Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Bah!! Igår gikk eg og la meg i 02tiden for å "fikse" døgnrytmen men så sier svogeren idag natt om vi skal finne på noe. Vel vi kjørte ut og cruiset litt og gikk turer med hunden. Han skal flytte inn på student boligen ved natland. Anyways der har jo de 100mbit vist og eg skulle fikse og tilgang. Der ble vi sittende i timesvis og kom hjem for 1time siden. Nå skal eg være oppe så lenge eg klarer for å bare sove noen få timer slik at eg er trøtt idag tidlig.

Anyways 100mbit er syk!!! :wow: Eg skal nå kjøpe meg en disk og "bo" hos han en del. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det bare jeg som får "deja vu" når hun poster den bilen. har ikke dette blitt gjort for ei uke siden eller noe her på forumet? :ermm::hmm:

Når jeg tenker meg om tror jeg noen posta et slikt bilde med en svart golf for en stund siden :hmm:

Nå skal jeg ordne meg og dra på ikea , databord til rommet mitt here I come :p

Lenke til kommentar

Anette_ - Håper ikke du har kjøpt sånn flatpakket hjørne PC bord, det er så mange plater og deler at jeg brukte lang tid på å identifisere alle delene og bygge det. Jeg kastet tegninga til slutt og satte det sammen dobbelt så fort hehe

Flatpakkede møbler er morsomme å bygge, men man skulle tro det var aperkatter som har tegnet og forklart monteringsanvisningen.

Anyway gratulerer med nytt PC bord til lille Shuttle

SnowDOG_ - Gå å legg deg :p Fikse døgnrytmen kan du gjøre ved å sove til du er uthvilt, da er det bare å passe på at du står opp på formiddagen.

Lenke til kommentar

Oh my... Fikk akkurat min Shuttle SN45GV2 barebone kasse. Så liten og lekker, delikat :cool:

Nå skal jeg bygge den opp med deler fra denne PC'en å modifisere PC bordet med en liten justering.

Lurer på om jeg skal bruke medfølgende CPU kjøler eller vannkjølingen min (Har AMD XP2500+ enda) :hmm: Får stikke slangene inn PCI plassen så det blir minimalt med varme i kassen.

Lenke til kommentar
Anette_ - Håper ikke du har kjøpt sånn flatpakket hjørne PC bord

Argh...det er no herk...

Brukte 2 dager på å sette sammen mitt bord...

Anette: gjort en update på bilen :p

BILDE

EDIT: vil du kansje ha den i en annen farge? :hmm:

Hmm, du er flink.

:woot:

Men nå drar jeg til København, snakkes om et par uker.

Endret av Purify
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...