Lufen Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ja, de av oss som må stå opp 05:45 hver dag Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Den kjøreskolen jeg tok traffikalt grunnkurs på hadde bare mercedeser tror jeg, men jeg husker ikke hva slags. Tror det var C ihvertfall ( altså tupperware merce ifølge noen ) Visste dere at jeg var først i Norge til å øvelseskjøre lovlig med gyldig bevis for fulført traffikalt grunnkurs? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Nei, men nå vet vi Jeg slapp heldigvis unna det der tullet Jeg har ikke begynt å øvelseskjøre enda da Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Visste dere at jeg var først i Norge til å øvelseskjøre lovlig med gyldig bevis for fulført traffikalt grunnkurs? Pro da! Jeg slapp unna trafikalt grunnkurs, fordi jeg er så gammel (ædda-bædda), men akk... hadde vel ikke trengt det uansett, siden jeg har mopedlappen. Hmm... Oppkjøring 19. august klokken 10.30! Woho! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jaja dette blir tidenes mest ræva sommer! Skulle egentlig til borestrand imorgen med kompiser men svogeren kan ikke være med siden han skal jobbe og det er ikke plass til meg i bilen siden eg skulle kjøre med svogeren. Blir hjemme eg da og ser på det "fine" været. Crap! Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jaja dette blir tidenes mest ræva sommer! Skulle egentlig til borestrand imorgen med kompiser men svogeren kan ikke være med siden han skal jobbe og det er ikke plass til meg i bilen siden eg skulle kjøre med svogeren. Blir hjemme eg da og ser på det "fine" været. Crap! Surt! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 tor_erik - De Audiene virker jo lovende Gode å kjøre. De er helt geniale! Når lærerne i tillegg ikke er så forferdelig pripne, blir det fort gøy med kjøretime... Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jaja dette blir tidenes mest ræva sommer! Skulle egentlig til borestrand imorgen med kompiser men svogeren kan ikke være med siden han skal jobbe og det er ikke plass til meg i bilen siden eg skulle kjøre med svogeren. Blir hjemme eg da og ser på det "fine" været. Crap! Bagasjerom... Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Bagasjerom er fint PÅ vei hjem fra en konsert i oslo ( for en stund tilbake siden) satt vi 9 stykker i en bil, det var bmw stasjonsvogn eller noe da men det var fortsatt litt mye mennesker. 2 foran, 4 i baksetet og 3 i bagasjerommet Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Yo alle sammen Er i Kroatia/Hvar nA, mAtte bare innom en netcafe for A hilse Her er det rundt 30/36 grader hver dag, og har det egentli ganske Alreit. Men kan ikke akkurat skryte av "linja" til denne cafeen , den er mildt sagt elendig. Orker ikke styre med A legge ut noen bilder nA, mulig jeg gjOr det senere. Ha en fortsatt GOD sommer det allesammen pain Endret 9. juli 2004 av pain Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 det har regnet hele dagen i stavanger tragiskt Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Whaaho...skifta min første tennplugg Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 woohoo.. Installert min første lyd driver i linux.. Fedora core 2 er genialt *iits a beatiful daay* Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Vuderer å å putte linux på den ene pc'en her... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jaja dette blir tidenes mest ræva sommer! Skulle egentlig til borestrand imorgen med kompiser men svogeren kan ikke være med siden han skal jobbe og det er ikke plass til meg i bilen siden eg skulle kjøre med svogeren. Blir hjemme eg da og ser på det "fine" været. Crap! Bagasjerom... Jepp.... hadde de bare ikke tatt med seg bagasje!! Jaja for bare gjøre det beste ut av det. Eg kan jo......... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 woohoo.. Installert min første lyd driver i linux.. Fedora core 2 er genialt Virkelig genialt, i Windows dobbelklikker man på fila og venter. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 LOL, så fikk jeg en Gmail jeg og da <decepman> does some one want a gmail account <scoot> yep <decepman> i have some invites .. enkelt. spørte ikke engang Lenke til kommentar
scoot Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Sviker! hehe, trur ikke jeg kommer til og bruke den men Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Sviker! hehe, trur ikke jeg kommer til og bruke den men Hvor spurte du om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg