Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VeXx: Frekt. Men du har ikke © på selve dyret, though. :)

 

Sitter og koser meg og synger/spiller House of The Rising Sun. Blir litt trist. :(

Nei skulle hatt det :):p Han fjerna den nå.

 

Dame mellom bena og liveopptreden av favorittartist hadde vært bedre enn noen kompis ved siden av :)

Lenke til kommentar
hvorfor har halvparten av alle gutter i Oslo halvlangt hår og trailercaps?

:blush:

 

*guilty*

 

Min trailercap er vaffal den feteste noensinne. Finnes EN (ja, du leste riktig), EN av den i hele verden. :)))

 

Edit: Nei, jeg har ikke laget den selv elns, for de som trodde det. :p

Endret av dimiles
Lenke til kommentar
The Battlebeast is ready for texturing. Forslag til farger?

 

http://datawareub.com/magisk/bilder/robot4...ish%20model.jpg

Litt kritikk : Den der kan jo ikke bevege på seg uten å intersecte i leddene. Den kan vel gå opp og ned med beina?

 

Dimdal : du sier noe der, fjortissgutta her i Kristiansand går kledd sånn. Sånn langt hår, lue og skater. Og kommer fra de rikeste strøkene i kristiansand (kaksene på Søm / Fagerholt) :nei:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
DVDen kommer muligens til å "dø" iom at BluRay formatet kommer, men det var jo ikke hans argument. Weird utsagn ja.

Tenkte mer på dette

 

Gates fortsatte med å si at hjemmedatamaskinen vil vite hvem vi er ut fra stemmen eller ansiktet til brukeren. Den vil videre vite hva vi har lyst til å se på, våre favorittprogrammer, eller hva barna våre ikke kan se.

 

Lenke til kommentar
DVDen kommer muligens til å "dø" iom at BluRay formatet kommer, men det var jo ikke hans argument. Weird utsagn ja.

Tenkte mer på dette

 

Gates fortsatte med å si at hjemmedatamaskinen vil vite hvem vi er ut fra stemmen eller ansiktet til brukeren. Den vil videre vite hva vi har lyst til å se på, våre favorittprogrammer, eller hva barna våre ikke kan se.

 

Hehe, kanskje de har noen slike prototyper på gang? Men utifra ansiktet kan han ikke se dritt. Jeg ser likedann ut om jeg ser på p0rr eller vil se på Star Wars.

 

Ville ikke diskutere dette iom at jeg får folk på nakken, men er dere enig i at "raddis" har blitt SINNSYKT "inn" liksom? Det er det her i Kristiansand. Det er en trend på lik linje som Goth eller hiphop :hmm:

 

EDIT : leifs

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...