Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Ut i fra det loggen viser (/var/log/xferlog) er opplastingen av ny index.php fil

utført av ags9-d9ba58f2.pool.mediaways.net, som har IP-adresse 217.186.88.242. Et

oppslag på hvor denne adressen (teoretisk sett) skal peke til, er Amsterdam. Dette

er imidlertid ikke pålitelig informasjon av flere grunner, både fordi selve

stedsangivelsen er unøyaktig, samtidig som hackere kan operere via en annen server

enn sin egen datamaskin ifm. angrepet. Opplastingen er utført via FTP ut i fra det

jeg umiddelbart kan se. Det anbefales derfor at du snarest mulig endrer ditt

FTP-passord gjennom kontrollpanelet.

 

Det kan være greit å ta visse forholdsregler når det gjelder hvem du gir tilgang til

brukernavn/passord til din konto.

 

Håper denne informasjonen var til noe hjelp. Ha en fortsatt god helg.

 

Så der har man "løsninga".

Var i allefall ingen av mine kamerater som har gjort dette for de vet fan ikke hva en proxy er for noe :p

 

Ellers så har jeg vært på LAN nå i grotta for tiden. Sitter der med 8pc'er, noe som er mye til å være grotta-lan.

Lenke til kommentar
Whoi, da har jeg fått meg Sony Ericsson K700i!! :w00t::D I dag skal jeg ned på stranda og daffe, er så nydelig vær! Jeg har lyst å ha med IPod'en jeg fikk for noen dager siden, men tørr ikke pga sand :(

Ha den i en plastikkpose :rup:

Hmm god ide egentlig, tror jeg finner en løsning, jeg skal ikke bade men bare ligge der og stirre til krampa tar meg :love::D

 

Haddis-bo : Takker takker, i'm loving it :love:

Endret av VeXx
Lenke til kommentar
Kjeder meg... vil lage en 3D-modell... men kommer ikke på noe å lage... noen som vil se en 3d-modell av noe?

Hvis du bruker 3Dsm6 eller Maya ta også velg alle polygonene på modellen også extrude de, så tar du en bevel også fortsetter du til du får en fet wallpaper ;)

Lenke til kommentar
Hvis du bruker 3Dsm6 eller Maya ta også velg alle polygonene på modellen også extrude de, så tar du en bevel også fortsetter du til du får en fet wallpaper ;)

Originalt... :ermm:

Derfor lager jeg ALDRI wallpapers :) Men når man ikke vet hvor god den andre personen er, vet jeg ikke hva jeg skal si liksom.

 

Hvis du er dyktig så gjør som meg. Lag en Toy Story figur, selv holder jeg på med Buzz Ligthyear :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...