dimdal Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Nei nå er jeg så drittlei av pc. *Skru av* Until next time.. Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Gammelt rom Ah digg å få omarrangert litt på rommet sitt. det over er et veldig gammelt bilde, det har skjedd mye i stykkevis. men i dag ser rommet mitt mere slik ut. og til slutt et lite bilde av mine "nye" høytalere her Kabinettet er et big tower på hele 67 cm og ser ganske liten ut der det står. Endret 12. juli 2004 av Hoel Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Gud er glad i meg: han gir meg 22 grader i skyggen på fri dagen min Godt med fint fint vær Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Gud er glad i meg: han gir meg 22 grader i skyggen på fri dagen min Godt med fint fint vær Næmmen, er det ikke Bo? Visste ikke du hang på hw Faen så digg vær det er, men jeg fikk ikke sove i dag La meg 3 og sto opp 8 Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 haddis heldig du er helt greit vær her nå som jeg kan se i alle fall. blir vel bedre utover dagen får man håpe Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Godt med fint fint vær Næmmen, er det ikke Bo? Visste ikke du hang på hw Faen så digg vær det er, men jeg fikk ikke sove i dag La meg 3 og sto opp 8 Jau Jau...gjør nok det...mye arti som skjer her Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Hehe ja det er nok det Nå stakk jeg i dusjen, håper jeg får kjøpt en K700i i dag! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Hoel - rotpeis hehehe neida, ble litt bedre. men TP på høytarleren da? Er du forkjølt hehe Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Gud er glad i meg: han gir meg 22 grader i skyggen på fri dagen min Godt med fint fint vær Heldig du. Nå er det 27 grader på kontoret mitt. @Hoel: Hva bruker du dassrullen som står på høyttalerene til? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Så var det dette med sarkasme/ironi og Internett, da...Kortversjonen: søk på google. jeg vet godt at du vet hva google er, noe jeg kanskje ikke fikk fram. redigerte innlegget, men med feil ord Men, hvis du ikke har andre ting å skrive enn "søk på google", foreslår jeg at du ikke skriver noe i det hele tatt, tatt i betraktning at jeg spurte her hva dcom er. Når jeg spør her regner jeg med å få et svar her, ikke å bli bedt om å "gidd sjøl a!" Jeg har erfart at det er lettere å få et ordentlig svar her, istedet for å søke på google. Men jeg kan bli litt flinkere med å søke selv, det haddis skrev varsikkert hentet fra google Da kan du heller la vær å svare, eventuelt bruke litt mindre ironi Endret 12. juli 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Katten vår har fått en kattunge, jeg vil kalle den for "Pylsekatten", med y'en istedetfor ø. Hva synes dere, bra, eller passer den kanskje bare på min dialekt? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 vel hvis den ser ut som en pølse, kaller du den pølsekatten. hvis ikke, pylsekatten. uansett høres det bedre ut med pylsekatten eller hva men bare, pylse Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 ... Og hvordan tror du egentlig haddis fant fram svaret? http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=...e&q=define:DCOM Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Fått proppa i meg 4 burgere som jeg slang på grillen...Nyyydelig... Men var de minste burgerene jeg har sett...skulle tro det var hamburger brød med kjøttpålegg (stabburet) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Katten vår har fått en kattunge, jeg vil kalle den for "Pylsekatten", med y'en istedetfor ø. Hva synes dere, bra, eller passer den kanskje bare på min dialekt? Pysekatten eller pysen hehe Edit: Space Endret 12. juli 2004 av Hoax Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 eller hva men bare, pylse Jo, egentlig, men jeg kaller en av vennene mine for det, og han liker det ikke, så hvis jeg kaller katten for det blir han nok veldig sur Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) ... Og hvordan tror du egentlig haddis fant fram svaret? http://www.google.com/search?hl=en&lr=&ie=...e&q=define:DCOM hvis du ser ordentlig på det jeg skriver så ser du "Men jeg kan bli litt flinkere med å søke selv, det haddis skrev var sikkert hentet fra google" men jeg har ikke et stort behov for å diskutere, du bør skjønne at alle ikke finner fram like lett, derfor spør man her. btw, takk for den søkinga http://www.wobshite.co.uk/b3ta/immature_cheddar.jpgQUOTE] :!: Endret 12. juli 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 Tåplig sak...hva med å droppe den?` Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 12. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 12. juli 2004 (endret) Idag er det jo egentlig litt fint vær da, men jeg skal på jobb nå. Det er ikke så lenge at det gjør noe da... Og jeg har enda ikke gått ut selv om det er fint vær Får gå ut når jeg kommer hjem hvis det enda er fint vær.. Edit: Leif Endret 12. juli 2004 av Anette_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg