Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ordbok

 

---

 

Ordbok + Ordbok

 

(Siste er oppgitt som to ord fordi "sugekopphore" er et sammensatt substantiv. Disse skal staves som ETT ord, samlet. Alt annet er feil, og kalles "orddeling".)

 

Var det noe mer du ville?

Ja er noe mer jeg vil, Sugekopphore er ikke et ORD, men et sammensatt ord slik som for eksempel, invalidmongo :ohmy:

Endret av Merlin
Lenke til kommentar

Hvilken del av "Siste er oppgitt som to ord fordi "sugekopphore" er et sammensatt substantiv." fikk du ikke med deg? Jeg har da aldri i verden påstått noe annet.

 

Du er en kverulant, fair enough, eneste problemet er at du er en ELENDIG kverulant. Tør jeg foreslå at du peller deg ut av denne tråden med mindre du har noe litt mer fornuftig å komme med?

Lenke til kommentar
:roll: Har....eg byttet avatar? WTF?

Doh, det kan hende det er min lånte skjerm som fikk den til å se annerledes ut...

Den skjermen jeg kvittet meg med var ikke helt god på farge innstillingene, Avartar bildet var mere glinsende og hadde mere kobberaktig farge på en måte. Nå på denne skjermen er det mere kontrast og skarpere grafikk.

 

Jaja glem det hehe, nå tar jeg kveld så dere får ha en god natt :)

Lenke til kommentar

Hehe. WOW det må være litt av en dritt skjerm hvis du trodde eg byttet avatar pga skjermkvalitet.

 

anyways eg tror eg har bestemt ka digi cam eg skal kjøpe meg. Tror eg går for Fuji FinePix S5000. Skal bestille den i en amerikansk webshop og det kommer på ca2100kr med frakt til familie i chicago. Svogeren skal nå om noen uker tilbake til chicago og da tar han den med seg. Minne er faktisk mye billigere her i norge. Har en det linser og sånt til kamaraet som eg tror passer. Hvis ikke selger eg de og kjøper eg noen som passer.

Lenke til kommentar
Har en det linser og sånt til kamaraet som eg tror passer. Hvis ikke selger eg de og kjøper eg noen som passer.

Er det ikke fastoptikk på det kameraet da? Dvs. at linsen ikke kan byttes ut? Skal du ha mer tele/vidvinkel så må du nok kjøpe tele eller vidvinkelkonverter, og det blir i praksis ikke å bytte linse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...