Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kjøreskolen jeg tok traffikalt grunnkurs på hadde bare mercedeser tror jeg, men jeg husker ikke hva slags. Tror det var C ihvertfall ( altså tupperware merce ifølge noen :p )

 

 

 

Visste dere at jeg var først i Norge til å øvelseskjøre lovlig med gyldig bevis for fulført traffikalt grunnkurs? :w00t:

Lenke til kommentar
Visste dere at jeg var først i Norge til å øvelseskjøre lovlig med gyldig bevis for fulført traffikalt grunnkurs? :w00t:

:woot: Pro da! :woot:

 

Jeg slapp unna trafikalt grunnkurs, fordi jeg er så gammel (ædda-bædda), men akk... hadde vel ikke trengt det uansett, siden jeg har mopedlappen.

 

Hmm... Oppkjøring 19. august klokken 10.30! Woho!

Lenke til kommentar

Jaja dette blir tidenes mest ræva sommer! Skulle egentlig til borestrand imorgen med kompiser men svogeren kan ikke være med siden han skal jobbe og det er ikke plass til meg i bilen siden eg skulle kjøre med svogeren. Blir hjemme eg da og ser på det "fine" været.

 

Crap! :realmad:

Lenke til kommentar
Jaja dette blir tidenes mest ræva sommer! Skulle egentlig til borestrand imorgen med kompiser men svogeren kan ikke være med siden han skal jobbe og det er ikke plass til meg i bilen siden eg skulle kjøre med svogeren. Blir hjemme eg da og ser på det "fine" været.

 

Crap! :realmad:

Surt! :(

Lenke til kommentar

Yo alle sammen ;) Er i Kroatia/Hvar nA, mAtte bare innom en netcafe for A hilse :) Her er det rundt 30/36 grader hver dag, og har det egentli ganske Alreit. Men kan ikke akkurat skryte av "linja" til denne cafeen :ermm:, den er mildt sagt elendig. Orker ikke styre med A legge ut noen bilder nA, mulig jeg gjOr det senere. Ha en fortsatt GOD sommer det allesammen :)

 

pain

Endret av pain
Lenke til kommentar
Jaja dette blir tidenes mest ræva sommer! Skulle egentlig til borestrand imorgen med kompiser men svogeren kan ikke være med siden han skal jobbe og det er ikke plass til meg i bilen siden eg skulle kjøre med svogeren. Blir hjemme eg da og ser på det "fine" været.

 

Crap!  :realmad:

Bagasjerom... :whistle::innocent:

Jepp.... hadde de bare ikke tatt med seg bagasje!! :nei:

 

:p

 

Jaja for bare gjøre det beste ut av det. Eg kan jo......... :(

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...