Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og hva er galt med halvlangt hår? :S

Håret er ok, men når de kliner det opp med 12 kg gelè og finklipper det, legger på litt sminke ( ja, faktisk ) og tar på seg trange dongeribukser som er FERDIG KLIPT OPP .. ( Er det mulig? kjøpe ferdig ødelagte klær ??? (idioter?!) ) og bleika ... da er det ille da..

Lenke til kommentar
Og hva er galt med halvlangt hår? :S

Håret er ok, men når de kliner det opp med 12 kg gelè og finklipper det, legger på litt sminke ( ja, faktisk ) og tar på seg trange dongeribukser som er FERDIG KLIPT OPP .. ( Er det mulig? kjøpe ferdig ødelagte klær ??? (idioter?!) ) og bleika ... da er det ille da..

Eller man kan la være å henge seg Så opp i hva andre går i. Jeg synes heller ikke den "stilen" der er så veldig tiltalende, men jeg synes ikke folk er idioter, basert på hva de kler seg i. :shrug:

 

dimdal: Ja. Og som RU'er og kommunsi (opptatt av individualisme), burde du pokker meg ikke dømme folk på klærne på den måten.

Endret av HalTan
Lenke til kommentar
Hmm... Ligger litt i tida, egentlig. Irak, Afghanistan, USA, Michael Moore, Rockemusikk, you name it. Spør du meg er det helt greit, så lenge folk vet akkurat hva de står for selv, og ikke bare er "raddis for å være kul".

Det er greit nok ja hvis du vet hva du står for, men overhørte noen "feminister" som jeg gikk i klasse med og holdt på å le meg i hjel. Hvis våres "Jokke" er Ying, så er de Yang.

Lenke til kommentar
Litt kritikk : Den der kan jo ikke bevege på seg uten å intersecte i leddene. Den kan vel gå opp og ned med beina?

Den skal ikke animeres uansett, men den kan løfte hele benet opp, og svinge det fram og tilbake. Altså kan den i teorien bevege seg. Det siste leddet kan bevege seg ut for en litt ekstra piff på bevegelsen.

Lenke til kommentar
[quote name='dimdal' date='14/07/2004 : 23:03'] Trailercaps og halvlangt hår..  :hmm:

b[b]l[/b]ærums-sosse-svin som man sier. Fysj!  :nei: [/quote]
Takk, så hyggelig du var.

DU er vel da gangstah-wolla-dude? Wow! Du er virkelig tøff! : )

:whistle:

Edit:
Ser nå at du er medlem i RU, også kommer du med den kommentaren? :ermm:
Flotte greier. Takk for den. Er det noe kulere med kort hår, stygge ferdige bukser og ensfargede, kjedelige gensere da? :hrm:
For å gjøre det helt klart så verken [i]vil[/i] jeg, eller [i]er[/i] jeg "raddis".

*smule irritert*

Bedre VeXx? Endret av dimiles
Lenke til kommentar
Det er greit nok ja hvis du vet hva du står for, men overhørte noen "feminister" som jeg gikk i klasse med og holdt på å le meg i hjel. Hvis våres "Jokke" er Ying, så er de Yang.

Jeg regner meg selv som feminist. Samtidig som jeg er maskulinist, rett og slett for total likestilling og framgang hos begge kjønn. Teknisk sett er jeg feminist.

Lenke til kommentar
dimdal: Ja. Og som RU'er og kommunsi (opptatt av individualisme), burde du pokker meg ikke dømme folk på klærne på den måten.

Jeg er opptatt av individualisme ja, og derfor også å få fremskyndet hver og ens meninger.. min mening har jeg jo akkurat fått fremskyndet, og jeg dømmer ingen jeg, men får bare ut litt av mine tanker om oppklipte bukser.

 

Det med blærum-sosser er vel litt mer en spøk, jeg dømmer ikke folk utifra stedet de bor.

Lenke til kommentar
Det er greit nok ja hvis du vet hva du står for, men overhørte noen "feminister" som jeg gikk i klasse med og holdt på å le meg i hjel. Hvis våres "Jokke" er Ying, så er de Yang.

Jeg regner meg selv som feminist. Samtidig som jeg er maskulinist, rett og slett for total likestilling og framgang hos begge kjønn. Teknisk sett er jeg feminist.

Gjerne ha din mening, det er flott at noen har meninger. Mange raddiser er ekstremt trange også, jeg kan nesten garantere at jeg vet mer om venstresiden en en god del raddiser. Det er fordi jeg er objektiv og derfor blir det lettere å se ting. Samme sies om kapitalister etc etc etc...

 

Det jeg mener med "trend" som goth etc... :

 

Kle meg skittent. Hate bush. Skaffe anti-krig/anti-USA pins. Høre på Jeff Buckley fordi en ekte raddis hører på han, etc etc etc.

 

Jeg hater ikke Norge fordi jeg hater Kjell Magne Bondevik. Jeg _HATER_ Kjell Magne Bondevik. Jeg digger Norge.

 

Elsker å diskutere med raddiser og de har EDIT: som oftest /edit ingen andre argumenter for å hate USA en George W. Bush / vietnamkrigen

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...