bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 ta er kartet helt på tur.... "Ta er"? /me kan fikse kart når jeg kommer hjem fra skolen Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 ÅÅHHRRR.... Detaljer bjaa, detaljer ... "ta er" = "Da er" Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jaja, jeg trur ikke vanlig WLAN funker men...men får man ikke taki spessiel utendørs trådløst da? Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Heisann alle sammen. Gleder meg til helga Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg og sånn delvis.. .Skal egentlig på fylla idag... men humøret er ikke der, vet ikke hva jeg skal ta meg til... imorgen jobber jeg 17-22 og søndag 10-16 så drekkinga må skje idag... *gjeeeeesp* tenk på å gjespe dere som leser dette.... smitta jeg dere? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Må du gje deg med all den jobbingen. Du kaster vekk ungdoms tiden din. Jobbe og bli grå kan du gjøre resten av livet ditt. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Dakar Bjørn :grine: Jobbe på en lørdag...Det må være kjipt... Selv skal jeg til Farmora mi idag til imorgen..Og hu er kjedlig... KOmmer og spør om jeg vil ha noe godteri, så kommer hu fram med en gulrot Nå sitter jeg her i Excel og "morer" meg, med fart og tid osv.... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Åhhh.. Jeg lodder på kondensatorer på hovedkort! Fyf... så kjipt det er.. Er et RDram kort her som det er 25kondensatorer som må fikset på! jaja.. Får vell bare tenke på den personen som hadde den jobben 6-17oktober da Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Må du gje deg med all den jobbingen. Du kaster vekk ungdoms tiden din. Jobbe og bli grå kan du gjøre resten av livet ditt. Sant så sant, men jeg har en pengetvangstanke i hodet mitt.... Hater gjeld og for spasmer vis jeg ser konto kryper mot 0,- Hadde jeg ikke hatt faste utgifter så hadde jeg nok gikk F og blitt en dranker på heltid... *grin* Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg mener at en bør jobbe eller gå på skole i alderen til Bjørn...Å ikke jobbe er latskap.. Dessuten uten jobb så kjeder man seg mye mer.. Vell, det er a alltid tid til å feste osv da, men i hverdagen blir det nok litt kjedlig... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Vel eg mener ikke at han ikke skal jobbe i det hele tatt men ikke jobbe FOR mye. La helgen være i fred. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ja, det kan jeg være enig i. Akkuratt som skole omtrent, det ahdde hvert fint Wabby, jeg fant ut et bilde fra plasssen min.. http://www.bjaaland.net/hw.no/plass.jpg Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Forbanna Dritt!! Eg burde ha lært. Det er noe drit når du laster en familie film på spansk på kazaa i flere uker så når filmen er ferdig viser det seg at den er på engelsk. Gir opp med å prøve å laste en familie film til mine foreldre. Nok er nok. Ikke første gangen dette skjer. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Bah BAh ABHA!! Jeg er syk, har fått nesten en hel ukes fravær på nakken bare denne uka, det er no dritt! ÆSJ! SnowDOG_:"familiefilmer" er ikke lett å få tak i nei Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Ja, det kan jeg være enig i. Akkuratt som skole omtrent, det ahdde hvert fint Wabby, jeg fant ut et bilde fra plasssen min.. http://www.bjaaland.net/hw.no/plass.jpg Er jo der jeg viste deg jo Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Haltan: Er det ikke forferdelig å være syk? Det er då man egentlig verdsetter god helsen. Du får ha go bedring. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Haltan: Er det ikke forferdelig å være syk? Det er då man egentlig verdsetter god helsen. Du får ha go bedring. Jessire, det suger! Takk for det Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Endelig hjemme igjen...Fra den forferdlige skolen! Nå er det vell ca. en time til jeg skal til farmora mi, og gjett om jeg tar med pcen Da skal jeg sitte på ubegrenset linje, muhahahaha (ja, det blir litt av en forskjell) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Bjørn: Joda, jeg gjespa faktisk det sekundet jeg var ferdig med å lese den setningen.. Og nå tenker jeg på det.. *gjeeesp* Alle! Tenk på å gjespe nuh! :O Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Bjaa skal leeche pr0n fra bestefar! :waytogod00d: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg