Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater faren min. Nå har jeg nettop kjøpt meg et Lian Li PC6070B, også skal han selvfølgelig bruke sin helt egne metode for å borre slik at det blir skeivt som faen.

 

Jeg sier "Det er jo skeivt som faen", og da sier han "Skeivt? Det er ikke noe skeivt"

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååååå#"!¤"#%#¤

 

Han bryr jo seg faen ikke, fordi han har ikke samme perspektiv på 1900 kroner som meg.

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Haha, kjenner til det ja.. Skulle sette i vindu i kabinettet mitt og far skulle sage med slik autosag.

Jeg; "Skal vi ikke dekke over resten slik at vi ikke riper opp?"

Han; "Nei, ikke vits"

 

Så nå har jeg vindu i kabinettet, men masse riper og hakk om man ser etter..:realmad:

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Haha, kjenner til det ja.. Skulle sette i vindu i kabinettet mitt og far skulle sage med slik autosag.

Jeg; "Skal vi ikke dekke over resten slik at vi ikke riper opp?"

Han; "Nei, ikke vits"

 

Så nå har jeg vindu i kabinettet, men masse riper og hakk om man ser etter..:realmad:

Da er jeg enda glad at dette kun er 4 stk hull. Men fortsatt! ¤#&%/&¤%"#¤%"#"#¤

Lenke til kommentar
Pøh. Tromsø ligger på den 70. lengdegrad, det er samma som Kirkenes.. Jeg bor på 61.5 ca, og trives godt her..:)

Og jeg trives godt på den 69. breddegrad, varmt og godt om sommeren og når det da kommer en eller annen snøstorm på vinteren så sitter vi ikke og syter til hele Norge om det. Det kommer heller ikke som hovedinnslag på dagsrevyen, og ingen synes synd på oss, for vi er så forbanna helsikes barske i forhold til dere som bor i Sør-Norge.

 

Ah, godt å få det ut. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...