Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje du tåler høyere lyd b-real, jeg synes lyden på kinoer er høye tilogmed jeg...

 

Har fått tak i en film her, er Once Upon A Time In Mexico noe vært og se på?

Kan hende jeg gjør det..

 

Helt OK film egentlig. Ikke noe og hoppe i taket over egentlig.

Lenke til kommentar

b-real; jeg sto framst på Metallicakonsert i nesten 3 timer uten ørepropper. Når jeg prøvde øreproppene så hørte jeg meg selv bedre enn Metallica, og det går ikke an. :p

 

Var KoRn og SlipKnot noe fett? En kompis som var der sa at KoRn var vill på scenen. Jeg har jo selv sett SlipKnot, de er hakket verre enn vill. Han med basstrommene begynte å headbange på trommene, eller spille trommer med hodet om du vil. Han begynte å blø som bare pokker, han var sinnsyk.

 

Men, da var det jammen meg grilling. Snakkes senere.

Lenke til kommentar

Møkka vær her i bergen. Fanken det har egentlig vært en møkka sommer i år. :(:mad:

 

Denne helgen skal kompisene reise ned til borestrand igjen men svogeren må jobbe i helgen så nå kræsjer planene. Var egentlig meningen at vi alle skulle reise men nå sier de at de skal reise til helgen mens vi ikke reise før på mandag. Crap!

Lenke til kommentar
Møkka vær her i bergen. Fanken det har egentlig vært en møkka sommer i år. :(:mad:

 

Denne helgen skal kompisene reise ned til borestrand igjen men svogeren må jobbe i helgen så nå kræsjer planene. Var egentlig meningen at vi alle skulle reise men nå sier de at de skal reise til helgen mens vi ikke reise før på mandag. Crap!

Får satse på fint vær fra neste uke av og helt ut i september :D

Lenke til kommentar
Synes ikke ørepropper var nødvendig jeg. Så både de alle konsertene uten øreplugger. Men ørepluggene var utrolig kjekt når man skulle sove :w00t:

Og 1.5 time til BJ er ingenting. Sto 3 timer i køen til KoRn og 2.5 til Slipknot.

hvorfor sto du 2.5 timer for Slipknot?

 

Jeg kom omtrent når konserten begynte og fikk veldig god plass... relativt nærmt og fritt utsyn til bandet.

 

Purify:

 

KoRn vil jeg si var langt fra vill på scenen... de spilte sangene sine og de spilte de bra, men konserten i seg selv var ikke noe å rope hurra for. Veldig standard om du vil.

Lenke til kommentar

weeeeeeeeeeeeeeeee kjedelige greier når det er nede så lenge.

 

Endelig er sommeren kommet til tromsø nå...håper jeg. Hadde 28C i skyggen i går, og det er litt vel villt til å være her oppe. Alså jeg klager ikke på det, men det går ut over søvnen min siden jeg sover om dagen...Og man kan jo ikke legge seg når det er så bra vær.

 

Heller en utepils da :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...