Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Btw; Anette_ har bursdag i dag..:fun:

Takk :w00t:

 

gratulerer anette  :fun:

 

Takk :D

 

Jeg elsker å ha bursdag, det er den beste dagen i året :w00t:

 

Takk til Apoc, Marvil og bfisk for PM :thumbs: Alltid gøy å gå inn på forumet når det popper opp sånn PM ting :yes: Ingen tok hintet om å sende mail til [email protected] men jeg overlever :p

 

Har endel tanter som har ringt og som vanlig får jeg høre akkurat hva de gjorde den dagen jeg ble født, når de løpte ut og heisa flagget opp i flaggstanga osv. men det er koselig det :)

 

 

Grattis med dagen Allyse og b-real:fun: !

Lenke til kommentar

Hmm... Hjemme fra Ålesund. Fiska masse, spist masse fisk. Lei av fisk, lei av krabber, lei av måker, lei av familie. Yeah.

 

Fikk heftig med fisk, faktisk, 30 kilo på en time med stang og pilk. Ikke dårlig. (Og dette er ikke fiskehistorievarianten av historien...). Så, som sagt, jeg er offisiellt drit lei av fisk, og det meste som har med fisk å gjøre (med ikke av flyndre, for det er så forbanna digg). (Og hummer). Anyhoo, har nettopp kommet inn døra etter flyturen, er drit sliten og har litt lyst til å sove. Og spise kjøtt! (!!!). Tror jeg henter meg en svææær mugge vann og sørfer litt på Internett, og avslutter dagen med en liten sykkeltur, eller joggetur, eller noe annet sunt. Eller noe sånt. Begynner å regne ute, though. Oh, forresten! Jeg kom til å tenke på en ting på flyet (jeg tenker for mye): Er det te i IS-te? Og hvis ikke: Er det lov å markedsføre IS-te som "te", om den ikke inneholder te? :hmm:

 

For første gang hopper jeg over mangfoldige SO-sider. Makan til ubrukelig, innholdsløst crap skal man lete lenge etter. :thumbup:

Lenke til kommentar
Hmm... Hjemme fra Ålesund. Fiska masse, spist masse fisk. Lei av fisk, lei av krabber, lei av måker, lei av familie. Yeah.

 

Fikk heftig med fisk, faktisk, 30 kilo på en time med stang og pilk. Ikke dårlig. (Og dette er ikke fiskehistorievarianten av historien...). Så, som sagt, jeg er offisiellt drit lei av fisk, og det meste som har med fisk å gjøre (med ikke av flyndre, for det er så forbanna digg). (Og hummer). Anyhoo, har nettopp kommet inn døra etter flyturen, er drit sliten og har litt lyst til å sove. Og spise kjøtt! (!!!). Tror jeg henter meg en svææær mugge vann og sørfer litt på Internett, og avslutter dagen med en liten sykkeltur, eller joggetur, eller noe annet sunt. Eller noe sånt. Begynner å regne ute, though. Oh, forresten! Jeg kom til å tenke på en ting på flyet (jeg tenker for mye): Er det te i IS-te? Og hvis ikke: Er det lov å markedsføre IS-te som "te", om den ikke inneholder te? :hmm:

 

Du tenker for mye :p

For første gang hopper jeg over mangfoldige SO-sider. Makan til ubrukelig, innholdsløst crap skal man lete lenge etter. :thumbup:

Sviker. Jeg har lest alle sidene mens jeg var borte.

Lenke til kommentar
Ingen tok hintet om å sende mail til [email protected] men jeg overlever  :p

Pøh, du sa enten PM eller GMail..:)

 

Btw; Hva er definosjonen på Te..? Er det ikke bare vann tilsatt smak ?

 

Edit;

1 tørkede blad av tebusken

2 drikk laget ved å la te (I) (el. tørkede blad fra andre planter) trekke i kokende vann en kopp te / nypete, urtete

3 teselskap, jf *kaffe (2) .

Endret av Marvil
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...