Merlin Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 nerd. Sosialt dysfuksjonelle sugekopphore. Ordbok Ordbok Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Ordbok Ordbok Ordbok --- Ordbok + Ordbok (Siste er oppgitt som to ord fordi "sugekopphore" er et sammensatt substantiv. Disse skal staves som ETT ord, samlet. Alt annet er feil, og kalles "orddeling".) Var det noe mer du ville? Endret 10. juli 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Ordbok Ordbok Ordbok --- Ordbok + Ordbok (Siste er oppgitt som to ord fordi "sugekopphore" er et sammensatt substantiv. Disse skal staves som ETT ord, samlet. Alt annet er feil, og kalles "orddeling".) Var det noe mer du ville? Ja er noe mer jeg vil, Sugekopphore er ikke et ORD, men et sammensatt ord slik som for eksempel, invalidmongo Endret 10. juli 2004 av Merlin Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hvilken del av "Siste er oppgitt som to ord fordi "sugekopphore" er et sammensatt substantiv." fikk du ikke med deg? Jeg har da aldri i verden påstått noe annet. Du er en kverulant, fair enough, eneste problemet er at du er en ELENDIG kverulant. Tør jeg foreslå at du peller deg ut av denne tråden med mindre du har noe litt mer fornuftig å komme med? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ha ha, ok da Marvil... Men scooterføre i Juli...? Du kan umulig ha vært i Tromsø... Ja ja, noen som er oppe enda? Jeg drar på ferie til Danmark i morgen! Lenke til kommentar
Hoel Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Jeg er oppe i alle fall! En stille kveld i kveld gitt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har nettopp kommet hjem eg. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 SnowDOG_ Byttet avartar Fin på det bildet også Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har....eg byttet avatar? WTF? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ikke så vidt jeg kan se, SnowDOG_. HalTan, jeg likte ordet/ordene/ordsammensetningen ditt/din. Skriv TM etter neste gang du bruker det. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har....eg byttet avatar? WTF? Doh, det kan hende det er min lånte skjerm som fikk den til å se annerledes ut... Den skjermen jeg kvittet meg med var ikke helt god på farge innstillingene, Avartar bildet var mere glinsende og hadde mere kobberaktig farge på en måte. Nå på denne skjermen er det mere kontrast og skarpere grafikk. Jaja glem det hehe, nå tar jeg kveld så dere får ha en god natt Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hehe. WOW det må være litt av en dritt skjerm hvis du trodde eg byttet avatar pga skjermkvalitet. anyways eg tror eg har bestemt ka digi cam eg skal kjøpe meg. Tror eg går for Fuji FinePix S5000. Skal bestille den i en amerikansk webshop og det kommer på ca2100kr med frakt til familie i chicago. Svogeren skal nå om noen uker tilbake til chicago og da tar han den med seg. Minne er faktisk mye billigere her i norge. Har en det linser og sånt til kamaraet som eg tror passer. Hvis ikke selger eg de og kjøper eg noen som passer. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Hær i Tromsø e det no supert snøscooterføre..? På sjøen er det flott scooterføre nå. Havblikk er alltid gode nyheter når man skal få noe som ikke flyter til å flyte Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Uff, stå opp klokka 8 i ferien er ikke bra. Men da fartet man til flyplassen, hadet for nå. *vinke* Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Kor skal du da? Utlandet? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Legger meg mens morgenfuglene våkner Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 huff å huff stå opp så tidlig Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Har en det linser og sånt til kamaraet som eg tror passer. Hvis ikke selger eg de og kjøper eg noen som passer. Er det ikke fastoptikk på det kameraet da? Dvs. at linsen ikke kan byttes ut? Skal du ha mer tele/vidvinkel så må du nok kjøpe tele eller vidvinkelkonverter, og det blir i praksis ikke å bytte linse. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. juli 2004 Del Skrevet 11. juli 2004 Ja det var det eg la merke til nå. Jaja da får eg selge disse greiene da. Gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg