Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Huff, at dere legger så mye i klær.

 

Jeg går i det som behager meg. Synes jeg ikke det er behagelig å gå i så blir det ikke kjøpt, eller kastet.

 

Og kle meg på en eller annen måte fordi jeg tillhører en gruppe i samfunnet, nei takk.

Bra sagt igrunn. Jeg kler meg også som jeg føler for. Har hatt en egen benchmark her i byen faktisk! Har fått følgende tøy :

 

CCCP-tskjorte. Raddis bukser og gamle dresssko. Gammel dressjakke også.

 

Blood Red Throne genser med "BLACK METAL" på baksiden. "nazimilitærbukse" og svarte boots.

 

Hvit Quicksilver genser, piratbukser, keychains og div. Rød caps med SHIT på.

 

Gått gjennom byen med det forskjellige tøyet hver dag for å se hva slags blikk jeg fikk. Ble faktisk best motatt som "metall-mannen" da folk antageligvis trodde (Siden jeg er en jævla utlending) at jeg holdt meg vekke fra de Wolla folka.

 

Verst mottat som Hiphopper/skater da jeg så umiddelbart farlig ut.

 

Så å si ignorert som raddis bortsett fra på Mega og ei sød raddis jente "så" på meg :)

 

Har bilder på bærbaren fra benchmarkingen, kan uploades hvis ønsket ? :)

Ville bare ha denne på den siden også :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaja, nå køyer jeg. Skal tidlig opp imorra og være med farmor på ferie på nøtterøy :p www.tenvik.no ( ja, onkel har laget hjemmeside til det lille stedet de bor på.. ) Står egentlig ikke noe interresant der..

 

Kommer sikkert hjem på mandag eller noe, håper onkel har fiksa virusproblemene de hadde for litt siden slik at jeg kan bruke dataen dems mens jeg er der :yes:

Hm...får vel raske sammen ei crappy site til sortland.no da. *hrmp* :p

Lenke til kommentar
jaja, nå køyer jeg. Skal tidlig opp imorra og være med farmor på ferie på nøtterøy :p www.tenvik.no ( ja, onkel har laget hjemmeside til det lille stedet de bor på.. ) Står egentlig ikke noe interresant der..

 

Kommer sikkert hjem på mandag eller noe, håper onkel har fiksa virusproblemene de hadde for litt siden slik at jeg kan bruke dataen dems mens jeg er der :yes:

Hm...får vel raske sammen ei crappy site til sortland.no da. *hrmp* :p

hehe , gjør det ;)

 

http://www.tenvik.no/vestfjorden/bilde1-1.jpg <- nærmere bestemt midt i bildet et hus og to mindre bygg, dit skal jeg. Den tingen med svart tak er vår :p Den lile med rødt ( sjøboden) er farmor sin og huset er tante og onkel sitt ( Det går i familien eller noe..)

 

 

Håper jeg får stikki innom!

 

 

Ellers kommer jeg til å savne dere, selv om B|Real var den eneste som la merke til posten min..

Lenke til kommentar

Det gikk så fort, fikk ikke med meg halvparten av det som skjedde her. :shrug:

 

Mens jeg først er i gang: Jeg har fått meg sommerjobb. :woot: Har jobba i to dager nå, og skal jobbe minst to til, muligens flere. Vasker bad og kontorer på mors jobb. Siden det er kommunalt, og Oslo Kommune suger eselrass, er det ikke vaska skikkelig på 4 år. Så jeg brukte faktisk 5-6 timer på er lite bad, og da jobba jeg effektivt. Får 100,20 kr timer også. Ikke dårlig i det hele tatt. Så da blir det penger til kontoen min, så blir det el-gitar til hørsten/vinteren. :fun:

 

ha en god tur Anette!!

Lenke til kommentar

Digg da, HalTan.

 

Har allerede jobbet 2 uker denne sommeren jeg, og skal jobbe de neste 3 dagene også. :) Dog på den største drittjobben noensinne, men det er penger. :)

 

Får lønning 20.ende juli, og da blir det kanskje iPod. :) Må tenke litt over om jeg egentlig trenger det først, men har veldig lyst. :)

Lenke til kommentar
Det gikk så fort, fikk ikke med meg halvparten av det som skjedde her. :shrug:

 

Mens jeg først er i gang: Jeg har fått meg sommerjobb. :woot: Har jobba i to dager nå, og skal jobbe minst to til, muligens flere. Vasker bad og kontorer på mors jobb. Siden det er kommunalt, og Oslo Kommune suger eselrass, er det ikke vaska skikkelig på 4 år. Så jeg brukte faktisk 5-6 timer på er lite bad, og da jobba jeg effektivt. Får 100,20 kr timer også. Ikke dårlig i det hele tatt. Så da blir det penger til kontoen min, så blir det el-gitar til hørsten/vinteren. :fun:

 

ha en god tur Anette!!

Grattis med jobb da, jeg synes det er deilig å ha en jobb og tjene penger :)

 

Har selv fått jobb som skjermkort-tester på HW.no :thumbup: Ikke lenge til jeg går amokk som moddis :p

 

Dimiles : kjøpte nettopp 15GB Ipod, fy faen noe så fett :) Den er min beste venn nå sammen med ny K700i ;) Du kommer ikke til å angre, trust me :thumbup:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Anette_, Folk er slik her i SO3...har blitt en trend :shrug:

 

Og hvis jeg ikke tar helt feil så får du ordentlig respons nå siden du klagde.

Ikkeno mer respons enda :p

 

Kom på at jeg hadde glemt å legge over sanger på mp3 spilleren min, må lade den også.. Men nå stikker jeg da..

 

HA det fint alle sammen!

Lenke til kommentar
Har selv fått jobb som skjermkort-tester på HW.no  :thumbup: Ikke lenge til jeg går amokk som moddis :p

Huff, enda en idiot i gjengen :wallbash:

 

 

Neida jeg bare josser med deg :p

Hehe :p Vi trenger en fast moderator i skjermkort forumet, spesielt nå med alle de "hva kjøpe ? 6800/X800" trådene :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...