Anette_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hoax: Aner ikke hva som feiler deg men noe ganger blir jeg svimmel også mister jeg følelsen i f.eks. armene eller tunga. Det er litt ekkelt egentlig. Men det har ikke skjedd på lenge,skjer ikke så veldig ofte heller da.. Nå har jeg kjørt i nesten to timer, lærer meg aldri den stygge clutchen Skal vel kjøre opp om ca et år og en uke og da burde jeg kunne det.. Håper jeg ikke trenger å stoppe eller noe Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hehe, du blir sikkert flink til å clutche etterhvert, alle trenger litt øvelse på det. Bare ikke slipp den ut for fort når du skal starte så går det somregel bra Hvordan går det mad Barebone'n? Tok du siste "delen" fra Netshop? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Noen som har anelse på åssen sang dem bruker under EM-sendingene..? Med hu dama som synger noe av og til osv..? Ingen..? Hm.. Hvis du mener den de har helt på slutten så vet jeg at typen min har den på dataen hvis du vil ha den men jeg aner ikke hva den heter.. Nå får jeg kanskje dobbelpost da jaja, jeg overlever Lenke til kommentar
scoot Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Hm, brukte et sånnt program som skriver over hd`n mange ganger når jeg formaterer, og sletter alle sport etc.. Shit, tar lang tid asså.. Har det ikke travelt jeg.. digg at kompisen har lap ass Endret 5. juli 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hvordan går det mad Barebone'n? Tok du siste "delen" fra Netshop? Skal avbestille på komplett nå og bestille kabinett fra netshop.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) @anette; #1, clutch; Den kan trykkes inn og slippes ut, hva er det å skjønne..? #2, sang; Ja takk.. (så kan jeg digge deg oså.. ) Endret 5. juli 2004 av Marvil Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 hmm snufs ikke mer cola :S forsvinner hele hardware forrum klokka 10 ? hørt noen rykter om det. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ryktene står på forsiden. Ikke lenge igjen no. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hmm kom til å tenke på noe... Hva synes dere egerntlig om selve Hardware.no? Sammenlignet med f.eks TomsHardware.com så er det stor forskjell ihvertfall. Har Hardware.no for lite om Hardware og basert alt på nyheter? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 klarer ikke å holde tidsskjemaet engang vøtt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 De skal visst bytte host.. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Nå har det vært stille her lenge nok *Bråke rundt i SO3* Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Aah.. Forumet er oppe igjen, da kan jeg endelig legge meg Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 6. juli 2004 Del Skrevet 6. juli 2004 Damn, jeg visste ikke at forumet skulle være nede. Ble litt irritert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg