b-real Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 b-real sagaen er kos:P Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hehe, du skulle bare visst. Den er så forpult forvirrende og kjedelig. Jeg overdriver ikke når jeg sier dette: Det er minst 80 unike personer med i boka. Fittesaga, spør du meg. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Hvorfor er alle så treige på å svare? :/ Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 fordi jeg snakker med teite kunder akuratt nå Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Fordi det begynner å bli sent på Søndags kveld? Nå ser jeg at klokken har blitt fikset. Kommer seg litt etter litt. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 fordi jeg snakker med teite kunder akuratt nå Hva sier kundene da? Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Mobbing av andre forumbrukere skal vi ikke ha noe av! Endret 26. oktober 2003 av yummy Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 OMG Drit i å skriv så mye da! <-- homosmiley :gretten: <--- homo2ksmaaiileeh Uansett : Tor rocker av alle guder.( og ja tor eier odins ass! ) Ser på fornemelse for hvor i helvete skal vi tippe det har skjedd idag da. :-) Psycho Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 BjaA er n00b? Ja, de sier så! Bare fordi jeg surra litt med de nye dritt kodene på det nye forumet...hehe... Skal vedde på at de er uber uber newbs selv! Ser for meg oslo klysa HalTan Flashe biosen sin (uten hjelp av mora si) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 :roll like i never have roll before: Lenke til kommentar
RIP Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Bjaa er noobi ja, eier han på aim_map Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 BjaA er n00b? Ja, de sier så! Bare fordi jeg surra litt med de nye dritt kodene på det nye forumet...hehe... Skal vedde på at de er uber uber newbs selv! Ser for meg oslo klysa HalTan Flashe biosen sin (uten hjelp av mora si) Det er ikke mamma, men pappan min som er über 1337. Dessuten har jeg falsha biosen en million ganger MINST... (LITEN ovedrivelse der) Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg synes Win XP ser pent ut jeg. Bare folk som er blitt veldig glade i å utvikle et ubegrunnet hat mot XP. Helt korrekt! XP er plutselig drit, men alle skal ha det Greit nok at man bruker Classic style hele veien... Men man trenger jo ikke å fordømme stilen. Lenke til kommentar
zed Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Bjaa er nub ja, eier han lett. Særlig på as_oilrig d r d bst mpt Ever!!!!11 Lenke til kommentar
Fake Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 hehehe. kjekt å kunne slette hele threads når man er topicstarter. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Bjaa er kul han selvom han er litt sjenert. Lenke til kommentar
atticus Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Fy fader så fint forumet ble når det funka i Mozilla.. AHHH.. Digg. Bjaa er n00b? Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 Jeg spiser popcorn.. mmmmmm.. Men en ting.. HVORFOR I GRANSVARTESKAUFITTELANDIHELGEOPPLAND ER BLITT BYTTA OM TIL :mrgreen.:??? Så førrbajna irriterans! KAn ikke :.D være grønn, og :yellowgrin: (elns) være den gule? MEn samtidig.. Den grønne er bare for spesielle mennesker..! l33ts! Right b-real? edit: Bjaa er n00b Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 26. oktober 2003 Del Skrevet 26. oktober 2003 (endret) Nå hater jeg ViF så langt inne i helvete. Så på kampen og de idiotiske Vålerenga spillerne var råe som fy, og sparket de flinke Lyn spillerne mens de lå nede. Dette fordi ViF er en østkantklubb. Nå er jeg irritert, for det er så mange østkantfolk som er bråkmakere. Og de herper alltid fester osv, og det er meget dårlig gjort. Sier ikke at østkanten ikke har hyggelige folk, for f.eks. Daniel er jo hyggelig, men nå er jeg forbannet. ****** ta jævla dårlig tapere Vålerenga. Btw, dritfett at Lyn vant 1-0 Ser ****** har blitt sensur for f.aen. Endret 26. oktober 2003 av DiMiles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg