Same- Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Bare hos meg MANGE poster er sletta? Nei noen her og, men det gjør ikke noe for nå har jeg 666 poster igjen :!: Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 oi oi oi ... Nå kommer det en kar for å sjekke om jeg kanskje må rive opp hele gulvet mitt Hovedkranen i kjelleren sprang lekk for ikke så lenge siden... Håper jeg slipper å flytte! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Nei dette er for gale. Her sitter jeg å spiser pin-up foran dataen mens reinet hølljer ned Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Nå regner det her også Blir spennendes å se om noen av postene mine er sletta da.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Blææææææ! Det var jo kjempefint vær i dag morges Nå er det helt overskyet. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Huffa meg... Våkner opp til overskyet vær og heller labre temperaturer... Jeg kan i alle fall trøste meg med tanken over hvilke sinnsyke biler jeg nå har fått bruke på kjøreskolen min. Sjekk disse: Audi A4 TDI 170hk med Rieger Styling VW Golf TDI 180hk 4motion Audi S3 270 hk Quattro Den listen er ikke dårlig! Anbefaler www.bilmc.no til alle nye elever! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ikke verst det der nei.. Genialt triks for å få elever dit, vertfall.. Husker jeg hadde en VW Passat TDi Highline, funka fett den. Lurer på om ikke de har vært i Autofil også. Er det ikke noen i Bergen (muligens Oslo ellerno) som kjører Opel Calibra cabriolet..? Dem hadde trengt en ny webside, dæven. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Arti med kjøreskoler som har litt tøffe biler Merker at de fleste kjøreskolene også kjører vanlige biler med diesel nå for tida, typisk Golf eller Passat TDI. Er jo greit med diesel, sterke og billige..også lettkjørte for nybegynnere, er jo nesten umulig å kvæle de da Her går det i 3-serie cabriolet (E46, 325) og Audi S3 bl.a Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Folk har sommerferie Folk jobber. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Her er det overskyet, men det regner ikke... Sitter å jobber inne uansett... Været plager ikke meg! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kjørte en kjempedeilig Toyota Celica på kjøreskolen da jeg tok lappen for mange år siden... Liker den enda, så lettkjørt at den tok jo nesten lappen automatisk Husker ikke hvilken årsmodell det var, men det var ihvertfall en av de fine Celica modellene Synes de forandrer litt for mye på denne modellen, må nok tilbake til begynnelsen av 90'tallets modeller for å finne den jeg synes er finest. tor_erik - De Audiene virker jo lovende Gode å kjøre. Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Her er det overskyet, men det regner ikke... Sitter å jobber inne uansett... Været plager ikke meg! Det plager meg! Hadde tenkt å bade idag, men det helsikes været stoppet meg Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Din trafikkskole har heller ikke noen pingle biler. Subaru Impreza WRX Motor: 2l bensin på 225hk En tøff skolebil som ligner på Petter Solbergs. Men selvsagt er dette ingen rallybil, men gatebil. BMW 520d Motor: 2l diesel på 136 hk. Den subaruen kjører han faktisk løp med... Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Kjører en plain VW Golf IV 1,9 TDI på kjøreskolen, jeg. Finfin bil det, bortsett fra at førstegiret er tuna noe inn i veggene lavt... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Har hatt 3 kjøretimer, og ble 18 for ca. en måned siden jeg. Men uansett, etter å ha hatt en kjøretime i en voldtatt S3 ville jeg heller kjøre med en BMW 318i. Grei bil det... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Folk har sommerferie Folk jobber. Ja stakkars oss Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Ja, det er virkelig synd i oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg