ikkeno Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Sviker! hehe, trur ikke jeg kommer til og bruke den men Hvor spurte du om dette? #gmail @ qnet #gmail @ efnet og finnes sikkert på en haug flere nett Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Sviker! hehe, trur ikke jeg kommer til og bruke den men Hvor spurte du om dette? spurte ikke om noe i hele tatt, var på IRC på en kanal, så sa han det pluttselig ( det i quote ) Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Sc0oT - Gratulerer med Gmail Og velkomen etter enda en gang hahaha Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Prøver febrilsk å få G-Mail uten hell Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Prøver febrilsk å få G-Mail uten hell Hvis du har lest g-mail tråden så er du jo nødt til å greie det heh... Uansett så synes ikke jeg det var noe spess egentlig. Var liksom som en hvilken som helst annen webbasert-epost, utenom søkefunksjonen. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Woha! Nettop kommet hjem fra Nederland hjem til pissevær! Hurra! Bestilte masse greier fra Microplex før jeg dro, og har gledet meg i hele ferien til å se på det når jeg kommer hjem, så da klarer jo Microplex selvfølgelig å ikke legge ved alt jeg har bestilt. Edit: Jeg fant det! De siste delene lå i boksen til selve kabinettet. Det var det enda godt. Endret 9. juli 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ahpadt; surt. Det suger skikkelig å ikke få alt man har bestilt. Nå sitter jeg her og drikker Cola og spiser Stjernemix (eller "Stjerne Mix" som det står på pakken ) og koser meg. Skikkelig deilig å sitte foran dataen etter at jeg har vært på jobb, sett Tour De France, spist og sovet litt. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Sc0oT - Gratulerer med Gmail Og velkomen etter enda en gang hahaha Nå har jo ikke jeg prøvd og skaffe heller da Bare så han sa det, og sa seff "yep" Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 G-mail shemale . Jeg har 120 GB mailbox jeg, så bryr meg ikke om noe sånt. Spider man 2 var tøff. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Og så ser det ut som at hjemmesiden min har blitt hacket: b-real.net Hva for server ligger den på da? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Prøver febrilsk å få G-Mail uten hell 1. Gå inn på www.gmailswap.com 2. Registrer deg 3. Lag en annonse der du utgir deg for å være en jente på mellom 16 og 19 år. Si at du er villig til å bytte bildet av deg selv mot gmail. 4. Finn bilder av jenter på nettet og send til dem som svarer. 5. Kos deg med GMail. Funker fett, fikk 9 svar på 10 minutter, så jeg fikk 2 GMailkontoer. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hva for server ligger den på da? er hostet av bkmedia Får sende mail og se om de kan se på tilganger og slikt som er gjort. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Must be sucky to be r00ted by idlers... Kanskje det menes roothack.. dvs at de har kontoer på samme server da. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Must be sucky to be r00ted by idlers... Kanskje det menes roothack.. dvs at de har kontoer på samme server da. Tja, hvem som vet Jeg gjør det i allefall ikke, det er sikkert. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Uansett.. rart å hacke ikke-kommersielle sider.. for den er vel det? Synes å huske at jeg har vært der.. var noe private bilder osv osv. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Uansett.. rart å hacke ikke-kommersielle sider.. for den er vel det? Synes å huske at jeg har vært der.. var noe private bilder osv osv. Ja det synes jeg også egentlig. Er bare webstorage. Bruker ikke hjemmesiden lengere. Har gitt opp det prosjektet. Blir bare crappy sites uansett. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Øvelse gjør mester Må ikke gi opp så lett Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Uansett.. rart å hacke ikke-kommersielle sider.. for den er vel det? Synes å huske at jeg har vært der.. var noe private bilder osv osv. Ja det synes jeg også egentlig. Er bare webstorage. Bruker ikke hjemmesiden lengere. Har gitt opp det prosjektet. Blir bare crappy sites uansett. Feil holdning.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 B|Real, trasig. Kan du ikke bare fjerne det som ligger der og uploade bilder og/eller dokumenter osv.? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 .Er bare webstorage. Bruker ikke hjemmesiden lengere. Har gitt opp det prosjektet. Blir bare crappy sites uansett. Feil holdning.. Have a nice cup of stfu Kan sikkert sette opp noe jalla, men jeg orker ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg