Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Det er aldri "nesten gratis" å forsikre bil når du er 18 år.

:ermm:

No shit, Sherlock... Fortell meg noe jeg ikke vet da!

Japanere er jo "nesten gratis" i forhold.

Dessuten skrev jeg jo i forhold til tyske biler.

Poenget er at jeg vet at jeg må forsikre det på meg selv, og jeg vet at å forsikre en fet bil med full kasko på mitt navn lett kommer opp i 30.000 i året. Derimot er 318 vesentlig mye billigere enn 320, selv om Accorden blir "nesten gratis" sammenliknet med de andre bilene.

Er vi enige da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må nesten legge ut resultatet her siden det ikke er morsomt nok til å plage folk på humor med...

Før:

http://www.home.no/mongoklanen/HULKEN.jpg

Etter:

http://www.home.no/anette2/HULKANETTE.jpg

Stort bilde :scared:

Alt for stort og ikke særlig bra når jeg tenker meg om. Men snart blir det motion blur og nye felger på bilen! :thumbs: Bare jeg gidder å kjøre den ut av garagen, vet ikke om jeg får lov til det. Kanskje pappa gidder å gjøre det :hmm:

Lenke til kommentar
Men snart blir det motion blur og nye felger på bilen! :thumbs: Bare jeg gidder å kjøre den ut av garagen, vet ikke om jeg får lov til det. Kanskje pappa gidder å gjøre det :hmm:

Legg ut bilde av bilen, så får jeg no å gjøre....kjeder meg :hrm:

Kan sende det til deg, men har bare et som jeg tror er litt vanskelig :hmm: Men så er du sikkert mye flinkere enn meg da..

Lenke til kommentar
Anette: Øvekjøre ut av garasjen? Du har jo trafikalt grunnkurs :D

hehe, trafikalt grunnkurs betyr ikke at jeg kan kjøre alene da :p

Og jeg hadde ikke giddi å slengt på L'en for å kjøre ut av garagen, men jeg tør ikke kjøre ut av garagen eller tror jeg. Er ikke så flink med den cluchen og sånn, men hadde nok klart det..

Lenke til kommentar

@HalTan; Hørt om å registrere bilen på noen andre..? Hadde jeg kjøpt bil i dag hadde jeg ikke registrert den på meg.. Patetisk at kvinner skal få billigere forsikring, kjønnsdiskriminerende faktisk.

@anette; Post bilde av bilen.

For å få bilen ut av garasjen;

Sett bilen i enten første eller reversj (kommer an på hvilken vei som er ut av garasjen) FØR du starter motoren. Så starter du motoren. Uansett om du har clutchen ute når du starter, eller om du venter med å ta den ut til motoren har starta, så vil bilen bare gå en vei; Ut av garasjen. Når du har kommet langt nok ut av garasjen, tar du opp igjen håndbrekket igjen (da vil bilen sløkke seg selv også).

(dette forutsett at du ikke har automatgir eller Mercedes (med pedalhåndbrekk) )

(ser du har Audi A4, da bør det ikke være noe problemer.. Tipper jeg en 1.6 bensin ? )

Domeneforslag noen..? :innocent:

:)

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Deres nye Familie bil !  :D

Rosa? :dontgetit:

Man skal ikke ha så store spoilere, sånne modeller som denne! :thumbup:

@anette; Post bilde av bilen.

For å få bilen ut av garasjen;

Sett bilen i enten første eller reversj (kommer an på hvilken vei som er ut av garasjen) FØR du starter motoren. Så starter du motoren. Uansett om du har clutchen ute når du starter, eller om du venter med å ta den ut til motoren har starta, så vil bilen bare gå en vei; Ut av garasjen. Når du har kommet langt nok ut av garasjen, tar du opp igjen håndbrekket igjen (da vil bilen sløkke seg selv også).

Stakkars motor... :ermm:

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

@Marvil: Jeg bare spurte pappa om han kunne kjøre den ut så gjorde han det :p Jeg klarer å starte men det ser ut som om jvi har fyllt den med kengurubensin. Pappa sa faktisk at jeg begynner å bli bedre til å kjøre da :D Kan poste bilde av bilen fra siden, bilder jeg har tatt nå..

@Haddis: Dritkult! :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...