Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også sove midt på dagen da gitt :-)

 

Skal du selge optikken, så prøv www.foto.no eller www.qxl.no. Hvis du vil ta den enkle utveien så går du til en av butikkene som selger bruktutstyr, men ikke forvent å få mange kronene for det. Du får nok omtrent det dobbelte om du selger det privat, hvis du er heldig.

Lenke til kommentar
Hvilken del av "Siste er oppgitt som to ord fordi "sugekopphore" er et sammensatt substantiv." fikk du ikke med deg? Jeg har da aldri i verden påstått noe annet.

 

Du er en kverulant, fair enough, eneste problemet er at du er en ELENDIG kverulant. Tør jeg foreslå at du peller deg ut av denne tråden med mindre du har noe litt mer fornuftig å komme med?

Så morsomt å gjøre deg sur :D

Lenke til kommentar
Hvilken del av "Siste er oppgitt som to ord fordi "sugekopphore" er et sammensatt substantiv." fikk du ikke med deg? Jeg har da aldri i verden påstått noe annet.

 

Du er en kverulant, fair enough, eneste problemet er at du er en ELENDIG kverulant. Tør jeg foreslå at du peller deg ut av denne tråden med mindre du har noe litt mer fornuftig å komme med?

Så morsomt å gjøre deg sur :D

Jeg blir ikke sur, jeg blir oppgitt over hvor mye menneskelig søppel som finner veien til hw.no (se signatur).

Lenke til kommentar

Nice!

 

Seriøst, mammas tidligere sjef kom på uanmeldt besøk nå. Han bor egentlig på Eidsvoll, heter Esteban, er utlending2000 og ringte nå på fordi han ville ha frokost.

 

"Med egg, og bacon, og tomat og persille og hvitløk og masse godt!"

 

Han skulle vel egnentlig bare slå av en prat fordi han var på gamle trakter eller.no. Artig skrue :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...