SnowDOG_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jaja mens du går på jobb så går eg og legger meg i noen timer. Sover til kl 16. God "natt" Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Også sove midt på dagen da gitt :-) Skal du selge optikken, så prøv www.foto.no eller www.qxl.no. Hvis du vil ta den enkle utveien så går du til en av butikkene som selger bruktutstyr, men ikke forvent å få mange kronene for det. Du får nok omtrent det dobbelte om du selger det privat, hvis du er heldig. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 *strekke seg*.. Nu skal man ete frokos Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hvilken del av "Siste er oppgitt som to ord fordi "sugekopphore" er et sammensatt substantiv." fikk du ikke med deg? Jeg har da aldri i verden påstått noe annet. Du er en kverulant, fair enough, eneste problemet er at du er en ELENDIG kverulant. Tør jeg foreslå at du peller deg ut av denne tråden med mindre du har noe litt mer fornuftig å komme med? Så morsomt å gjøre deg sur Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hvilken del av "Siste er oppgitt som to ord fordi "sugekopphore" er et sammensatt substantiv." fikk du ikke med deg? Jeg har da aldri i verden påstått noe annet. Du er en kverulant, fair enough, eneste problemet er at du er en ELENDIG kverulant. Tør jeg foreslå at du peller deg ut av denne tråden med mindre du har noe litt mer fornuftig å komme med? Så morsomt å gjøre deg sur Jeg blir ikke sur, jeg blir oppgitt over hvor mye menneskelig søppel som finner veien til hw.no (se signatur). Lenke til kommentar
Same- Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Det er ikke akuratt mye fornuftig som foregår her... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Det er ikke akuratt mye fornuftig som foregår her... Nei. I grunn ikke.. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Tenk å dø som jomfru... altså forutsatt at man dør av naturlige grunner.. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Tenk å dø som jomfru... altså forutsatt at man dør av naturlige grunner.. Ble du plutselig redd for at det skulle skje deg :!: Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 (endret) Ble du plutselig redd for at det skulle skje deg :!: Hehe nei.. det er for sent , men bare filosoferte meg til at det må være jævla kjipt.. Endret 11. juli 2004 av dimdal Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Sex er oppskrytt uansett! Bare du som ikke gjør det riktig.. Neida.. det er vel forsåvidt det ja Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Sex som sessjon er oppskrytt. Det er det rundt det som gjør det (i mangel av et bedre ord) kult. Å ha sex med en du er glad i er fantastisk. Random sex etter en fuktig tur på byen blir som regel bare platt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hvis det er mer tenning enn bare "jeg er kåt, jeg vil pule" mellom to personer, og begge er selvoppofrende i sengen, så tror jeg sex utenfor forhold kan være ganske okay, det også Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Herren sa til meg: «Gå enda en gang bort og elsk en kvinne som har en elsker og bryter ekteskapet, likesom Herren elsker israelittene, enda de vender seg til andre guder og elsker rosinkaker!» Hos 3,1 Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Nice! Seriøst, mammas tidligere sjef kom på uanmeldt besøk nå. Han bor egentlig på Eidsvoll, heter Esteban, er utlending2000 og ringte nå på fordi han ville ha frokost. "Med egg, og bacon, og tomat og persille og hvitløk og masse godt!" Han skulle vel egnentlig bare slå av en prat fordi han var på gamle trakter eller.no. Artig skrue Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Herren sa til meg: «Gå enda en gang bort og elsk en kvinne som har en elsker og bryter ekteskapet, likesom Herren elsker israelittene, enda de vender seg til andre guder og elsker rosinkaker!» Hos 3,1 Festlig. :!: God morgen folkens, noe spesielt? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg er skikkelig pissed over at jeg presterte å kjøpe meg en sylinder med feil snus. Tjo'hei. 10 dåser med Göteborgs Rapè PORSJON!!!! Huff, sånn går det når man har det travelt i Tax Free-butikken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg