Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ahhh...home from work...

Beina mine er totalt knust! faens dritt sko...!

 

noe gøy som skjer her eller? orker ikke å lese igjenom de siste postene :ermm:

 

EDIT: fikk en mystisk mail her nå... adressen er [email protected] det virus eller?

Har ikke virusprogram på denne pc'en :blush: (gammel celeron 500 mhz :w00t: )

 

EDIT 2: på mailen stod det: "Vakre roser jeg sammenligner med deg...

 

InternettKafe" :hmm: så er det et vedlegg...tørr ikke å åpne...

Hmm....personen som sender meg mailen er inne på fjortis.no...noen som er kjent med den siden? :hmm:

 

EDIT 3: ja...det var virus :mad:

Nå må jeg gå å skyte noen

Endret av haddis
Lenke til kommentar
Ahhh...home from work...

Beina mine er totalt knust! faens dritt sko...!

 

noe gøy som skjer her eller? orker ikke å lese igjenom de siste postene :ermm:

 

EDIT: fikk en mystisk mail her nå... adressen er [email protected] det virus eller?

Har ikke virusprogram på denne pc'en :blush: (gammel celeron 500 mhz :w00t: )

 

EDIT 2: på mailen stod det: "Vakre roser jeg sammenligner med deg...

 

InternettKafe" :hmm: så er det et vedlegg...tørr ikke å åpne...

Hmm....personen som sender meg mailen er inne på fjortis.no...noen som er kjent med den siden? :hmm:

 

EDIT 3: ja...det var virus :mad:

Nå må jeg gå å skyte noen

hehe LOL

Lenke til kommentar
ja, har selv fått den mailen fra fler jeg kjenner, bare sletta dem jeg

Ok... ikke si dette til noen, men... jeg åpnet den jeg. Jeg hadde jo Norton installert, men dette var den første eller andre dagen det var i omløp, så det var ingen kur mot det. Sendte så klart ut en haug med virus selv (bare til fakeadresser virket det som) og mailboksen min ble proppa full med tilbakemeldinger om at adressen ikke fantes i løpet av ett par minutter. Etter som det ikke fantes noen kur, og den hindrer deg i å åpne task-manager, msconfig og lignende, så endte jeg opp med å formatere harddisken og reinstallere XP. Greit nok... den trengte en clean install uansett.

 

Og jeg som vanligvis har sett på meg selv som veldig fornuftig når det gjelder virus og sånt... avsender kjente jeg... filen virket ikke mistenkelig, og en "rose" fra aktuell avsender virket heller ikke mistenkelig, pluss at det var skrevet på norsk. Men alt som skjedde når jeg åpnet den var at den åpnet www.google.com for å verifisere at jeg var koblet til internett, og det var vel da moroa begynte.

 

Jippi!

 

Men nå er jeg clean igjen, og mer fornuftig enn før. Det man ikke dør av, blir man bare sterkere av. Ikke mistet jeg noe viktig data heller. Så takk til personen som lagde dette viruset... jeg har blitt en klokere mann på grunn av deg (men skulle gjerne sett deg brenne i helvete allikevel).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...