

Jeg missunner de ikke. For første gang på lenge så skal jeg ikke jobbe om sommeren og jeg gleder meg som fan til å bare sløve og ikke gjøre noe som helst fram til millitæret :D

VeXx: Litt "old" :p

Og...jeg er blakk :\

Må vel leeche på gammlingene fram til høsten :\

Lenke til kommentar
Ellers så kommer "the high-anticipated" Doom3 ut den 2. august :)

http://www.idsoftware.com/firstweb/busines...cbd8c4022d73afc

Da er det ganske ålreit å være skjermkorttester for hw.no, eller hva ? :p

Det er en veldig grei jobb, men utrolig krevende. Journalistisk sett og kunnskapskrevende.

B|Real : sa det bare fordi jeg ser de samme folka her nå som var her kl.8 i dag :) Kanskje de ikke fikk det med seg :p

Lenke til kommentar
Anette_, Folk er slik her i SO3...har blitt en trend :shrug:

Og hvis jeg ikke tar helt feil så får du ordentlig respons nå siden du klagde.

Ikkeno mer respons enda :p

Kom på at jeg hadde glemt å legge over sanger på mp3 spilleren min, må lade den også.. Men nå stikker jeg da..

HA det fint alle sammen!

Hadet bra :) God ferie!

Nå er det bare å tryne i køya, så trøtt at det er helt forferdelig *Slurper i seg siste Coca-Cola skvetten*

Lenke til kommentar

Hm, leste en artikkel i VG om sikkerhet og iPod osv.. (link)

Er det slik at jeg ikke får ha med meg laptop og ekstern HDD i militæret..? Skal ikke ha med inn med en gang, men kanskje senere lissom. Litt kjedelig når jeg nettopp har bestilt 250GB ekstern HDD.. :(

Åssen er det med kamera..? Er det lov å ha med digicam i militæret..?

Lenke til kommentar
Joda, digital cam har man lov til å ha med ja, men hvor lurt det er, er kanskje et annet spm.

Åssen lurt..?

At noen stjeler det lissom? Dem kommer ikke ut av leiren den første uka, og det er nok av våpen til å lage egen etterforskning der.. ;)

Lenke til kommentar
Nei, ikke vet jeg..kan sikkert være artig å ha bilder fra fester og slikt man har inne på leiren elns :shrug:

Hm ja, kan jo komme en del fine motiver der egentlig.. Regner med man får en plass å oppbevare verdisaker osv, ikke fan om jeg legger mobil, lommebok, kamera osv på nattbordet lissom..

Tenkte jeg skulle ta bilder og selge til russerne, som en ekstrainntekt lissom.. :)

Lenke til kommentar
En ting som pluttselig slo meg nå nettopp.

Jeg skal jo i milllitæret til høsten.

Og da får jeg ikke mye muligheter å være her :(

Huff...jaja, det går nok :cry:

You dont say.. :mad: Lurer på åssen jeg skal klare meg uten maskin jeg.. :( Tenkte jeg skulle ta med laptopen inn når jeg har fått "en plass å bo" lissom. Setter den hos besteforeldra som bor i Stavanger, sammen med en 250GB HDD.. Er visst en del som har laptop med seg, men jeg vet ikke om jeg tørr å ha den med på rekruttskolen.. :blush:

Lenke til kommentar
Hm ja, kan jo komme en del fine motiver der egentlig.. Regner med man får en plass å oppbevare verdisaker osv, ikke fan om jeg legger mobil, lommebok, kamera osv på nattbordet lissom..

Tenkte jeg skulle ta bilder og selge til russerne, som en ekstrainntekt lissom.. :)

Hehe, ja du sier noe :ermm: :!:

Hvor er det du skal henne da? Det er vel nord-norge siden du snakker om russere osv.

Edit: nevermind...så i den andre threaden :p

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

@ dimiles Trenger du ipod? Selv hadde jeg den en stund, brukte den hele tiden osv. Men etter at jeg mistet den i dass( ikke spør! :blush: ) og den ble ødelagt har jeg ikke savnet den stort, bare de 3200kronene jeg brukte på den.

@ avis gutten Hva med å bare være oppe til avisen kommer ut? Sommerferien er jo til for å snu døgnet på hodet :) Kom nettopp hjem fra avisen selv no.

Da køyer jeg an....natta

Endret av Mr.Devil
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...