Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Grattis VeXx!!! Har lyst til å photoshoppe noe men kommer _aldri_ på moe bra å lage Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Wacom'en ? Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Grattis VeXx!!! Har lyst til å photoshoppe noe men kommer _aldri_ på moe bra å lage Når jeg kjeder meg pleier jeg å style bilder i photoshop... Får tiden til å gå litt fortere...prøv da vell Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Hvilken Divx codec pakke er best? Orker ikke starte ny tråd om det for det er nok noen her som vet det... VeXx - Gratulerer med kul mobil morsomt å knotte på sånnt. Endret 12. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Hvilken Divx codec pakke er best? Orker ikke starte ny tråd om det for det er nok noen her som vet det... VeXx - Gratulerer med kul mobil morsomt å knotte på sånnt. prøv cinepak codec pack Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 T.F.T - Den funket bra Thanx Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 eller hva men bare, pylse Jo, egentlig, men jeg kaller en av vennene mine for det, og han liker det ikke, så hvis jeg kaller katten for det blir han nok veldig sur Kaller du Terje det? :!: Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Når jeg kjeder meg pleier jeg å style bilder i photoshop... Får tiden til å gå litt fortere...prøv da vell Har synket til nivået at jeg har funnet frem et blad søss kjøpte en dag, digital foto eller noe heter det. Skal lage mittfjes på kroppen til hulken og så blir det nye felger og motion blur på bilen vår Hade den bare stått ute kunne jeg tatt et bilde nå. men vi har vel et fra før.. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Når jeg kjeder meg pleier jeg å style bilder i photoshop...Får tiden til å gå litt fortere...prøv da vell Har sett et par av bildene du har stylet opp og ble ganske imponert Men det jeg lurte på, er om du har lært av deg selv eller av tutorials? Kan du i så fall gi meg en link? Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Jeg driver og mekker en robot-greie... Veldig non-finish! Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Yeah! Tror kanskje jeg kommer til å kjøpe bil denne uka. Er jo ikke 18 enda, men hvis jeg står på oppkjøringa på bursdagen, har jeg jo lyst til å ha bil. Har vært å sett på noen biler: '92 BMW 318. Gått ca 150.000 km. Sort, med nye 17" momo felger. Nokså mye lakkskader, kan trenge en totallakkering, samt noe noe plast her og der og en liten sprekk i frontruta. Noen rifter i førersetet. 48.000,- '94 BMW 318. Gått ca 200.000 km. Sort, med 17"/15" alu av ukjent fabrikat. Noe rust, men er behandlet og lakket over. Tikking fra motoren, kamaksler og tannstag foran bør byttes etterhvert. Mekaniker som eier den. Strøkent interiør og relativt bra anlegg. Ca 55.000,-? Begge BMWene var konge å kjøre (host, hark). Flotte girkasser, responsiv styring og genialt veigrep. Skjønner at tyskerne kan dette. I morra skal jeg se på to burgunderrøde biler: '93 Mercedes E190, 130.000 km. Strøkent interiør og eksteriør. Pris? Tja... 60? '94 Honda Accord 2.0is, 83.000 km. Noe småplukk på lakken, meste går vel bort med litt polering og voksing. Har potensiale til å bli sykt fet. Senkevennlig, og plass til store bling-bling-felger. Blir spennende å kjøre. Pris? 75.000 nå, men skal vel klare å få den ned i 65... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 eller hva men bare, pylse Jo, egentlig, men jeg kaller en av vennene mine for det, og han liker det ikke, så hvis jeg kaller katten for det blir han nok veldig sur Kaller du Terje det? :!: Niks, jeg kaller Truls for det, jeg kaller Terje for Tæsen Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 VeXx da, jeg synes du alltid er fin Haha mente når Buzz begynte å bli fin takker takker alle som gratulerte Er drittfornøyd, må bare skaffe meg bluetooth adapter! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 bfisk: Ikke glem en fomue i forsikring, da. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 bfisk: Ikke glem en fomue i forsikring, da. Joda, BMW er jo relativt dyrt å forsikre, 320 spesielt. Har stor tro på accorden, derimot. Japanere er jo "nesten gratis" i forhold. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Det er aldri "nesten gratis" å forsikre bil når du er 18 år. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Må nesten legge ut resultatet her siden det ikke er morsomt nok til å plage folk på humor med... Lager URL siden bildet ble alt for stort.. http://www.home.no/anette2/HULKANETTE.jpg Endret 12. juli 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Niks, jeg kaller Truls for det, jeg kaller Terje for Tæsen HAHAHAHA Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Må nesten legge ut resultatet her siden det ikke er morsomt nok til å plage folk på humor med... Før: http://www.home.no/mongoklanen/HULKEN.jpg Etter: http://www.home.no/anette2/HULKANETTE.jpg Stort bilde Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Ser ikke "førbildet" Å STORT bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg