Thomas :-) Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Marvil.Marvil.as Endret 10. juli 2004 av Thomas :-) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 marvil.info <- passer bra som "om meg" hjemmeside Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Var det jeg tenkte på. "Info about Marvil" Edit: Oj, like mange poster som fødselsåret mitt. Endret 10. juli 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 ahpadt - Synd med kassen din men du må huske at det er "selvgjort som er velgjort!" Sånne som faren din skal knapt ha tilgang til sponplater og sag Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Ahhh...home from work... Beina mine er totalt knust! faens dritt sko...! noe gøy som skjer her eller? orker ikke å lese igjenom de siste postene EDIT: fikk en mystisk mail her nå... adressen er [email protected] det virus eller? Har ikke virusprogram på denne pc'en (gammel celeron 500 mhz ) EDIT 2: på mailen stod det: "Vakre roser jeg sammenligner med deg... InternettKafe" så er det et vedlegg...tørr ikke å åpne... Hmm....personen som sender meg mailen er inne på fjortis.no...noen som er kjent med den siden? EDIT 3: ja...det var virus Nå må jeg gå å skyte noen Endret 10. juli 2004 av haddis Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 nerd. Sosialt dysfuksjonelle sugekopphore. Lenke til kommentar
majuz Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Ahhh...home from work...Beina mine er totalt knust! faens dritt sko...! noe gøy som skjer her eller? orker ikke å lese igjenom de siste postene EDIT: fikk en mystisk mail her nå... adressen er [email protected] det virus eller? Har ikke virusprogram på denne pc'en (gammel celeron 500 mhz ) EDIT 2: på mailen stod det: "Vakre roser jeg sammenligner med deg... InternettKafe" så er det et vedlegg...tørr ikke å åpne... Hmm....personen som sender meg mailen er inne på fjortis.no...noen som er kjent med den siden? EDIT 3: ja...det var virus Nå må jeg gå å skyte noen hehe LOL Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Skyt fjortis.no. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Om det er noe fuck med steam nå? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Om det er noe fuck med steam nå? [22:07] * Topic is 'welcome to unoffical #steam support channel. :: #steam-hangout for general chat : News: WON will be gone by the end of the summer, DOD Version 1.3 Has Been Released. Status: Network Overloaded' Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Endelig hjemme fra quartfestivalen 2004. En sykt fet uke, med drikking hver eneste dag i 8 dager i strekk. =) I dag orka ikke teltet mer, og ikke vi heller. Stakk derfor hjem i dag. Orker faen ikke lese alt som har blitt skrevet den siste uken, men diiiigg å være hjemme. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 EDIT: fikk en mystisk mail her nå EDIT 2: på mailen stod det: "Vakre roser jeg sammenligner med deg... Jepp, virus. Ganske kjett virus faktisk. Håper du ikke har åpnet vedlegget. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 ja, har selv fått den mailen fra fler jeg kjenner, bare sletta dem jeg Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Har laget en koselig planet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Finfint bilde, men kanskje skyene kunne vært enda bedre? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 ja, har selv fått den mailen fra fler jeg kjenner, bare sletta dem jeg Ok... ikke si dette til noen, men... jeg åpnet den jeg. Jeg hadde jo Norton installert, men dette var den første eller andre dagen det var i omløp, så det var ingen kur mot det. Sendte så klart ut en haug med virus selv (bare til fakeadresser virket det som) og mailboksen min ble proppa full med tilbakemeldinger om at adressen ikke fantes i løpet av ett par minutter. Etter som det ikke fantes noen kur, og den hindrer deg i å åpne task-manager, msconfig og lignende, så endte jeg opp med å formatere harddisken og reinstallere XP. Greit nok... den trengte en clean install uansett. Og jeg som vanligvis har sett på meg selv som veldig fornuftig når det gjelder virus og sånt... avsender kjente jeg... filen virket ikke mistenkelig, og en "rose" fra aktuell avsender virket heller ikke mistenkelig, pluss at det var skrevet på norsk. Men alt som skjedde når jeg åpnet den var at den åpnet www.google.com for å verifisere at jeg var koblet til internett, og det var vel da moroa begynte. Jippi! Men nå er jeg clean igjen, og mer fornuftig enn før. Det man ikke dør av, blir man bare sterkere av. Ikke mistet jeg noe viktig data heller. Så takk til personen som lagde dette viruset... jeg har blitt en klokere mann på grunn av deg (men skulle gjerne sett deg brenne i helvete allikevel). Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 afseth: hehe. mottok den første fra faren min, men ble mistenksom da det var med rose, samt at mailen var helt feil så den ble fort borte så HAHAHA Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) fjortis.no var ikke noe morro.. Skulle bare gjøre litt etterforskning, derfor jeg prøvde å gå inn lissom.. Endret 10. juli 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 EDIT: fikk en mystisk mail her nå EDIT 2: på mailen stod det: "Vakre roser jeg sammenligner med deg... Jepp, virus. Ganske kjett virus faktisk. Håper du ikke har åpnet vedlegget. Slettet den, etter en titt rundt på nett fant jeg ut det var virus... Idioter som sitter å lager slikt... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 10. juli 2004 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2004 Hvorfor blir folk virusmakere? verden hadde vært et ordntlig koselig sted uten!!! Den er jo ganske koselig til tider og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg