Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoax: Så det var du som bestillte den siste fra komplett da :p

 

jaja, får se imorgen om de får den inn. Har kjøpt et flatpakka bord da, men pappa er god til å sette sammen slikt og det er ikke et hjørnebord så det går nok bra :yes: Kjøpte en stol også, utrolig digg å sitte i! Rund musematte med prikker på og cd stativ har jeg også kjøpt til databordet :D Mangler bare alt som har med dataen å gjøre nå :ermm: Men jeg får det nok snart :)

 

Haddis: Bilen ble kul den :yes: Skal prøve å tenke på en annen farge hvis du fortsatt kjeder deg ;) hehe

Lenke til kommentar
Noen som vet om jeg kan bruke førerkortet til å kjøre i Tyskland?

Har du tatt lappen burde det ikke være noe problem å kjøre utenfor norge :hmm:

 

Nå skal jeg og typen min ut med båten min da :yes: Bare været holder seg bra. Så får jeg prøve å få rydda på rommet slik at jeg kanskje kan få opp datapulten ikveld..

Lenke til kommentar
Fetteren min i Tyskland har en Mercedes CLK..

 

Vel, 260 er overdrevet. Men ja, det vil gå fort når jeg kjører ja :D

Anntar det er en CLK230 og da kommer du ikke oppi mer en 215-225km i timen ;) 180 går fortere enn du aner, så vent og se. Har vært på autobahnen en god del ganger.

Lenke til kommentar
Når jeg kjeder meg pleier jeg å style bilder i photoshop...

Får tiden til å gå litt fortere...prøv da vell  :thumbup:

Har sett et par av bildene du har stylet opp og ble ganske imponert :yes:

 

Men det jeg lurte på, er om du har lært av deg selv eller av tutorials?

Kan du i så fall gi meg en link? :blush:

Siden du ikke svarte meg så prøver jeg en gang til :p

Lenke til kommentar

@VeXx; En CLK230 går fortere enn 225 vel ? Mener å huske at en CLK200 mewd kompressor klarer litt under 230..?

Kan jo være en CLK320, den har vel 3.2liters V6 på rundt 220 hester. Klarer vel rundt 240/245 tipper jeg..

 

Men uansett, aner ikke hvor fort du har kjørt før, men om du har hatt lappen en uke er IKKE autobahn noe for deg.. Uansett, les denne artikkelen hos VG først.

Jeg vil faktisk heller anbefale, selv om det er ulovlig, at du finner en mer eller mindre forlatt og øde strekning du heller kan teste hvor fort du kan kjøre.. Da slipper du å risikere å enten bli påkjørt, eller kjøre i andre folk. Klart du KAN treffe noen på en øde strekning, men sannsynet er jævli mye mindre..

 

@anette; Denne Golfen..?

Endret av Marvil
Lenke til kommentar

Anette_ - Det jeg bestillte var en SN45GV2 den du bestillte var vel en SN41... Siden det ble bestillt gjennom jobb så gikk ordren til Norek datterselskap eller noe sånnt av komplett, så jeg har ikke kjøpt no fremfor nesen din :)

 

Nå venter jeg bare på LCD skjermen min, enslags rest leveranse men den ble bestillt av IT først i går.

 

Og btw du kan glede deg stort til å få Shuttle Barebonen opp å kjøre, det går så det suser, og den lager nesten ikke en lyd :thumbup:

Lenke til kommentar
Siden du ikke svarte meg så prøver jeg en gang til :p

Oj oj...beklager så mye...fikk ikke helt med meg det du skrev :blush:

Hmm...mye av det finn jeg på selv...med litt god fantasi kommer du langt...

 

For det meste bruker jeg "donor biler"

 

Søk litt på google...sikkert mange tutorials der ute :thumbup:

 

Ps: post et bilde når du har din første bil ferdig :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...