Purify Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 http://www.wobshite.co.uk/b3ta/immature_cheddar.jpg Festlig. :!: Ah, nydelig vær, som vanlig her i Tromsø. Ædda bædda. Noen gode forslag til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Ah, nydelig vær, som vanlig her i Tromsø. Ædda bædda. Noen gode forslag til hva jeg kan gjøre? Bade, grille, sykkeltur, teltur.... osv. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Humm, tror jeg hopper over badingen. Har ikke noe å grille, og gidder ikke dra til byen. Sykkel? No way. Kan ikke dra på telttur for jeg skal til København i morgen. Men takk for forslagene. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hei! Ut i fra det loggen viser (/var/log/xferlog) er opplastingen av ny index.php fil utført av ags9-d9ba58f2.pool.mediaways.net, som har IP-adresse 217.186.88.242. Et oppslag på hvor denne adressen (teoretisk sett) skal peke til, er Amsterdam. Dette er imidlertid ikke pålitelig informasjon av flere grunner, både fordi selve stedsangivelsen er unøyaktig, samtidig som hackere kan operere via en annen server enn sin egen datamaskin ifm. angrepet. Opplastingen er utført via FTP ut i fra det jeg umiddelbart kan se. Det anbefales derfor at du snarest mulig endrer ditt FTP-passord gjennom kontrollpanelet. Det kan være greit å ta visse forholdsregler når det gjelder hvem du gir tilgang til brukernavn/passord til din konto. Håper denne informasjonen var til noe hjelp. Ha en fortsatt god helg. Så der har man "løsninga". Var i allefall ingen av mine kamerater som har gjort dette for de vet fan ikke hva en proxy er for noe Ellers så har jeg vært på LAN nå i grotta for tiden. Sitter der med 8pc'er, noe som er mye til å være grotta-lan. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 @anette; Hvor jobber du ? hehe Jeg vasker på jobben til pappa, det er kjedelig men en helt grei jobb egentlig. Jobber ca 1 og en halv time i uka og får 1100 kr i måneden Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Whoi, da har jeg fått meg Sony Ericsson K700i!! I dag skal jeg ned på stranda og daffe, er så nydelig vær! Jeg har lyst å ha med IPod'en jeg fikk for noen dager siden, men tørr ikke pga sand Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Whoi, da har jeg fått meg Sony Ericsson K700i!! I dag skal jeg ned på stranda og daffe, er så nydelig vær! Jeg har lyst å ha med IPod'en jeg fikk for noen dager siden, men tørr ikke pga sand Ha den i en plastikkpose :rup: Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Whoi, da har jeg fått meg Sony Ericsson K700i!! I dag skal jeg ned på stranda og daffe, er så nydelig vær! Jeg har lyst å ha med IPod'en jeg fikk for noen dager siden, men tørr ikke pga sand Grattis reno...fin fin mobil Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Whoi, da har jeg fått meg Sony Ericsson K700i!! I dag skal jeg ned på stranda og daffe, er så nydelig vær! Jeg har lyst å ha med IPod'en jeg fikk for noen dager siden, men tørr ikke pga sand Ha den i en plastikkpose :rup: Hmm god ide egentlig, tror jeg finner en løsning, jeg skal ikke bade men bare ligge der og stirre til krampa tar meg Haddis-bo : Takker takker, i'm loving it Endret 12. juli 2004 av VeXx Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Kjeder meg... vil lage en 3D-modell... men kommer ikke på noe å lage... noen som vil se en 3d-modell av noe? EDIT: Gratulerer med k700i VeXx! Endret 12. juli 2004 av nerdVANNA Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Kjeder meg... vil lage en 3D-modell... men kommer ikke på noe å lage... noen som vil se en 3d-modell av noe? Hvis du bruker 3Dsm6 eller Maya ta også velg alle polygonene på modellen også extrude de, så tar du en bevel også fortsetter du til du får en fet wallpaper Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Argh...dagene går så forbanna seint, gleder meg så sinnsykt til wacom'en kommer Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvis du bruker 3Dsm6 eller Maya ta også velg alle polygonene på modellen også extrude de, så tar du en bevel også fortsetter du til du får en fet wallpaper Originalt... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Argh...dagene går så forbanna seint, gleder meg så sinnsykt til wacom'en kommer Wacom'en ? Ligger en her rett ved siden av meg Litt stusselig til å begynne med, men med litt arbeid funker den ganske bra. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Hvis du bruker 3Dsm6 eller Maya ta også velg alle polygonene på modellen også extrude de, så tar du en bevel også fortsetter du til du får en fet wallpaper Originalt... Derfor lager jeg ALDRI wallpapers Men når man ikke vet hvor god den andre personen er, vet jeg ikke hva jeg skal si liksom. Hvis du er dyktig så gjør som meg. Lag en Toy Story figur, selv holder jeg på med Buzz Ligthyear Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Okei, Toy Story blir det. Skal nå prøve, uansett. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Okei, Toy Story blir det. Skal nå prøve, uansett. hehe flott poster min buzz lightyear når jeg er fin Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 VeXx da, jeg synes du alltid er fin Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 12. juli 2004 Del Skrevet 12. juli 2004 Når kommer det noen skjermkort tester, skjermkort-tester VeXx? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg