Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hva er dcom???

Short for Distributed Component Object Model, an extension of the Component Object Model (COM) that allows COM components to communicate across network boundaries. Traditional COM components can only perform interprocess communication across process boundaries on the same machine. DCOM uses the RPC mechanism to transparently send and receive information between COM components (i.e., clients and servers) on the same network. DCOM was first made available in 1995 with the initial release of Windows NT 4.

DCOM serves the same purpose as IBM's DSOM protocol, which is the most popular implementation of CORBA. Unlike CORBA, which runs on many operating systems, DCOM is currently implemented only for Windows.

Lenke til kommentar

 

Anette, jeg klarer ikke å se filmen. Må man ha noen slags kodek eller noe? :dontgetit:

Bruk windows media player så skal det gå :hmm: Jeg klarte ihvertfall ikke å åpne den i winamp hvis det er det du mener..

 

Vet forresten ikke hva en kodek er, men jeg vet hva google er så kanskje jeg vet det snart ;)

Lenke til kommentar
hva er dcom???
Short for Distributed Component Object Model, an extension of the Component Object Model (COM) that allows COM components to communicate across network boundaries. Traditional COM components can only perform interprocess communication across process boundaries on the same machine. DCOM uses the RPC mechanism to transparently send and receive information between COM components (i.e., clients and servers) on the same network. DCOM was first made available in 1995 with the initial release of Windows NT 4.

DCOM serves the same purpose as IBM's DSOM protocol, which is the most popular implementation of CORBA. Unlike CORBA, which runs on many operating systems, DCOM is currently implemented only for Windows.

takk haddis :)

Lenke til kommentar
@Marvil: Jeg la meg ikke så tidlig i går da :D La meg fem eller noe..

o_O, nice. Du kommer deg..:)

 

Noen flere som vil komme med domeneforslag..? Trenger webplass, så jeg har lyst til å bestille i morgen.. :(

 

Btw; Noen som har peiling på minnekortlesere..? Må ha meg en da laptopen ikke har COM-port, men kameraet har.. Ser komplett har denne til 250 spenn. Evt kan jeg bare kjøpe nytt kamera, men om siden foreldra har kjøpt IXUS500, så kanskje jeg heller kan "stjele" det gamle "gode" A50'et.. :) Råttent, men bedre enn ingenting og billigere enn å kjøpe nytt.. :innocent:

 

Men igjen; DOMENE :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...