b-real Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 B|Real, trasig. Kan du ikke bare fjerne det som ligger der og uploade bilder og/eller dokumenter osv.? Har sendt mail til bkmedia og har bedt de om å ta en titt på hva som har skjedd, så jeg lar beviset ligge der enda litt til. Dog, artig bilde Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 B|real: That sucks! Kem gidder å hacke hjemmesider da? Må være noen som ikke liker deg. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har jo så mange uvenner at de Purify: and? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Opprett sjeksonen for pokker! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Opprett sjeksonen for pokker! Ok.. *hoppe over til admin-kontrollpanelet sitt* Hm..hvor har det blitt av? Huh..jeg har det vist ikke. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Du leita ikke godt nok. Neida, men ta å si at du synes virkelig bla bla bla at en seksjon for computergenerert grafikk burde bli opprettet pga. bla bla til en eller annen admin. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 bla bla bla..admins vet om det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 bla bla bla bla....jeg er trøtt.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Whi, bra. Kommet deg etter det gode været på Roskilde? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Whi, bra. Kommet deg etter det gode været på Roskilde? Tja, ja...er litt bedre i dag, men fan gårdagen var no drit. Snørret og feber osv.. Men nå har jeg det ganske bra. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Så bra. *smiske* Hvilke band så du? Komplett liste forlanges. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hmm. Tok meg ca 2 min å få en invite (?) på gmailswap. Se her. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Så bra. *smiske* Hvilke band så du? Komplett liste forlanges. Blah, kan ta det en annen gang. Orker ikke å reise meg og hente lista. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Faen, nå flytter jeg ut fra mor å til farsund.... Dritt skole som måtte ligge i farsund... Jau, kan vell bli koslig på hybel? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 God helg folkens.. skål SCHKÅL! Von Schneider! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Faen, nå flytter jeg ut fra mor å til farsund.... Dritt skole som måtte ligge i farsund... Jau, kan vell bli koslig på hybel? Fått ordnet deg hybel da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 Forbanna MORDER!! Assesino!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg