JR Ewing Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Hallo, folkens. Er i Belgia naa, og det viser seg at folka jeg bor hos digger tennis. Vel, jeg prövde det tidligere i dag, og jeg maa si at det var morsomt..! Har alltid sett paa det som kjedelig. (har baree sett det paa eurosport för, and lets face it, thats boring) Hva syns dere da? Noen som har prövd det? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Ordbok Ordbok Ordbok --- Ordbok + Ordbok (Siste er oppgitt som to ord fordi "sugekopphore" er et sammensatt substantiv. Disse skal staves som ETT ord, samlet. Alt annet er feil, og kalles "orddeling".) Var det noe mer du ville? Du har da faktisk stavet "dysfunksjonelle" feil Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Ohnoes! En typo, jeg er analfabet. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Hmm, jeg var på nachspiel i går, og der satt vi å så på (i mangel av noe bedre på teve) MessTV, og der så jeg en melding sendt inn under nicket Breal. Sender du inn så mange meldinger til messtv at du trenger nick, breal? :O Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 B Real er en kjent frontfigur i rap-gruppa Cypress Hill. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 B Real er en kjent frontfigur i rap-gruppa Cypress Hill. Åja, daså. Hvordan skulle jeg vite det da? Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Fordi han er kjent? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Åja, daså. Hvordan skulle jeg vite det da? Har jeg sagt du skulle vite det? Jeg bare forklarte jeg. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Fordi han er kjent? Ikke for meg, aldri hørt om fyren jeg. Haltan: Nei, du sa ikke det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Ohnoes! En typo, jeg er analfabet. kanskje det var derfor han ikke fant ordet i ordboken? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Om du ikke har nok mellom øra til å forstå at det er snakk om en liten typo, så er du ikke spesiellt smart, egentlig. Dårlig forsøk på å kverulere, spør du meg. Lenke til kommentar
hce Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Ordbøker er vanskelige å slå opp i... OpenSSL-boka mi er enda værre *programere videre* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Om du ikke har nok mellom øra til å forstå at det er snakk om en liten typo, så er du ikke spesiellt smart, egentlig. Dårlig forsøk på å kverulere, spør du meg. Var dette et forsøk på å kverrulere? Jeg påpekte hvorfor han ikke fant ordet i ordboken? Hjelper ikke å ha mye mellom øra når det bare er bomull. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) HALLO? Jeg sier ikke at DU forsøkte å kverulere, jeg sier at HAN forsøkte å kverulere. Noe som også STRÅLER, spesiellt med tanke på at han prøvde å få oss/meg til å tro at "sugekopphore" ikke er et ord, fordi det ikke gir ham noe oppslag i ordboka. Endret 11. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Uh *fnis* *plukke litt bomull ut av øra* Endret 11. juli 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Omg, at det går ann å lage så mye ut av ingen ting. :/ Endret 11. juli 2004 av Nikkor Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Omg, at det går ann å lage så mye ut av ingen ting. :/ tydeligvis ,er utrolig hva man kan krangle om *edit: hev ut leif* Endret 11. juli 2004 av Lufen Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juli 2004 Ohnoes! En typo, jeg er analfabet. Skal man pirke må man tåle å bli pirket på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg