SnowDOG_ Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Bah!! Igår gikk eg og la meg i 02tiden for å "fikse" døgnrytmen men så sier svogeren idag natt om vi skal finne på noe. Vel vi kjørte ut og cruiset litt og gikk turer med hunden. Han skal flytte inn på student boligen ved natland. Anyways der har jo de 100mbit vist og eg skulle fikse og tilgang. Der ble vi sittende i timesvis og kom hjem for 1time siden. Nå skal eg være oppe så lenge eg klarer for å bare sove noen få timer slik at eg er trøtt idag tidlig. Anyways 100mbit er syk!!! Eg skal nå kjøpe meg en disk og "bo" hos han en del. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 @Hoel: Hva bruker du dassrullen som står på høyttalerene til? Dama er allergisk mot katt og jeg har nettopp fått meg en katt så derfor står den der så hun kan snyte seg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 :!: Det sier de alle. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 100 mbit er fete greier snowdog skulle ønske jeg hadde råd til det selv her, men 2.3 mbit g.shdsl får holde for nå Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Er det bare jeg som får "deja vu" når hun poster den bilen. har ikke dette blitt gjort for ei uke siden eller noe her på forumet? Når jeg tenker meg om tror jeg noen posta et slikt bilde med en svart golf for en stund siden Nå skal jeg ordne meg og dra på ikea , databord til rommet mitt here I come Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 100 mbit er fete greier snowdog skulle ønske jeg hadde råd til det selv her, men 2.3 mbit g.shdsl får holde for nå Ikke skift emne din gris. Hehe tuller. Føler meg litt beruset og det er tegn på overtrøtthet. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Anette_ - Håper ikke du har kjøpt sånn flatpakket hjørne PC bord, det er så mange plater og deler at jeg brukte lang tid på å identifisere alle delene og bygge det. Jeg kastet tegninga til slutt og satte det sammen dobbelt så fort hehe Flatpakkede møbler er morsomme å bygge, men man skulle tro det var aperkatter som har tegnet og forklart monteringsanvisningen. Anyway gratulerer med nytt PC bord til lille Shuttle SnowDOG_ - Gå å legg deg Fikse døgnrytmen kan du gjøre ved å sove til du er uthvilt, da er det bare å passe på at du står opp på formiddagen. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg sovna en gang mellom 6 og 7 i går ettermiddag og våkna nå. Snart drar jeg til København, skal være der i nesten to uker. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Oh my... Fikk akkurat min Shuttle SN45GV2 barebone kasse. Så liten og lekker, delikat Nå skal jeg bygge den opp med deler fra denne PC'en å modifisere PC bordet med en liten justering. Lurer på om jeg skal bruke medfølgende CPU kjøler eller vannkjølingen min (Har AMD XP2500+ enda) Får stikke slangene inn PCI plassen så det blir minimalt med varme i kassen. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Jaja folkens. Eg tar "natten" igjen med håp å fikse døgnrytmen igjen. Skal vel opp om 3-4timer. Gnatt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Anette_ - Håper ikke du har kjøpt sånn flatpakket hjørne PC bord Argh...det er no herk... Brukte 2 dager på å sette sammen mitt bord... Anette: gjort en update på bilen BILDE EDIT: vil du kansje ha den i en annen farge? Endret 13. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Er det bare jeg som får "deja vu" når hun poster den bilen. har ikke dette blitt gjort for ei uke siden eller noe her på forumet? Når jeg tenker meg om tror jeg noen posta et slikt bilde med en svart golf for en stund siden Erhm...var nok med det ja... Nok et tegn på at jeg kjeder meg Lenke til kommentar
tøs Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Argh...det er no herk...Brukte 2 dager på å sette sammen mitt bord... Får jeg spørre hvor mange tommeltotter du har? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 har 2 som alle andre? Men var ca 1 million deler da...ikke småtteri Lenke til kommentar
Purify Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Anette_ - Håper ikke du har kjøpt sånn flatpakket hjørne PC bord Argh...det er no herk... Brukte 2 dager på å sette sammen mitt bord... Anette: gjort en update på bilen BILDE EDIT: vil du kansje ha den i en annen farge? Hmm, du er flink. Men nå drar jeg til København, snakkes om et par uker. Endret 13. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 haddis - Nice bil update, du er jo flink Purify - God tur! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Men nå drar jeg til København, snakkes om et par uker. Dit drar jeg om noen dager også, hvor skal du bo henn=P? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Jeg vil også til København. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 ahpadt - Det er bare å kjøpe en oppblåsbar gummibåt å padle i vei Hva stopper deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg