Hoax Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Urk, må å tappe blod i morgen... Liker ikke sånnt, men legesjekk trengs vist. Ingen anfall sålangt i dag Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Blodprøver er digge å ta.. Man får sånne finne blåmerker og ømhet på armen. Yummy! Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Nee... La blodet sirkulere der det skal være. Guffent med blod. Håper de finner masse rart og gir meg tunge drugs med masse røde trekanter på og sånnt hehehe Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jau, da er jeg tilbake her i norge og er trøtt og sliten og har fått en knusende nyhet da jeg kom hjem i gårkveld. Min mor, som i utgangspunktet bare hadde brystkreft og som senere har fått konstartert kreft i skjellettet har nå fått påvist kreft i lymfekjertelene sine og en 5mm ting i levera. Så vi kom hjem og får bare sjokkmeldinga slengt i fjeset. Alltid like koselig. Gammla kommer hjem senere i dag og jeg gleder meg fan ikke. Hun får nå sånn cellegiftbehandling, som vil få henne til å miste håret. Jeg skal sette meg ned og lese SO3 om noen dager. Skal først få litt energi i kroppen for jeg er ganske dau etter reisa hjem og nyheten som kom i gårkveld. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Noen som har URL til den artikkelen der det stod om han svenske fyren som våkna dagen etter at han hadde hatt laptopen på fanget, med svart tiss..? (dvs strålingen hadde stekt tissemannen hans) Edit; B|Real; Endret 7. juli 2004 av Marvil Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg har bestått oppkjøringen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Grattis NiwT! Ser du, det hjalp at jeg krysser fingrene Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg har bestått oppkjøringen Sweet.. Hvor mange feil hadde du, og hva fikk du på det praktiske..? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Det var leit å høre B|Real Grattis NiwT! Endret 7. juli 2004 av bfisk Lenke til kommentar
LoS Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Da var forumet oppe igjen ja, her er bilde http://home.halden.net/los/untitled5.jpg Fjerner det snart, sikkert ikke så bra om det blir liggende på nett for lenge. edit: grattis NiwT! Lappen er digg Endret 7. juli 2004 av LoS Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Hallo! Jeg drar til Belgia på lørdag. Vet egentlig fint lite om hvordan det er der, så jeg håpte at noen har noe å si? Altså, om noen vet hvordan det er der. Natur, sites osv. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Synes synd på deg b-real:( , det skulle vært en motgift mot kreft... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 http://www.b-real.net/pixs/roskilde.04/ Noen bilder. Orket ikke å ta så mye bilder av ting og tang i år. Drasse på digitalcam i den mest regnfulle roskildefestivalen ever orket jeg fan ikke. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 b-real: Hæ, seriøst? Faen da, så utrolig kjipt! Syns virkelig synd på deg... Kule bilder forresten. Har nettopp kommet hjem fra min første sommerjobb ever, hjelper Nasjonalt Senter for Telemedisin () å flytte til et annet lokale. Jeg jobba der i PRYO også, så jeg kjenner en del av folkene der. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ditto for min del nå, angående bilder fra Rosilde: http://home.online.no/~hhelsk/roskilde/ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Det er synd det med din mor B|real. Ellers...var det kult der du var? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Så kult ut der ja, men Bfisk spilte de høy musikk der siden du brukte hørepropper? Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Etter å ha stått nokså langt foran i 1,5 time på Basement Jaxx konserten, var det innmari OK å bruke ørepropper av og til under Fatboy Slim, ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Synes ikke ørepropper var nødvendig jeg. Så både de alle konsertene uten øreplugger. Men ørepluggene var utrolig kjekt når man skulle sove Og 1.5 time til BJ er ingenting. Sto 3 timer i køen til KoRn og 2.5 til Slipknot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg