SnowDOG_ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 :/ grusomt å tvinge seg opp av sengen. Kommer nok til å legge meg tidlig idag. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Siden du ikke svarte meg så prøver jeg en gang til Oj oj...beklager så mye...fikk ikke helt med meg det du skrev Hmm...mye av det finn jeg på selv...med litt god fantasi kommer du langt... For det meste bruker jeg "donor biler" Søk litt på google...sikkert mange tutorials der ute Ps: post et bilde når du har din første bil ferdig Jeg fant et par tutorials på www.good-tutorials.com. Men det var mest om senking av biler. Her er nå min første styla styla s40 original Og denne bilen har jeg sikkert brukt 6 timer på... EDIT: Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare å sette på en spoyler. Har letet ganske lenge etter en "donor" men argg finner ingen som passer... EDIT2: ble det bedre med en rød rød vinyl? Endret 13. juli 2004 av ikkeno Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Norek er vel leverandøren til Komplett ? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Er ikke norek leverandøren til bedrifter? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Er ikke komplett en bedrift? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jo, men Norek og komplett har samme hjemmeside (nesten) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ble bra det ikkeno! Nok en udate Noen forslag hva mer jeg skal gjøre med ann? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ble bra det ikkeno! Nok en udate Noen forslag hva mer jeg skal gjøre med ann? Senk bilen mer foran Grønn farge Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Er ikke norek leverandøren til bedrifter? Komplett og Norek er samme bedfirt med 2 navn, men for å kunne bli kunde hos Norek må du være godkjent som en leverendør av hardware. Så Komplett er mot forbruker markedet og norek er mot andre bedrifter som selger ting videre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Noen forslag hva mer jeg skal gjøre med ann? Neh, tror ikke den kan blir stort styggere. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Noen forslag hva mer jeg skal gjøre med ann? Neh, tror ikke den kan blir stort styggere. :!: haha word Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Noen forslag hva mer jeg skal gjøre med ann? Fikse flammene. De overlapper speilet. Spoileren og området bak soltaket kunne også blitt fikset mer på. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har funnet ut at jeg skal starte slankestudio for feite lommebøker og bankkontoer... Så hvis noen er intresserte så send PM så får dere kontonr som slanker bort alt dere vil ha vekk, og borte blir det for alltid det er det garanti på Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg har funnet ut at jeg skal starte slankestudio for feite lommebøker og bankkontoer... Så hvis noen er intresserte så send PM så får dere kontonr som slanker bort alt dere vil ha vekk, og borte blir det for alltid det er det garanti på Du har ikke no som fungerer motsatt? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 @ Haddis: Du skulle ikke prøvd å bytta ut det rosa med svart? Søstera mi lagde en grønn versjon av den istad men jeg vet ikke hvor på dataen den er.. Har vært ute og kjørt båten min i to timer nå og akkurat da vi satte oss inn i bilen til pappa da han henta oss på båthavna begynnte det å pøsregne! Har ikke sett så heavy regning på lenge Nå driver typen min å setter sammen stolen min da,han satte sammen bordet istad Må legge ut bilder imorra..! Gleder meg masse til shuttlen kommer! Særlig hvis den er så stille som Hoax sier :D Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 @ Haddis: Du skulle ikke prøvd å bytta ut det rosa med svart? Joda... blir lenge til jeg får tid til det...må nesten legge meg nå...skal opp kl 5 Så er det 5 dagers arbeid...bla bla..så får se når jeg får tid... Orker som regel ikke når jeg kommer hjem fra jobb... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ferie er sørn meg godt altså Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juli 2004 Del Skrevet 13. juli 2004 Ferie er sørn meg godt altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg