Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Sponge bob er så sinnsykt genialt Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Deres nye Familie bil ! Rosa? Jau...syntes rosa er meget stilig farge på en bil.... Vil du kansje ha den i en anna farge? fikser det jeg Fargen på Ventoen på linken min er pen synes jeg. Men til en A4? Synes det er fint med svart til en A4. Svart? Blir "kjedelig" Kanskje. Fargen på linken er finere. Men rosa er litt for "orginalt" for meg... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Smak å behag Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Smak å behag Jupp, takk høyere makter for at vi ikke alle er like Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Jau Jau...går å legger meg... Skal opp kl 08.00 i morgen Natta Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 POST 601!!! Posta mye idag jeg :o Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Nå (om noen timer) stikker jeg til USA! Ha det fint! Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 POST 601!!! Og det var da FuZzY^ fant ut at off-topic-poster ikke teller. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Nå (om noen timer) stikker jeg til USA! Ha det fint! Bilder, bilder! Ta bilder menneske!!! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Anette: nå er jeg ferdig... Har ikke orket å gå i "PIRK PIRK" modus...så det er en del feil her å der... men ikke så verst etter 20 min arbeid... Deres nye Familie bil ! Du gjemte lutfinntak miniscoop på panseret... schmelck - Kult, Ha en god tur å shop masse kult da Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Neh, får køye jeg også siden turen går til Portugal i morgen. Skal se om det ikke blir noen bilder også! Natta! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 God tur schmelk og tor_erik!!! Er ferdig med bilen: Skulle bare gjøre så den "kjører" da.. Hjulene ble litt skjeve og sånn da, men jeg poster den her: Kommentarer? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Mekka litt mer på roboten. Men nå legger jeg meg, skal jobbe 5 timer med å rydde varer i morra. Som vanlig blir sikkert meg som må fylle inn hermetikk, juice og syltetøy. (=heavy) Forresten, kom gjerne med kritikk til modellen. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Fint at det er flere som kjører Audi her! På parkeringsplassen vår står det en Audi 100 (-92 mod.) som snart kansje byttes ut i en Toyota Celica eller en annen liten sportsbil Bilen vi har nå er automat så det er ikke så lurt å øvelseskjøre med, så vi må jo ha en med manuell! Da må det jo bare bli en sportsbil.. Jeg og pappa var ute om onsdagen og prøvde en Honda Cupè -02 mod. Men den var det så dårlig futt i :-/ Men fin, det er den. Vi prøvde også en Celica -97 mod. Den var det litt mere futt i da Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Den var kul! Legger meg jeg også, skal på ikea og kjøpe databord imorgen Og kanskje ny tv-benk til rommet mitt og en 15 eller 17" LCd skjerm til shuttelen min Da mangler det bare at komplett får den på lager Natta folx! Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 OMG! Jeg har posta flest poster av alle her idag!! Sjokket over meg selv nå ass, eller flau. På tide å legge seg ihvertfall! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Er det bare jeg som får "deja vu" når hun poster den bilen. har ikke dette blitt gjort for ei uke siden eller noe her på forumet? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 ikke meg men så er det ikke så ofte at jeg leser eller poster i denne tråden .. klarer lixom ikke og få med meg alt som blir skrivi her ... men jeg kunne god hatt den rosa bilen der oppe da Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 (endret) Rosene er røde, fiolene er blå, jeg tror det er på tide at Kine laller seg nå Endret 13. juli 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 13. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2004 Våknet nettopp lusker rundt i halvsøvnet og henter meg en 1,5l flaske vann og sjekker ettpar downloads, ser bra ut så da er det tilbake til sengen God natt alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg