Gå til innhold

Siste Ordet 3

Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg har så mange filmer som eg ikke har sett at eg burde skamme meg. På maskinen har eg vel en 50 filmer eg ikke har sett.

Edit: Eg legger meg. Skulle liksom legge meg senest kl 03 men som alltid ble det ikke noe av. skal stå opp om 5 timer. :grumpy:

God natt.

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Eg har så mange filmer som eg ikke har sett at eg burde skamme meg. På maskinen har eg vel en 50 filmer eg ikke har sett.

Edit: Eg legger meg. Skulle liksom legge meg senest kl 03 men som alltid ble det ikke noe av. skal stå opp om 5 timer. :grumpy:

God natt.

Hehe høres gøy ut :p

Nei jeg er ikke så flink til å finne filmer. Bruker bare kazaa. Burde vel skifte over til dc++, men synes det er vanskelig å finne frem. Burde vel klare å finne frem.

har akkurat sett deler av paris hilton sin sex video. Ser i vhert fall ut som om det er henne. Hun er jo bra fin da *grin*

Lenke til kommentar

Jeg går på skolen uansett. Er jeg syk så sovner jeg garantert i timene (større sjans enn vanlig) og det er ingen som bryr seg så veldig mye om det uten og vekke meg og slå i bordet ,men jeg er blitt så vandt til det at jeg ikke skvetter lenger.. Derfor har de skjønt det at det nesten ikke nytter lenger ;)

Jaja.. Fått stipend og er på jobb nuh... =D

Skal fikse en Aopen AX4bs pro.. Det ser ikke så veldig iorden at det gjør noe

Lenke til kommentar

Back @ Work again...

Forsove meg med 6 minutter, stod opp 0751 og var på jobb 0806. Ikke så gæærnt med tanke på at jeg stod opp, kastet på klærna, kjørte til jobb, parkere og komme inn gjennon 3 teite adgangsdører der jeg må dra kort og slå kode...

... PS: og for dere som lurer... Jeg dusja igår før jeg la meg. ;)

Lenke til kommentar
Gjest mafister

Uff, mamma er skikkelig teit..Har vondt i magen og svimmel, så tvinger hun meg opp.. Skal på skolen nå, og i kveld får jeg kanskje ikke dra på kino,noe jeg har gledet meg til i en uke... Tror hun liker å ødelegge ting for meg..

Uansett, drar på skolen om femten min. :shrug:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...