Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gammelt rom

Ah digg å få omarrangert litt på rommet sitt. det over er et veldig gammelt bilde, det har skjedd mye i stykkevis. men i dag ser rommet mitt mere slik ut.

og til slutt et lite bilde av mine "nye" høytalere her

Kabinettet er et big tower på hele 67 cm og ser ganske liten ut der det står. :w00t:

Endret av Hoel
Lenke til kommentar
Så var det dette med sarkasme/ironi og Internett, da...

Kortversjonen: søk på google.

jeg vet godt at du vet hva google er, noe jeg kanskje ikke fikk fram. redigerte innlegget, men med feil ord ;)

 

Men, hvis du ikke har andre ting å skrive enn "søk på google", foreslår jeg at du ikke skriver noe i det hele tatt, tatt i betraktning at jeg spurte her hva dcom er. Når jeg spør her regner jeg med å få et svar her, ikke å bli bedt om å "gidd sjøl a!" Jeg har erfart at det er lettere å få et ordentlig svar her, istedet for å søke på google. Men jeg kan bli litt flinkere med å søke selv, det haddis skrev varsikkert hentet fra google :p

 

Da kan du heller la vær å svare, eventuelt bruke litt mindre ironi :thumbup:

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
... Og hvordan tror du egentlig haddis fant fram svaret?

 

http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=...e&q=define:DCOM

hvis du ser ordentlig på det jeg skriver så ser du

 

"Men jeg kan bli litt flinkere med å søke selv, det haddis skrev var sikkert hentet fra google" ;)

 

 

men jeg har ikke et stort behov for å diskutere, du bør skjønne at alle ikke finner fram like lett, derfor spør man her. ;)

 

btw, takk for den søkinga

 

 

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar

Idag er det jo egentlig litt fint vær da, men jeg skal på jobb nå. Det er ikke så lenge at det gjør noe da... Og jeg har enda ikke gått ut selv om det er fint vær :p Får gå ut når jeg kommer hjem hvis det enda er fint vær.. :hmm:

 

Edit: Leif :p

Endret av Anette_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...