Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dimdal : du sier noe der, fjortissgutta her i Kristiansand går kledd sånn. Sånn langt hår, lue og skater. Og kommer fra de rikeste strøkene i kristiansand (kaksene på Søm / Fagerholt)  :nei:

Så, klesstil må være "strøksbestemt"? o_o.gif

Ikke alltid, men av og til er det lett å se hvor du kommer fra. Ihvertfall i Kristiansand, vi har så "flott" inndeling her i byen :)

Lenke til kommentar
Tja, jeg er jo raddis. Passer jeg beskrivelsen din? :shrug: Har mange oppegående raddisvenner, samme gjelder venner på høyresida.

Tenkte ikke på deg. Du er mer en ekte raddis, men kom til Kristiansand og kast opp av kvasi-folk.

 

EDIT : Jeg respekterer ikke folk utifra det de er, men at de har begrunnende meninger.

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

Det var det eneste du hadde å svare på, i innlegget mitt?  :innocent:

Nja.. egentlig.. når folk sier som du sa:

 

"Flotte greier. Takk for den. Er det noe kulere med kort hår, stygge ferdige bukser og ensfargede, kjedelige gensere da?"'

 

Gidder jeg ikke svare..

Ok, men jeg svarer når folk sier "Håret er ok, men når de kliner det opp med 12 kg gelè og finklipper det, legger på litt sminke ( ja, faktisk ) og tar på seg trange dongeribukser som er FERDIG KLIPT OPP .. ( Er det mulig? kjøpe ferdig ødelagte klær ??? (idioter?!) ) og bleika ... da er det ille da.." eller "blærums-sosse-svin som man sier. Fysj!" så svarer jeg for det, jeg. Du gjør kanskje ikke det, du?

Lenke til kommentar
Ernesto t-skjorter selges jo overalt nå for tida.. ser mange wannabe-kommunister som går rundt i sånne.. de fleste jeg kjenner som engasjerer seg for sosialisme og kommunisme går ikke i sånne gitt.

Så du har også sett wannabe-commies ? Det er det jeg mener, det er forferdelig. I alle miljøer, men her i KRS har det blitt en trend! Så fort du er på videregående liksom, sånn instant change.

 

EDIT : og folk påvirkes ikke av miljø ? :innocent:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar

Ok, men jeg svarer når folk sier "Håret er ok, men når de kliner det opp med 12 kg gelè og finklipper det, legger på litt sminke ( ja, faktisk ) og tar på seg trange dongeribukser som er FERDIG KLIPT OPP .. ( Er det mulig? kjøpe ferdig ødelagte klær ??? (idioter?!) ) og bleika ... da er det ille da.." eller "blærums-sosse-svin som man sier. Fysj!" så svarer jeg for det, jeg. Du gjør kanskje ikke det, du?

Haha, du blir jo sinna du..! :p

 

Jeg bare sa hva jeg mente om den kleskulturen der, hvorfor du blanda inn stygge bukser, ensfargede gensere og kort hår skjønner ikke jeg..

Lenke til kommentar
Så skal det jo sies at man finner folk av samme (da i motsatt stand) rase på høyresida. Stereotype: Sossegutt som slavisk følger alt som gjøres fra USAs side, og egentlig bare bryr seg om penger, dyre klær og "de forbanna pakkissvina!!!" ... :)

Du sier ikke det :p Så for meg et par, tyve fjes i hodet med en gang. Det er like ille som jeg nevnte i et tidligere innlegg.

Lenke til kommentar
Som feministraddis burde jo dimdal virkelig synes det er flott at også gutter kan bruke sminke? Likestilling, vet du. :D

Ja hvis man absolutt vil bruke sminke så står ikke jeg i veien.. :p

 

 

Går også i det som behager meg jeg, igrunn synes jeg RU er en gjeng med masekopper. RV er dessuten for radikale.

 

Men er nå medlem for å følge med på hva som skjer i det miljøet også.

 

Edit:

 

Litt generalisering kanskje; men RV's løsning på veldig mange problemer er å okkupere.. :hrm:

Endret av dimdal
Lenke til kommentar

jaja, nå køyer jeg. Skal tidlig opp imorra og være med farmor på ferie på nøtterøy :p www.tenvik.no ( ja, onkel har laget hjemmeside til det lille stedet de bor på.. ) Står egentlig ikke noe interresant der..

 

Kommer sikkert hjem på mandag eller noe, håper onkel har fiksa virusproblemene de hadde for litt siden slik at jeg kan bruke dataen dems mens jeg er der :yes:

Lenke til kommentar
Huff, at dere legger så mye i klær.

 

Jeg går i det som behager meg. Synes jeg ikke det er behagelig å gå i så blir det ikke kjøpt, eller kastet.

 

Og kle meg på en eller annen måte fordi jeg tillhører en gruppe i samfunnet, nei takk.

Bra sagt igrunn. Jeg kler meg også som jeg føler for. Har hatt en egen benchmark her i byen faktisk! Har fått følgende tøy :

 

CCCP-tskjorte. Raddis bukser og gamle dresssko. Gammel dressjakke også.

 

Blood Red Throne genser med "BLACK METAL" på baksiden. "nazimilitærbukse" og svarte boots.

 

Hvit Quicksilver genser, piratbukser, keychains og div. Rød caps med SHIT på.

 

Gått gjennom byen med det forskjellige tøyet hver dag for å se hva slags blikk jeg fikk. Ble faktisk best motatt som "metall-mannen" da folk antageligvis trodde (Siden jeg er en jævla utlending) at jeg holdt meg vekke fra de Wolla folka.

 

Verst mottat som Hiphopper/skater da jeg så umiddelbart farlig ut.

 

Så å si ignorert som raddis bortsett fra på Mega og ei sød raddis jente "så" på meg :)

 

Har bilder på bærbaren fra benchmarkingen, kan uploades hvis ønsket ? :)

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...