Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMG Drit i å skriv så mye da!

:love: <-- homosmiley

:gretten: <--- homo2ksmaaiileeh

Uansett : Tor rocker av alle guder.( og ja tor eier odins ass! )

Ser på fornemelse for hvor i helvete skal vi tippe det har skjedd idag da.

:-) Psycho

Lenke til kommentar
BjaA er n00b?

Ja, de sier så!

Bare fordi jeg surra litt med de nye dritt kodene på det nye forumet...hehe...

Skal vedde på at de er uber uber newbs selv!

Ser for meg oslo klysa HalTan Flashe biosen sin (uten hjelp av mora si) :lol:

Det er ikke mamma, men pappan min som er über 1337.

Dessuten har jeg falsha biosen en million ganger MINST... (LITEN ovedrivelse der)

:cool:

Lenke til kommentar
Jeg synes Win XP ser pent ut jeg. Bare folk som er blitt veldig glade i å utvikle et ubegrunnet hat mot XP.

Helt korrekt! XP er plutselig drit, men alle skal ha det :roll: Greit nok at man bruker Classic style hele veien... Men man trenger jo ikke å fordømme stilen.

Lenke til kommentar

Jeg spiser popcorn.. mmmmmm.. Men en ting.. HVORFOR I GRANSVARTESKAUFITTELANDIHELGEOPPLAND ER :green: BLITT BYTTA OM TIL :mrgreen.:??? Så førrbajna irriterans! KAn ikke :.D være grønn, og :yellowgrin: (elns) være den gule? MEn samtidig.. Den grønne er bare for spesielle mennesker..! l33ts! Right b-real?

edit: Bjaa er n00b

Lenke til kommentar
Nå hater jeg ViF så langt inne i helvete. Så på kampen og de idiotiske Vålerenga spillerne var råe som fy, og sparket de flinke Lyn spillerne mens de lå nede. Dette fordi ViF er en østkantklubb. Nå er jeg irritert, for det er så mange østkantfolk som er bråkmakere. Og de herper alltid fester osv, og det er meget dårlig gjort. Sier ikke at østkanten ikke har hyggelige folk, for f.eks. Daniel er jo hyggelig, men nå er jeg forbannet. ****** ta jævla dårlig tapere Vålerenga. Btw, dritfett at Lyn vant 1-0 :cool: :woot: :mrgreen:

Ser ****** har blitt sensur for f.aen. Endret av DiMiles
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...