Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 *være drittrøtt* *Blir med deg på den* Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Festebilder fra helga: www.teroy.no Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 http://privat.bluezone.no/dimdal/stuff/bamblelan/ Dette blir bra. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Oah, trådløs router! Men det er skikkelig føkka å skrive, må trykke tusen ganger på alle knappene! Noe spess som skjer? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 http://privat.bluezone.no/dimdal/stuff/bamblelan/ Dette blir bra. finfint Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Noe spess som skjer? Tja, skal på telttur opp i fjellene her...håper bare været blir fint. Akkurat no e det fare for regn. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hmm, 40* C i sola på verandaen. Nydelig vær, var nettopp ute med bikkja og skal snart til byen. Kosli! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Hmm, 40* C i sola på verandaen. Nydelig vær, var nettopp ute med bikkja og skal snart til byen. Kosli! Jau, MEGET fint vær her å... Ligget i sola siden kl 11 i dag, så nå er jeg SOLBRENNT!!! *alovera here I come* Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Solbrent suger virkelig. Smør deg med kortison/hydrokortison, det hjelper som bare det. Samme med Aloe Vera. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Oah, trådløs router! Men det er skikkelig føkka å skrive, må trykke tusen ganger på alle knappene! Noe spess som skjer? Trådløst = teh bæsj Lenke til kommentar
Purify Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 (endret) darkness: Neida, funker fett nå. Var bare noe startoff-problemer sikkert. Har du dårlige erfaringer? Men, byen neste. Endret 6. juli 2004 av Purify Lenke til kommentar
scoot Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Lol, jeg har sA sykt problemer jeg .. Endelig fAtt boota linux. Men den nekter og installere noe som helst, mangler visst mange ting .. Pokkers bokstavene vikke funke heller Bare og vente pA svar i linux kategorien Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Det er så ustabiiiilt..... Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Åh hurra dagens første anfall igjenn Redd Løper å legger meg... Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Åh hurra dagens første anfall igjenn Redd Løper å legger meg... Anfall? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Wee! Spania, spania, spania.!!!!! Digg her nede. Langt over 40 grader nestren hver dag, og sola skinner som bare det... Bare 1 mns igjen fñr jeg skal hjem n`... Weee! Gleder meg til jeg kommer hjem, lei av `vñre her nede... det er s`kjhedelig her selv om det er endel venner av meg her, s`p savner jeg mange personer hjemme i Norge... Hakke hatt mulighet til `f`opp bilder her ende, som jeg tenkte, for internettcafèene hetr suger! Men, men...... "snakkes" sikkert folkens... skal ihvertfall vñre med p`side 2000, ekke lenge igjen til den kommer. Fortsatt god sommer Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Haha, det har jo med hvordan du har satt opp siden til å vises. jeg er på side 1579 nå Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 JEg vet, emn med tànke pa at jeg ikke har poste her mellom sicde 1200 og na sa er det liksom ganske snart. Spesielt med tanke pa at jeg er innom hger hver 3 uke na nar jeg er i spania. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg