bfisk Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Det er aldri "nesten gratis" å forsikre bil når du er 18 år. No shit, Sherlock... Fortell meg noe jeg ikke vet da! Japanere er jo "nesten gratis" i forhold. Dessuten skrev jeg jo i forhold til tyske biler. Poenget er at jeg vet at jeg må forsikre det på meg selv, og jeg vet at å forsikre en fet bil med full kasko på mitt navn lett kommer opp i 30.000 i året. Derimot er 318 vesentlig mye billigere enn 320, selv om Accorden blir "nesten gratis" sammenliknet med de andre bilene. Er vi enige da? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Må nesten legge ut resultatet her siden det ikke er morsomt nok til å plage folk på humor med... Før: http://www.home.no/mongoklanen/HULKEN.jpg Etter: http://www.home.no/anette2/HULKANETTE.jpg Stort bilde Alt for stort og ikke særlig bra når jeg tenker meg om. Men snart blir det motion blur og nye felger på bilen! Bare jeg gidder å kjøre den ut av garagen, vet ikke om jeg får lov til det. Kanskje pappa gidder å gjøre det Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Anette: Øvekjøre ut av garasjen? Du har jo trafikalt grunnkurs Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Men snart blir det motion blur og nye felger på bilen! Bare jeg gidder å kjøre den ut av garagen, vet ikke om jeg får lov til det. Kanskje pappa gidder å gjøre det Legg ut bilde av bilen, så får jeg no å gjøre....kjeder meg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Vet noen om et bra politikkforum? (Utenom modellmakt) Nå på sommeren er det litt lite liv på P&R her Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Men snart blir det motion blur og nye felger på bilen! Bare jeg gidder å kjøre den ut av garagen, vet ikke om jeg får lov til det. Kanskje pappa gidder å gjøre det Legg ut bilde av bilen, så får jeg no å gjøre....kjeder meg Kan sende det til deg, men har bare et som jeg tror er litt vanskelig Men så er du sikkert mye flinkere enn meg da.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Anette: Øvekjøre ut av garasjen? Du har jo trafikalt grunnkurs hehe, trafikalt grunnkurs betyr ikke at jeg kan kjøre alene da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Kan sende det til deg, men har bare et som jeg tror er litt vanskelig Men så er du sikkert mye flinkere enn meg da.. Send i vei Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Anette: Øvekjøre ut av garasjen? Du har jo trafikalt grunnkurs hehe, trafikalt grunnkurs betyr ikke at jeg kan kjøre alene da Og jeg hadde ikke giddi å slengt på L'en for å kjøre ut av garagen, men jeg tør ikke kjøre ut av garagen eller tror jeg. Er ikke så flink med den cluchen og sånn, men hadde nok klart det.. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Fikk lyst på smågodt, hvor mye koster smågodt på Kiwi? per. Hg Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 10 kr _tror_ jeg, max 12.. Lenke til kommentar
x871kx6167ss7 Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Har kommet hjem fra Gotland... 6,90/hg på en bensinstasjon... Bilig i sverige... shoppa litt: Viftegriller( egentlig til å ha utafor huset) Dobbelsidig teip og el-teip (skal bruke de til ås sleeve pcen, lest at man burde bruke det, i en guide) Ny "bryter" til pc'en. Endret 12. juli 2004 av Blackslash Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg drar til Albufeira i Portugal på tirsdag sammen med mange venner. *Glede seg hardt* Hm, been there.. Åssen hotel..? Forte da Oura. Skal visstnok være veldig bra. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Anette: nå er jeg ferdig... Har ikke orket å gå i "PIRK PIRK" modus...så det er en del feil her å der... men ikke så verst etter 20 min arbeid... Deres nye Familie bil ! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) @HalTan; Hørt om å registrere bilen på noen andre..? Hadde jeg kjøpt bil i dag hadde jeg ikke registrert den på meg.. Patetisk at kvinner skal få billigere forsikring, kjønnsdiskriminerende faktisk. @anette; Post bilde av bilen. For å få bilen ut av garasjen; Sett bilen i enten første eller reversj (kommer an på hvilken vei som er ut av garasjen) FØR du starter motoren. Så starter du motoren. Uansett om du har clutchen ute når du starter, eller om du venter med å ta den ut til motoren har starta, så vil bilen bare gå en vei; Ut av garasjen. Når du har kommet langt nok ut av garasjen, tar du opp igjen håndbrekket igjen (da vil bilen sløkke seg selv også). (dette forutsett at du ikke har automatgir eller Mercedes (med pedalhåndbrekk) ) (ser du har Audi A4, da bør det ikke være noe problemer.. Tipper jeg en 1.6 bensin ? ) Domeneforslag noen..? Endret 12. juli 2004 av Marvil Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Deres nye Familie bil ! Rosa? Man skal ikke ha så store spoilere, sånne modeller som denne! @anette; Post bilde av bilen.For å få bilen ut av garasjen; Sett bilen i enten første eller reversj (kommer an på hvilken vei som er ut av garasjen) FØR du starter motoren. Så starter du motoren. Uansett om du har clutchen ute når du starter, eller om du venter med å ta den ut til motoren har starta, så vil bilen bare gå en vei; Ut av garasjen. Når du har kommet langt nok ut av garasjen, tar du opp igjen håndbrekket igjen (da vil bilen sløkke seg selv også). Stakkars motor... Endret 12. juli 2004 av tor_erik Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Deres nye Familie bil ! Rosa? Jau...syntes rosa er meget stilig farge på en bil.... Vil du kansje ha den i en anna farge? fikser det jeg Store spoilere er et must...vertfall på PS biler Endret 12. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Deres nye Familie bil ! Rosa? Jau...syntes rosa er meget stilig farge på en bil.... Vil du kansje ha den i en anna farge? fikser det jeg Fargen på Ventoen på linken min er pen synes jeg. Men til en A4? Synes det er fint med svart til en A4. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 @Marvil: Jeg bare spurte pappa om han kunne kjøre den ut så gjorde han det Jeg klarer å starte men det ser ut som om jvi har fyllt den med kengurubensin. Pappa sa faktisk at jeg begynner å bli bedre til å kjøre da Kan poste bilde av bilen fra siden, bilder jeg har tatt nå.. @Haddis: Dritkult! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Deres nye Familie bil ! Rosa? Jau...syntes rosa er meget stilig farge på en bil.... Vil du kansje ha den i en anna farge? fikser det jeg Fargen på Ventoen på linken min er pen synes jeg. Men til en A4? Synes det er fint med svart til en A4. Svart? Blir "kjedelig" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg