darkness| Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Sikkert konge i spania da Soool og halvnakne damer Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 årh..kjedlig nå.... Ser ut som jeg må pilse litt i dag au Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 anfall? astma? eplepsi? Vet ikke hva det er, får det bare av og til, mye i det siste... Slår meg nesten helt ut, svimmel, kvalm, kjenner innbilt lukt, plutselig hodepine osv... skikkelig rart, aldri vært plaget med noe. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Ja tror det er en god ide, får orden time i morgen... Ikke lyst til å dø enda hehe Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Sikkert konge i spania da Soool og halvnakne damer Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 DA har jeg handlte meg 6 pils, som skal nytes i sola Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Sikkert konge i spania da Soool og halvnakne damer Hvaa? Det er estetisk pent å se på Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Lite liv her i det siste, synes side 316 har vart ganske lenge nå ( har på 100 poster per side) *Glede seg til godklumpen kommer!!* Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Lite liv her i det siste, synes side 316 har vart ganske lenge nå ( har på 100 poster per side) *Glede seg til godklumpen kommer!!* Fant du EM-sangen..? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Marvil: Jeg glemte det men kan spørre om typen min kan legge dne på ftp'en sin. Det ekke sikkert han gidder det siden han har 56kb's modem eller noe Men jeg skal prøve. Ellers tar jeg den med meg på mp3 spilleren min hjem derfra innen slutten av uka Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Marvil: Jeg glemte det men kan spørre om typen min kan legge dne på ftp'en sin. Det ekke sikkert han gidder det siden han har 56kb's modem eller noe Men jeg skal prøve. Ellers tar jeg den med meg på mp3 spilleren min hjem derfra innen slutten av uka Takk.. Kan sende på MSN elns.. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Typen min eller broren hans(eller muligens søstera) har ødelagt modemet dems Men jeg skal dit på torsdag regner jeg med så da kan jeg nok sende sangen på fredag, det er bare å adde meg Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Typen min eller broren hans(eller muligens søstera) har ødelagt modemet dems Åssen ødlegger man et modem? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) Typen min eller broren hans(eller muligens søstera) har ødelagt modemet dems Men jeg skal dit på torsdag regner jeg med så da kan jeg nok sende sangen på fredag, det er bare å adde meg *done* Edit; @haddis; hammer, sag, elektrisitet osv. Endret 6. juli 2004 av Marvil Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Jeg har 666 poster Du er kul Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Lite liv her i det siste, synes side 316 har vart ganske lenge nå ( har på 100 poster per side) *Glede seg til godklumpen kommer!!* You bastard, you!! Nå fikk jeg lyst på shuttle Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 :/ viste ikke hw.no skulle være nede inatt så prøvde eg akamera.no og der sto det at de drev og flyttet serverne sine. Jaja anyways sengen min har vært litt ødlagt en stund nå slik at eg har sover i bue og i de siste dagene har eg hatt voldsomme ryggsmerter. Idag tok det kaken og eg må få fikset det. Ellers folkens? Kordan går det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg