b-real Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Jeg begynte å blø en del neseblod under TG. Kan det være noe med mangel på sollys og sunn mat? K-vitamin? Hm...hvorfor satt du ikke på hw.no-rekka? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 VeXx: Frekt. Men du har ikke © på selve dyret, though. Sitter og koser meg og synger/spiller House of The Rising Sun. Blir litt trist. Nei skulle hatt det Han fjerna den nå. Dame mellom bena og liveopptreden av favorittartist hadde vært bedre enn noen kompis ved siden av Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 VeXx: Frekt. Men du har ikke © på selve dyret, though. Sitter og koser meg og synger/spiller House of The Rising Sun. Blir litt trist. © er ganske viktig den...plaser en STOR © midt på bildet... Hører faktisk også på House of The Rising Sun...ganske stilig.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 haddis: mente at det ikke er HANS dyr, men pixars. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) hvorfor har halvparten av alle gutter i Oslo halvlangt hår og trailercaps? *guilty* Min trailercap er vaffal den feteste noensinne. Finnes EN (ja, du leste riktig), EN av den i hele verden. )) Edit: Nei, jeg har ikke laget den selv elns, for de som trodde det. Endret 14. juli 2004 av dimiles Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Min trailercap er vaffal den feteste noensinne. Finnes EN (ja, du leste riktig), EN av den i hele verden. Trailercaps er ikke no stilig uansett, om det er en av den i hele verden gjør den ikke no mer stilig Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 haddis: mente at det ikke er HANS dyr, men pixars. Rettelse. Det er Pixar / Disneys dyr Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Bill gates er en merklig skrue Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 The Battlebeast is ready for texturing. Forslag til farger? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Bill gates er en merklig skrue DVDen kommer muligens til å "dø" iom at BluRay formatet kommer, men det var jo ikke hans argument. Weird utsagn ja. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Trailercaps og halvlangt hår.. blærums-sosse-svin som man sier. Fysj! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) The Battlebeast is ready for texturing. Forslag til farger? http://datawareub.com/magisk/bilder/robot4...ish%20model.jpg Litt kritikk : Den der kan jo ikke bevege på seg uten å intersecte i leddene. Den kan vel gå opp og ned med beina? Dimdal : du sier noe der, fjortissgutta her i Kristiansand går kledd sånn. Sånn langt hår, lue og skater. Og kommer fra de rikeste strøkene i kristiansand (kaksene på Søm / Fagerholt) Endret 14. juli 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 DVDen kommer muligens til å "dø" iom at BluRay formatet kommer, men det var jo ikke hans argument. Weird utsagn ja. Tenkte mer på dette Gates fortsatte med å si at hjemmedatamaskinen vil vite hvem vi er ut fra stemmen eller ansiktet til brukeren. Den vil videre vite hva vi har lyst til å se på, våre favorittprogrammer, eller hva barna våre ikke kan se. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 Er det noen som har midi'ene fra et programmeringsverktøy som heter Dark Basic? "Final" heter den ene hvertfall.. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 (endret) DVDen kommer muligens til å "dø" iom at BluRay formatet kommer, men det var jo ikke hans argument. Weird utsagn ja. Tenkte mer på dette Gates fortsatte med å si at hjemmedatamaskinen vil vite hvem vi er ut fra stemmen eller ansiktet til brukeren. Den vil videre vite hva vi har lyst til å se på, våre favorittprogrammer, eller hva barna våre ikke kan se. Hehe, kanskje de har noen slike prototyper på gang? Men utifra ansiktet kan han ikke se dritt. Jeg ser likedann ut om jeg ser på p0rr eller vil se på Star Wars. Ville ikke diskutere dette iom at jeg får folk på nakken, men er dere enig i at "raddis" har blitt SINNSYKT "inn" liksom? Det er det her i Kristiansand. Det er en trend på lik linje som Goth eller hiphop EDIT : leifs Endret 14. juli 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 blærums-sosse-svin som man sier. Fysj! Så.. hyggelig... du var. Forresten, hele trailercaps-greia kom fra skatemiljøet først, for så å blir adoptert av omtrent alle. Trender er merkelige greier. Og hva er galt med halvlangt hår? :S Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 men er dere enig i at "raddis" har blitt SINNSYKT "inn" liksom? Det er det her i Kristiansand. Det er en trend på lik linje som Goth eller hiphop EDIT : leifs Har ikke helt fått med meg hva "raddis" er..? Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 14. juli 2004 Del Skrevet 14. juli 2004 http://www.raddis.net/phpBB2/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg