Gå til innhold

Siste Ordet 3


Ueland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lite liv her i det siste, synes side 316 har vart ganske lenge nå ( har på 100 poster per side)

 

*Glede seg til godklumpen kommer!!*

You bastard, you!! :p Nå fikk jeg lyst på shuttle :p

Klarte å friste meg også så mye at jeg bestillte Shuttle SN45GV2 i dag hehe, det var jo ikke dyrt akkurat med tanke på at du får kassen, hovedkort, CPU kjøler og strømforskyning...

Den blir endel mindre PC enn den jeg har nå, men flytter bare over innmaten fra min gamle foreløpig :) Gleder meg

Lenke til kommentar
Da har jeg oppkjøring imorgen, ønsk meg lykke til!

 

Kryss fingrer og tær for meg! :D

Kan man kjøre bil, så står man. Kan man ikke kjøre bil så stryker man..:)

 

Men slapp av, det er det viktigste. Er man opphisset fordi man stresser, så bommer man. Sett deg godt tilbake, vis at du trives bak rattet og kan dette.

Lenke til kommentar

Lykke til..! Håper du står :thumbs:

 

Gruer meg til jeg skal kjøre opp jeg :p Det er sånn ca ett år og fire dager til ( hint, hint jeg har bursdag på lørdag! ;) )

 

Gleder meg til å ha bursdag, tror jeg får flatskjerm av mamma og pappa (men må betale litt av den selv siden pappa nekter å skjemme meg bort :p ) som jeg skal ha til shuttle'en :D gleder meg masse til delene kommer i posten :thumbs:

Lenke til kommentar

eY, lenge siden folkens.... med dame og mye ellers å gjøre så har pc-livet forsvunnet litt. håper alle har det bra.. sitter her DRITT forbanna, må bare få ut litt agresjon, er en "kamerat" som nettopp klikka på dama grunnet noen hååååpløse ting, mens han var i en annens hus(der eieren og bestefaren prøvde å sove), kaller hun hore osv..

 

selv er jeg en fyr som ikke liker vold, dama vet det, hadde mest lyst til å slå'n ned men ja.. bah.. uansett.. blir så provosert, han bor hos bestekameraten min selv om han har egen leilighet(siden han selv ikke har inett), kjøper seg venner ved å bøffe ting på jobben sin.

 

ble bare et håpløst innlegg.. hilser til alle som husker meg..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...