SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Åja fanken du jobber jo ikke lengre. Har du sett alle filmene du har? Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Åja fanken du jobber jo ikke lengre. Har du sett alle filmene du har? *grin* Ja nesten. Tror kansje jeg skal se Bad Boys 2 for 3 eller 4 gang da, eller pirates. Skal nok få tia til å gå. Har også en til film med ghostrider Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 (endret) Eg har så mange filmer som eg ikke har sett at eg burde skamme meg. På maskinen har eg vel en 50 filmer eg ikke har sett. Edit: Eg legger meg. Skulle liksom legge meg senest kl 03 men som alltid ble det ikke noe av. skal stå opp om 5 timer. God natt. Endret 14. november 2003 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Eg har så mange filmer som eg ikke har sett at eg burde skamme meg. På maskinen har eg vel en 50 filmer eg ikke har sett. Edit: Eg legger meg. Skulle liksom legge meg senest kl 03 men som alltid ble det ikke noe av. skal stå opp om 5 timer. God natt. Hehe høres gøy ut Nei jeg er ikke så flink til å finne filmer. Bruker bare kazaa. Burde vel skifte over til dc++, men synes det er vanskelig å finne frem. Burde vel klare å finne frem. har akkurat sett deler av paris hilton sin sex video. Ser i vhert fall ut som om det er henne. Hun er jo bra fin da *grin* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Bah! Nå sto jeg egentlig opp for å gå på skolen... UAKTUELLT! Hoster som jernet, og har hodepine. Er mok ikke frisk ennå nei Dis sucki sucki... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Jeg går på skolen uansett. Er jeg syk så sovner jeg garantert i timene (større sjans enn vanlig) og det er ingen som bryr seg så veldig mye om det uten og vekke meg og slå i bordet ,men jeg er blitt så vandt til det at jeg ikke skvetter lenger.. Derfor har de skjønt det at det nesten ikke nytter lenger Jaja.. Fått stipend og er på jobb nuh... =D Skal fikse en Aopen AX4bs pro.. Det ser ikke så veldig iorden at det gjør noe Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Back @ Work again... Forsove meg med 6 minutter, stod opp 0751 og var på jobb 0806. Ikke så gæærnt med tanke på at jeg stod opp, kastet på klærna, kjørte til jobb, parkere og komme inn gjennon 3 teite adgangsdører der jeg må dra kort og slå kode... ... PS: og for dere som lurer... Jeg dusja igår før jeg la meg. Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Uff, mamma er skikkelig teit..Har vondt i magen og svimmel, så tvinger hun meg opp.. Skal på skolen nå, og i kveld får jeg kanskje ikke dra på kino,noe jeg har gledet meg til i en uke... Tror hun liker å ødelegge ting for meg.. Uansett, drar på skolen om femten min. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Foreldre er morsomme dyr candyfloss... De er ikke lette å forstå før man er der selv... :S Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Etter skolen skal jeg ringe mamma og si unnskyld og grine og alt det som vi jenter kan best. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 ååhhhrrr... - På jobb ? * Ja - Fri idag da ? * Ikke når jeg er på jobb - ok What's wrong with this picture ? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Morn folkens, sitter på skolen jeg, har "EDB" undervisning, vi skal lære om Excel BJørn: Jeg drar klokka 16:00 til farmora mi idag, så jeg kommer ikke hjem før til mandag...(skal til arendal på lørdag). Åssen skal jeg gjøre med CD'ene? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 De er ikke noe hast... se innlegget mitt over... guess, hvem som skrev det Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Innbruds tyv? (fra elva) Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 satt meg ned å spilte Rallisport challenge for drepe litt tid. Må si jeg hater is. Det er en bane jeg ikke klarer å bli best på i det hele tatt Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Innbruds tyv? (fra elva) Mulig mulig... men du... Under ser du hvor jeg skal muligens flytte... Hvor bor du i forhold ? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Sorry for at jeg ikke svarte de siste minuttene jeg hadde friminutt Jeg bor i gata "under", paralell gata altså..Ikke så langt ifra Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Sorry for at jeg ikke svarte de siste minuttene jeg hadde friminutt Jeg bor i gata "under", paralell gata altså..Ikke så langt ifra Der??? Okay... trur vi skal slite litt med trådløst nett imellom oss... Kjipt.. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 Nei nei nei... jeg bor 2 hakk opp, nenset veien 21 Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. november 2003 Del Skrevet 14. november 2003 ta er kartet helt på tur.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg