Hoax Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Gratulerer med dagen! (Til de det måtte gjelde hehe er vist endel som har i dag og hadde i går? ) Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Btw; Anette_ har bursdag i dag.. Takk gratulerer anette Takk Jeg elsker å ha bursdag, det er den beste dagen i året Takk til Apoc, Marvil og bfisk for PM Alltid gøy å gå inn på forumet når det popper opp sånn PM ting Ingen tok hintet om å sende mail til [email protected] men jeg overlever Har endel tanter som har ringt og som vanlig får jeg høre akkurat hva de gjorde den dagen jeg ble født, når de løpte ut og heisa flagget opp i flaggstanga osv. men det er koselig det Grattis med dagen Allyse og b-real:fun: ! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Whoohoo...GRATTIS med dagen Anette! Damn, bestilte nytt skjermkort å nytt tegnebrett... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 haddis - impuls shopping? hehe Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 haddis - impuls shopping? hehe Nettop det! Etter jeg trykka Bekreft knappen tenkte jeg ; " hva gjore jeg nå " Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hehe kjenner meg godt igjenn der ja Det var sånn jeg shoppa denne PC'n rett før jul å blakket meg, tenkte at mat i jula er ikke no prob. blir jo invitert 5 plasser daglig Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hmm...mente jeg skreiv det i går, men men: Gratulerer med dagen Anette Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Gratulerer med dagen B|RealOLD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Gratulerer med dagen B|RealOLD Allyse sin feil. Han var for lat til å finne knappen der man slettet kontoer så han renamet kontoen Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Gratulerer med dagen, Anette_ og B|Real! Har bursdag i morra jeg. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Jeg fikk Gmail nå :D :D Endelig! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Gratulerer med dagen til deg også B|Real Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Gratulerer til de som har bursdag og de til de som ikke har bursdag, fordi tenk, endelig regner det ikke! Endret 10. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Grattis B|Real, Anette_ og allyse Edit: faen for helvete da, gmail funker jo ikke i Opera Endret 10. juli 2004 av bfisk Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hmm... Hjemme fra Ålesund. Fiska masse, spist masse fisk. Lei av fisk, lei av krabber, lei av måker, lei av familie. Yeah. Fikk heftig med fisk, faktisk, 30 kilo på en time med stang og pilk. Ikke dårlig. (Og dette er ikke fiskehistorievarianten av historien...). Så, som sagt, jeg er offisiellt drit lei av fisk, og det meste som har med fisk å gjøre (med ikke av flyndre, for det er så forbanna digg). (Og hummer). Anyhoo, har nettopp kommet inn døra etter flyturen, er drit sliten og har litt lyst til å sove. Og spise kjøtt! (!!!). Tror jeg henter meg en svææær mugge vann og sørfer litt på Internett, og avslutter dagen med en liten sykkeltur, eller joggetur, eller noe annet sunt. Eller noe sånt. Begynner å regne ute, though. Oh, forresten! Jeg kom til å tenke på en ting på flyet (jeg tenker for mye): Er det te i IS-te? Og hvis ikke: Er det lov å markedsføre IS-te som "te", om den ikke inneholder te? For første gang hopper jeg over mangfoldige SO-sider. Makan til ubrukelig, innholdsløst crap skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Hmm... Hjemme fra Ålesund. Fiska masse, spist masse fisk. Lei av fisk, lei av krabber, lei av måker, lei av familie. Yeah. Fikk heftig med fisk, faktisk, 30 kilo på en time med stang og pilk. Ikke dårlig. (Og dette er ikke fiskehistorievarianten av historien...). Så, som sagt, jeg er offisiellt drit lei av fisk, og det meste som har med fisk å gjøre (med ikke av flyndre, for det er så forbanna digg). (Og hummer). Anyhoo, har nettopp kommet inn døra etter flyturen, er drit sliten og har litt lyst til å sove. Og spise kjøtt! (!!!). Tror jeg henter meg en svææær mugge vann og sørfer litt på Internett, og avslutter dagen med en liten sykkeltur, eller joggetur, eller noe annet sunt. Eller noe sånt. Begynner å regne ute, though. Oh, forresten! Jeg kom til å tenke på en ting på flyet (jeg tenker for mye): Er det te i IS-te? Og hvis ikke: Er det lov å markedsføre IS-te som "te", om den ikke inneholder te? Du tenker for mye For første gang hopper jeg over mangfoldige SO-sider. Makan til ubrukelig, innholdsløst crap skal man lete lenge etter. Sviker. Jeg har lest alle sidene mens jeg var borte. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Is-te = Kald te med masse sukker? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Møkkforum. Jeg hadde jo enendret signaturen for flere dager siden. Blah. Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Ja-a, da var ukens tur til Forsvarets Flysamling på Gardermoen gjennomført. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Ingen tok hintet om å sende mail til [email protected] men jeg overlever Pøh, du sa enten PM eller GMail.. Btw; Hva er definosjonen på Te..? Er det ikke bare vann tilsatt smak ? Edit; 1 tørkede blad av tebusken 2 drikk laget ved å la te (I) (el. tørkede blad fra andre planter) trekke i kokende vann en kopp te / nypete, urtete 3 teselskap, jf *kaffe (2) . Endret 10. juli 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg