Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når jeg kjeder meg pleier jeg å style bilder i photoshop...

Får tiden til å gå litt fortere...prøv da vell :thumbup:

Har synket til nivået at jeg har funnet frem et blad søss kjøpte en dag, digital foto eller noe heter det. Skal lage mittfjes på kroppen til hulken og så blir det nye felger og motion blur på bilen vår :p Hade den bare stått ute kunne jeg tatt et bilde nå. men vi har vel et fra før..

Lenke til kommentar
Når jeg kjeder meg pleier jeg å style bilder i photoshop...

Får tiden til å gå litt fortere...prøv da vell :thumbup:

Har sett et par av bildene du har stylet opp og ble ganske imponert :yes:

 

Men det jeg lurte på, er om du har lært av deg selv eller av tutorials?

Kan du i så fall gi meg en link? :blush:

Lenke til kommentar

Yeah! Tror kanskje jeg kommer til å kjøpe bil denne uka. Er jo ikke 18 enda, men hvis jeg står på oppkjøringa på bursdagen, har jeg jo lyst til å ha bil. Har vært å sett på noen biler:

 

'92 BMW 318. Gått ca 150.000 km. Sort, med nye 17" momo felger. Nokså mye lakkskader, kan trenge en totallakkering, samt noe noe plast her og der og en liten sprekk i frontruta. Noen rifter i førersetet. 48.000,-

 

'94 BMW 318. Gått ca 200.000 km. Sort, med 17"/15" alu av ukjent fabrikat. Noe rust, men er behandlet og lakket over. Tikking fra motoren, kamaksler og tannstag foran bør byttes etterhvert. Mekaniker som eier den. Strøkent interiør og relativt bra anlegg. Ca 55.000,-?

 

Begge BMWene var konge å kjøre (host, hark). Flotte girkasser, responsiv styring og genialt veigrep. Skjønner at tyskerne kan dette. I morra skal jeg se på to burgunderrøde biler:

 

'93 Mercedes E190, 130.000 km. Strøkent interiør og eksteriør. Pris? Tja... 60?

'94 Honda Accord 2.0is, 83.000 km. Noe småplukk på lakken, meste går vel bort med litt polering og voksing. Har potensiale til å bli sykt fet. Senkevennlig, og plass til store bling-bling-felger. Blir spennende å kjøre. Pris? 75.000 nå, men skal vel klare å få den ned i 65...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...